نرم افزار موبایل

برنامه جدید Slingshot به شما امکان می دهد عکس های سریع را به دوستان خود بفرستید

به گزارش اپ خونه، یک برنامه هوشمندانه جدید به نام Slingshot ، جذابیت عکس‌های BeReal را با اشتراک‌گذاری عکس فقط برای دوستان که توسط برنامه‌هایی مانند Snapchat رایج شده است، ترکیب می‌کند.

اما در حالی که الهامات این برنامه آشنا هستند، نحوه تعامل شما با Slingshot چیزی منحصر به فرد را ارائه می دهد.

همانطور که از نام آن پیداست (Slingshot  یک نوع تیرکمان بچه گانه است که با چوب و کش ساخته می شود)، صفحه را به سمت پایین می‌کشید تا دوربین برنامه نمایان شود. سپس، با انتشار رضایت‌بخش ، عکس صریح شما از روی صفحه خارج می‌شود و به سمت برنامه دوستانتان می‌رود.

برنامه جدید توسط تامی سرل طراحی شده است، که پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه میشیگان، دوستان خود را برای کار بر روی یک برنامه ژورنال ذهن آگاهی به نام Wellnest استخدام کرد .

این برنامه در ژانویه ۲۰۲۱ در اپ استور راه اندازی شد و تیم مدت کوتاهی پس از آن یک دور اولیه برای تقویت تلاش های خود را تشکیل داد. با این حال، پس از شش ماه فروش مجوزهای Wellnest به دانشگاه‌های مختلف، تیم تصمیم گرفت که می‌خواهد چیزی بیشتر بسازد.

طی دو سال و نیم گذشته، این تیم پنج اپلیکیشن مختلف مصرف‌کننده ، از جمله یک کلاینت Reddit به نام Sideline و یک برنامه افزودنی محبوب iMessage به نام Cutouts را برای عکس‌برداری و واکنش با چهره شما و سایر برنامه‌ها را عرضه کرد .

سرل خاطرنشان می کند که با Cutouts، آنها این فرصت را داشتند که بودجه بیشتری جمع آوری کنند، اما او از انجام این کار خودداری کرد.

او می گوید: «من دنیایی را ندیدم که در آن یک برنامه افزودنی iMessage به اندازه کافی بزرگ باشد که بتواند آن سرمایه گذاری را تأیید کند.

در عوض، سرل به استفاده از بودجه اولیه برای ساخت برنامه‌های دیگری که امیدوار است بزرگ‌تر شوند، ادامه داد – «برنامه‌هایی که اجتماعی هستند و ما را به روش‌های جدیدی به هم متصل می‌کنند یا رسانه‌های جدیدی را برای اتصال در تلفن‌های ما ارائه می‌دهند».

این برنامه اکنون شامل Slingshot است، یک برنامه اجتماعی ساده و خوش ساخت که شما را به سرعت در فرآیند اعتبارسنجی شماره تلفن خود و دادن مجوزهای لازم به برنامه برای دسترسی به دوربین و مخاطبین شما و ارائه اعلان‌ها، حرکت می‌دهد.

سرل توجه می‌کند که برنامه قبل از خروج از دستگاه شما، شماره تلفن‌ها را هش می‌کند، بنابراین فقط هش‌ها را مقایسه می‌کند، نه اطلاعات تماس واقعی، تا شما را با دوستانتان مطابقت دهد.

پس از تکمیل راه‌اندازی، می‌توانید دوستان خود را اضافه کنید و هر زمان که بخواهید، عکس‌ها را به آن‌ها به مانند تیرکمان ارسال کنید. هیچ یادآوری اعلان فشاری مانند BeReal وجود ندارد که از شما بخواهد در زمان خاصی پست کنید.

مکانیزم دوربین این اپلیکیشن در واقع به قدری ساده است که در اولین استفاده از آن تقریباً تعجب آور است. زمان کمی برای ژست گرفتن یا کادربندی عکس وجود دارد – فقط روی صفحه نمایش را عقب بکشید و رها کنید تا عکس را بگیرید و آن را به پرواز درآورید.

سرل می گوید که او تنها شش هفته پیش کار روی این اپلیکیشن را آغاز کرد.

او می‌گوید:

«نمی‌دانم ایده پایین کشیدن دوربین را از کجا و چگونه به ذهنم خطور کرد. فقط به یاد دارم که یک روز آن را روی دفترچه یادداشت خود کشیدم، و واقعاً به این احساس علاقه مند بودم که بتوانم فوراً چیزی بفرستم و ایده رها کردن آن برای گرفتن عکس و ارسال آنی.. احساس می کردم برخی از عناصر BeReal، اسنپ چت و Cutouts را دارد. »

هنگام استفاده از Slingshot، می توانید انتخاب کنید که عکس Slingshot خود را برای “همه” ارسال کنید – پیش فرض – یا می توانید یک دوست یا دوستان خاص را از لیست خود برای ارسال به جای آن انتخاب کنید.

برنامه ای که در اپ استور راه اندازی شده است اساساً یک نسخه بتا است که اکنون سرل قصد دارد بیشتر آن را توسعه دهد.

او در حال بازی با ایده هایی مانند توانایی ارسال فیلم یا متن است. علی‌رغم شباهت‌های آن با سایر برنامه‌ها، سرل فکر می‌کند که این برنامه برای دبیرستان‌ها یا دانش‌آموزان جذاب خواهد بود، زیرا تمرکز آن بر ثبت چیزها در لحظه است – نه فقط در زمانی که BeReal مشخص می‌کند.

او اشاره می کند که  استفاده از Slingshot سریعتر از استفاده از اسنپ چت است.

سرل می گوید: “شما در حال پایین کشیدن و رها کردن هستید و عکس فوراً ارسال می شود. بنابراین دریافت چیزی از گوشی من به شخص دیگری با استفاده از Slingshot سریع‌تر از آن در اسنپ است.”

اگر برنامه شروع به کار کند، Slingshot ممکن است با ارتقاهای پولی که به کاربران اجازه می‌دهد بهترین دوستان خود را در برنامه اولویت‌بندی کنند، کسب درآمد کند.

به عنوان Wellnest، این استارت‌آپ ۷۵۰۰۰۰ دلار از Progression Fund جمع‌آوری کرد ، صندوقی که بسیاری از مدیران سابق TikTok، همراه با فرشتگانی مانند آستین ریف از Morning Brew و Turner Novak در آن حضور دارند .

اکنون تنها بنیانگذار – سایر اعضا از آن زمان Wellnest را ترک کرده اند – Slingshot در کنار مهندس موسس Sakun Acharige ساخته شد .

Slingshot در حال حاضر یک برنامه رایگان فقط در iOS است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا