استارتاپ

برنامه سبک زندگی FunNow مستقر در تایوان با Eatigo ادغام می شود تا در دامنه جنوب شرقی آسیا گسترش یابد

به گزارش اپ خونه، FunNow ، برنامه مستقر در تایوان که به کاربران امکان می‌دهد فعالیت‌های خود را بر حسب تقاضا در پنج کشور آسیایی رزرو کنند، از طریق ادغام با برنامه رزرو رستوران Eatigo، در حال افزایش دسترسی خود به آسیای جنوب شرقی است .

شرایط این معامله فاش نشده بود، اما مدیر عامل FunNow، تی کی چن، می‌گوید که این بزرگترین معامله M&A پس از کووید در آسیای جنوب شرقی است.

به عنوان بخشی از این معامله، Eatigo اکنون یکی از سهامداران اصلی FunNow Group است. مدیر عامل Eatigo مایکل کلوزل به هیئت مدیره FunNow خواهد پیوست، در حالی که چن به عنوان رئیس و مدیر عامل گروه به خدمت خود ادامه خواهد داد.

FunNow که در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد، ۲.۵ میلیون کاربر دارد و از یک استراتژی قیمت‌گذاری پویا استفاده می‌کند که به کسب‌وکارها در پلتفرم خود اجازه می‌دهد تا قیمت‌های متفاوتی را بر اساس عرضه و تقاضا به مشتریان ارائه دهند.

از زمان راه اندازی آن در تایوان، FunNow به ژاپن، هنگ کنگ، مالزی و تایلند گسترش یافته است.

این شرکت از طریق یک سری خرید رشد کرده است و با پلتفرم رزرو رستوران مالزی و ارائه دهنده SaaS TABLEAPP و پلتفرم رزرو فعالیت خانوادگی تایوانی Niceday به پایان رسیده است.

از زمان شروع، FunNow  مبلغ ۲۲.۵ میلیون دلار از سرمایه گذاران، از جمله بازوهای سرمایه گذاری شرکتی PChome، KKday و Wistron جمع آوری کرده است.

FunNow و بنیانگذاران Eatigo

FunNow و بنیانگذاران Eatigo

Eatigo در سال ۲۰۱۳ در بانکوک تاسیس شد و از تکنیک های مدیریت بازده برای کمک به ۴۰۰۰ رستوران کمک می کند تا مشتریان خود را در ساعات غیر اوج مصرف با ۵۰ درصد تخفیف رزرو کنند.

این شرکت در تایلند، هنگ کنگ، سنگاپور، مالزی و فیلیپین فعالیت می کند و دارای ۵ میلیون کاربر است و TripAdvisor از سرمایه گذاران آن است.

چن می‌گوید که این دو شرکت تصمیم به ادغام گرفتند زیرا در مجموع می‌توانند مقیاس اقتصادی بزرگ‌تری داشته باشند، در حالی که هزینه‌های عملیاتی خود را پایین نگه می‌دارند.

چن می گوید: “F&B بخش بسیار مهمی برای سبک زندگی است و FunNow یک پلت فرم سبک زندگی چند طبقه ای است. ما می‌خواهیم روی F&B تمرکز کنیم و منابع بیشتری را در آن قرار دهیم، زیرا این بزرگترین دسته سبک زندگی است.”

چن اضافه می کند که این ادغام درآمد FunNow را دو برابر می کند. برنامه های FunNow و Eatigo به طور جداگانه به فعالیت خود ادامه می دهند، در حالی که عملیات تجاری دو شرکت با هم ترکیب می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا