برنامه مجله Flipboard با ویژگی یادداشتهای جدید، از محتوای اصلی پشتیبانی میکند
به گزارش اپ خونه، برنامه مطالعه مجله Flipboard در حال تبدیل شدن به آخرین رقیب در نبرد برای جابجایی برخی از مکالمات آنلاینی است که در توییتر انجام می شود به جای آن که بر روی پلت فرم خودش انجام شود.
این شرکت اعلام کرد که متصدیان Flipboard میتوانند محتوای اصلی را در مجله خود منتشر کنند تا با خوانندگان خود در یک گفتگو درگیر شوند. این شرکت بر این باور است که این ویژگی به متصدیان اجازه می دهد تا جوامع کوچکی را حول یک موضوع یا علاقه خاص ایجاد کنند. این در نهایت حال و هوای متفاوتی را نسبت به ارسال پست در توییتر به مخاطبان عام ارائه می دهد.
برنامه مجله اجتماعی برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ این امکان را برای کاربران معرفی کرد که مجلات خود را ایجاد کنند، با یافتن مقالات و سپس “ورق زدن” آنها در مجله ای که دیگران بتوانند در فیدهای خود دنبال کنند.
با راهاندازی ویژگی یادداشتهای جدید، متصدیان اکنون میتوانند بیشتر از اشتراکگذاری مقالهها و اطلاعات دیگر انجام دهند – آنها میتوانند یادداشتهای متنی را پست کنند، که همچنین میتواند شامل تصاویر یا لینکهای آپلود شده باشد، و حتی میتوانند موارد دیگر را @ ذکر کنند. کاربران برای دسترسی به خارج از جامعه خود استفاده کنند.
مایک مک کیو، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Flipboard، توضیح می دهد: «مثلا این است که یک پست معمولی در توییتر یا فیس بوک انجام دهید، اما در یک مجله قرار می گیرد.
بنابراین مانند یک پست در یک جامعه کوچک است … و به افرادی که به چیزی اهمیت می دهند، که این مجله را دنبال می کنند یا در این مجله همکاری می کنند، اجازه می دهد تا بتوانند با یکدیگر صحبت کنند، ارتباط برقرار کنند و حس اجتماعی قوی تری ایجاد کنند. »
یادداشتها دارای پسزمینهای رنگارنگ و آبی هستند تا برجسته شوند و میتوان آنها را لایک کرد، نظر داد، به اشتراک گذاشت یا در مجلات دیگر ورق زد.
در حالی که متصدیان می توانند در یادداشت ها بدون نگرانی در مورد محدودیت محدود کاراکتر بنویسند – تغییر دیگری که احتمالاً در توییتر رخ می دهد – ایده این نیست که خبرنامه یا پلت فرم وبلاگ نویسی دیگری مانند Substack یا Medium ایجاد کنید.
در عوض، یادداشتهای Flipboard طوری طراحی شدهاند که بیشتر شبیه یک پست فیسبوک باشند. از آنها می توان برای نوشتن مقدمه ای برای مجله، مشابه یادداشت سردبیر، یا پرسیدن سؤالات جامعه و پاسخ به سؤالات خوانندگان و موارد دیگر استفاده کرد.
مک کیو می گوید که این ویژگی حدود شش ماه است که در حال توسعه بوده است، بنابراین لزوماً برای استفاده از هرج و مرج در توییتر ساخته نشده است، زیرا بخشی از پایگاه کاربران آن را وادار کرده است که برنامه های اجتماعی مختلف از جمله Mastodon، Tumblr، Post را امتحان کنند.
با این حال، او میگوید، زمانبندی پرتاب میتواند به یکی از مواردی تبدیل شود که در آن «آمادگی با فرصت روبرو میشود».
Flipboard تنها پلتفرم انتشاراتی نیست که کاربران توییتر را در روزهای اخیر هدف قرار داده است. Substack همچنین در ماه نوامبر ویژگی بحث خود را به نام Substack Chat اعلام کرد که هدف مشابهی از ایجاد ارتباط بین سازندگان و خوانندگان در یک گفتگوی اجتماعی دارد.
اما در مورد Flipboard، هدف ممکن است دستیابی به دسترسی بیشتر با افزودن یک عنصر اجتماعی باشد. برنامه مجله یک شرکت بالغتر است که در سال ۲۰۱۰ تأسیس شده است تا تجربه خواندن اخبار دقیقتری را ارائه دهد که همچنین مطابق با علایق شخصی کاربران است.
این شرکت ادعا می کند که حدود ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد، اما این شامل نه تنها کاربران وب و تلفن همراه، بلکه کسانی است که ایمیل های خبری Flipboard را باز می کنند.
این امکان وجود دارد که افزودن ویژگی یادداشتهای انجمن بتواند کاربرانی را که اکنون فقط اخبار را از طریق ایمیل میخوانند تشویق کند تا مستقیماً با برنامه ارتباط برقرار کنند.
این شرکت میگوید «میلیونها» مجلات Flipboard موجود است، اما در هر ماه، تنها حدود ۲۵ تا ۵۰ درصد آنها فعال هستند، زیرا همه بهطور منظم بهروزرسانی نمیشوند.
قبل از راهاندازی امروز، این ویژگی با تعداد معدودی از مجلات گروهی که توسط Flipboard اداره میشود، اجرا شد که توسط افراد متعددی از جمله The Recipe Exchange، The Travel Exchange و The Photography Exchange مدیریت میشوند.
در آزمایشهایی که در ماه جولای آغاز شد، آنها شاهد ۴۰ درصد فعالیت اجتماعی (لایک، نظر، تلنگر و اشتراکگذاری) از آگوست تا سپتامبر و ۲۸ درصد افزایش در اکتبر در مقایسه با سپتامبر بودند.
علاوه بر این، تعدادی از متصدیان نیز این ویژگی را آزمایش کردند، از جمله مجلات Photowalkers نوشته جفرسون گراهام، Hiking the World اثر Kym Tyson از 33andFree و The Breadship اثر Maurizio Leo.
در کنار این عرضه، Flipboard یک برگه انجمن جدید را در برنامه در کنار فید For You خود اضافه می کند تا بهترین مجله و متصدیان را به نمایش بگذارد.
ویژگی یادداشت ها امروز در وب راه اندازی می شود و طی چند هفته آینده به iOS و Android نیز خواهد رسید.