نرم افزار موبایل

برنامه جدید MacPaw به شما کمک می کند عکس های اضافی را از آیفون خود حذف کنید

به گزارش اپ خونه، MacPaw ، توسعه‌دهنده برنامه‌های محبوب مک و iOS، یک برنامه جدید آیفون به نام CleanMyPhone منتشر کرده است که به کاربران کمک می‌کند تا با حذف عکس‌های تکراری و سایر تصاویر ناخواسته، فضای ذخیره‌سازی را آزاد کنند.

این برنامه به سه تب اصلی تقسیم می‌شود: Declutter، Organize و Network Declutter که لیست عکس ها را در دستگاه شما شناسایی و اسکن می کند تا موارد تکراری، اسکرین شات، ضبط صفحه، ویدیوهای TikTok، پوشه های برنامه و تصاویر تار را بیابد.

به‌طور پیش‌فرض، همه تصاویر برای پاک کردن با یک ضربه انتخاب می‌شوند. اما می توانید قبل از پاکسازی لیست عکس های خود، برخی از تصاویر را از حالت انتخاب خارج کنید.

عکس های خود را برای هفت روز گذشته، ۳۰ روز گذشته، یا یک محدوده سفارشی اسکن و سازماندهی کنید. پس از تکمیل اسکن، دسته بندی هایی مانند حیوانات خانگی، سفر، پرتره، غذا و موارد دیگر را مشاهده خواهید کرد. می توانید همه این عکس ها را به یک پوشه جدید اضافه کنید.

مک پاو پاک مایفون

اگر روی هر دسته‌ای ضربه بزنید، گزینه‌های «Similars» و «Uniques» را خواهید دید. عکس‌های مشابه و تقریباً یکسان در کنار هم اند تا بتوانید هر یک از آنها را حذف کنید.

همچنین عکس‌ها با فیلترها یا سبک‌های مختلف گروه‌بندی می شوند. به همین دلیل ممکن است بخواهید قبل از پاک کردن برخی از عکس های گروه بندی شده به آن ها نگاهی بیندازید.

مک پاو پاک مایفون

اگر نمی خواهید برنامه تصاویر خاصی را اسکن کند، می توانید آنها را به عنوان حساس علامت گذاری کنید. دفعه بعد که برنامه اسکن انجام می دهد، همه این تصاویر را نادیده می گیرد.

این برنامه همچنین به دلایلی تست سرعت شبکه را نیز دارد. در حالی که به طور کلی یک ابزار مفید است، در این برنامه یک عدم تطابق احساس می شود.

این شرکت گفت که این ویژگی برای ارائه ابزار جامعی مانند CleanMyMac – برنامه مبتنی بر مک این شرکت برای آزاد کردن فضای ذخیره سازی، است. در سال های اخیر، CleanMyMac به یک برنامه کاربردی همه کاره با چندین ابزار نگهداری و امنیت تبدیل شده است.

البته نسخه رایگان CleanMyPhone دارای محدودیت‌های خاصی است، مانند دسترسی به دسته هایی خاص برای سازماندهی و عدم توانایی برای علامت‌گذاری محتوا به عنوان حساس.

برای باز کردن قفل این ویژگی ها، کاربران می توانند هزینه سالانه ۲۴.۹۹ دلار بپردازند. این شرکت اعلام کرد که قصد دارد در اواخر سال جاری هزینه یکباره را آزاد کند.

MacPaw همچنین شرکت پشتیبان Setapp ، یک سرویس اشتراک برای برنامه‌های macOS و iOS است. در اوایل این ماه، MacPaw یکی از اولین شرکت‌هایی بود که تغییرات قوانین DMA اپل را به صورت عمومی تصویب کرد و اعلام کرد که قصد دارد یک فروشگاه برنامه جایگزین Setapp را در iOS منتشر کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا