استارتاپ

برنامه جدید Auggie به والدین کمک می کند یکدیگر را در جامعه پیدا کنند و محصولاتی را خریداری کنند

به گزارش اپ خونه، استارتاپ جدیدی به نام Auggie قصد دارد به والدین یک پلتفرم واحد بدهد تا بتوانند برای محصولات خرید کنند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

برنامه جدید این شرکت ، به والدین پلتفرمی ارائه می دهد که در آن می توانند توصیه های محصول را به اشتراک بگذارند، محصولات بررسی شده را خریداری کنند و یکدیگر را در جامعه بیابند تا در زمان واقعی در مورد مسائل مختلف والدین مشاوره دریافت کنند.

Auggie در آگوست ۲۰۲۳ توسط لیلی والا، کارآفرینی که قبلا یک استارت‌آپ برندینگ خوراکی به نام SPOTS NYC را تأسیس کرده بود، تأسیس شد که آن را به Branded Treats، توزیع‌کننده غذا برای ۱-۸۰۰-Flowers، فروخت.

والا وقتی اولین فرزندش را باردار بود، این ایده را برای Auggie مطرح کرد. او به دنبال مشاوره از اطرافیانش بود تا در تصمیم گیری درباره اینکه چه کالسکه ای بخرد یا کدام پزشک اطفال را انتخاب کند کمک کند.

والا پس از اینکه متوجه شد در چندین صفحه‌گسترده مختلف و چت‌های گروهی سرگردان شده است، تصمیم گرفت محصولی بسازد که پیدا کردن محصولات بررسی‌شده و دریافت مشاوره از والدین دیگر را برای والدین آسان‌تر کند.

والا تصمیم گرفت نام این استارتاپ را به نام ماه تولد پسرش بگذارد: Auggie (آگوست).

والا گفت: «والدین در هر مرحله از فرزندپروری به دنبال مشاوره و توصیه برای محصول هستند. آنها توصیه هایی که دهان به دهان می چرخند را ترجیح می دهند. من می توانم آن را تأیید کنم و از والدینی که تجربیات مشابهی دارند می شنوم. اما خرید، اشتراک گذاری و ساختن جامعه برای والدین به نوعی از بین رفته است.»

Auggie می‌خواهد با اتصال نقاط بین جامعه و تجارت برای والدین، چه انتظاری و چه فعلی، این مشکل را حل کند.

این شرکت در ماه ژانویه یک انجمن واتس‌اپ راه‌اندازی کرد تا راهی برای ارتباط والدین برای مشاوره در زمان واقعی آزمایش کند و در نهایت جامعه از محدودیت واتس‌اپ برای اعضا و زیر گروه‌ها فراتر رفت.

پس از مشاهده بیش از ۴۵۰۰۰۰ پیام و ۳۵۰۰۰ توصیه محصول به اشتراک گذاشته شده در جامعه واتس اپ، Auggie برنامه ریزی برای برنامه خود را تسریع کرد، که خانه جدید جامعه خود خواهد بود.

این اپلیکیشن هم‌اکنون در iOS در دسترس است، در حالی که انتظار می‌رود در چند هفته آینده، در اندروید نیز عرضه شود.

هدف این برنامه کمک به والدین در یافتن توصیه‌ها، رفاقت و نکات عملی است. والدین می‌توانند فضاهای مبتنی بر موضوع را کاوش کنند تا در بحث‌های مختلف، از غذا خوردن گرفته تا خواب، مسافرت و موارد دیگر غوطه‌ور شوند.

شما همچنین می توانید یک انجمن را بر اساس تاریخ یا موقعیت جغرافیایی خود پیدا کنید.

در حال حاضر استفاده از این برنامه رایگان است، اما ممکن است در آینده مدل اشتراک را بررسی کند.

این شرکت در حال حاضر دارای بازاری با ۱۰۰۰۰ محصول از برندهای معروف مانند BabyBjörn، UPPAbaby، Skip Hop و غیره است. علاوه بر محصولات، خدماتی نیز دارد، به این معنی که والدین می توانند از بازار برای یافتن پزشکان اطفال، مشاوران شیردهی و موارد دیگر استفاده کنند.

بازار مستقیماً با برنامه تلفن همراه ادغام نشده است، بنابراین وقتی کاربر روی یک محصول توصیه شده کلیک می کند، به برنامه وب مرتبط می شود. با این حال، Auggie قصد دارد در آینده نزدیک بازار را در برنامه خود ادغام کند.

مدل کسب‌وکار فعلی Auggie مبتنی بر بازاریابی وابسته است، بنابراین شرکت از هر محصولی که از طریق بازار خود فروخته می‌شود، کمیسیون دریافت می‌کند.

در مورد آینده، والا می‌گوید که Auggie در حال تلاش برای تنوع بخشیدن به مدل کسب‌وکار خود از طریق باز کردن دراپ شیپینگ و مشارکت با برندها است.

این استارت‌آپ والدین پیش‌فرض را هدف قرار داده است، که والا می‌گوید مادری است که گاهی اوقات غرق در خستگی تصمیم‌گیری می‌شود. این استارتاپ همچنین عمدتاً والدینی را هدف قرار می دهد که کودکان زیر پنج سال دارند.

۱.۷ میلیون دلار سرمایه اولیه را Auggie در آگوست ۲۰۲۳ از NFX، Accel، Allison Stern در Mother Ventures، XFactor Ventures و چند سرمایه گذار فرشته استراتژیک جذب کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا