اخبار اینترنت

برنامه قفل دیجیتال Movies Anywhere ویژگی‌های «Screen Pass» و «Watch Together» را  کنار می زند

به گزارش اپ خونه، Movies Anywhere ، برنامه‌ای که قبلاً توسط دیزنی پشتیبانی می‌شد و به کاربران امکان می‌داد به مجموعه فیلم‌های دیجیتالی خود از سرویس‌های مختلف دسترسی داشته باشند، دو ویژگی « Screen Pass » و « Watch Together » را خاموش می‌کند .

Screen Pass که در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد ، به شما امکان می‌دهد هر ماه سه فیلم را در برنامه قرض دهید، که گیرندگان می‌توانند تا ۷۲ ساعت آن‌ها را تماشا کنند.

از اول ماه مه، کاربران دیگر نمی توانند فیلم های خریداری شده خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند. Cord Cutters News ابتدا به این تغییر اشاره کرد.

این شرکت در وب‌سایت خود نوشت : «در Movies Anywhere، ما به طور مستمر در وب‌سایت و برنامه تغییراتی ایجاد می‌کنیم تا به کاربران خود کمک کنیم از مجموعه‌های خود لذت ببرند و رشد کنند . »

«از آنجایی که این تجربه همچنان در حال تکامل است، می‌خواهیم به شما اطلاع دهیم که از اول ماه مه، کاربران دیگر نمی‌توانند از ویژگی Screen Pass برای ارسال Screen Pass استفاده کنند. برای Screen Passes ارسال شده قبل از ۱ مه، گیرندگان همچنان می‌توانند قبل از منقضی شدن مجوزهایشان، فیلم را بپذیرند و تماشای آن را تمام کنند. از اول ژوئن، ویژگی Screen Pass دیگر پشتیبانی نخواهد شد.

در یک پست جداگانه، Movies Anywhere اعلام کرد که ویژگی “Watch Together” خود را نیز در تاریخ ۱ ژوئن خاموش خواهد کرد.

این ویژگی اساساً یک قابلیت مهمانی تماشای است، این ویژگی یک تجربه تماشای همگام‌سازی است که در آن می‌توانید کد اتاق یا URL را به حداکثر ارسال کنید.

این شرکت دلیل دقیقی برای پایان دادن به این ویژگی‌ها اعلام نکرد، اما گفت که بر تجربیاتی تمرکز خواهد کرد که کاربرانش «بیشترین علاقه به آن‌ها دارند»، که شامل گسترش مجموعه فیلم‌هایشان و تماشای عناوین در چندین پلتفرم می‌شود.

اساساً، به نظر می‌رسد افراد کافی از Screen Pass یا Watch Together استفاده نمی‌کنند.

در حالی که زمانی تماشای مشترک و اشتراک‌گذاری فیلم یکی از گرایش‌های محبوب بود، به‌ویژه در دوران همه‌گیری، افراد بیشتری به سینماها برمی‌گردند یا مهمانی‌های تماشای IRL را در خانه‌های خود برگزار می‌کنند.

با توجه به شرکت اندازه‌گیری و تحلیل رسانه‌ای Comscore، باکس آفیس ۲۰۲۳ تا ۲۷ فوریه ۹۵۸ میلیون دلار فروش بلیت داشت، در مقایسه با ۹۸.۷ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱.

همچنین، فضای فیلم های دیجیتال دیگر چندان مد روز نیست و سرویس های استریم در کانون توجه قرار می گیرند.

بازار استریم یک تجارت تقریباً ۶۰ میلیارد دلاری است و غول‌هایی مانند نتفلیکس، دیزنی پلاس و HBO Max برای میلیون‌ها مشترک خدمات ارائه می‌دهند.

Movies Anywhere (که قبلاً Disney Movies Anywhere) در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد و به مجموعه داران فیلم های دیجیتال یک مرکز واحد می دهد که در آن می توانند به تمام فیلم هایی که در iTunes، Vudu، Prime Video، YouTube و Xfinity خریداری کرده اند، دسترسی داشته باشند.

در سال ۲۰۱۷ ، به طور مشترک توسط دیزنی، یونیورسال، WB، سونی پیکچرز و فاکس قرن بیستم اداره شد.

جدیدترین ویژگی راه‌اندازی شده « فهرست‌های من » بود، یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد. فهرست‌های من به‌طور خودکار فیلم‌ها را بر اساس ژانر، بازیگران، فرنچایز و غیره سازماندهی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا