اخبار اینترنت

برنامه یادگیری زبان Speak Net با بیست میلیون دلار، ارزش گذاری را دو برابر می کند

به گزارش اپ خونه، برنامه یادگیری زبان Speak مبتنی بر هوش مصنوعی در حال گسترش است.

کانر زویک، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران، گفت: از زمان راه اندازی در بازار افتتاحیه خود در کره جنوبی در سال ۲۰۱۹، Speak به بیش از ۱۰ میلیون کاربر افزایش یافته است. تعداد کاربران آن در پنج سال گذشته هر سال دو برابر شده است و Speak اکنون در بیش از ۴۰ کشور مشتری دارد.

سرمایه گذاران که مشتاق ادامه گسترش Speak هستند، اکنون متعهد شده اند که پول نقد اضافی را به استارت آپ اختصاص دهند.

این شرکت این هفته یک برنامه افزودنی ۲۰ میلیون دلاری سری B به رهبری Buckley Ventures را با مشارکت صندوق راه اندازی OpenAI، Khosla Ventures، بنیانگذار Y Combinator، پل گراهام، و رئیس اجرایی LinkedIn، Jeff Weiner، بست.

تزریق سرمایه، مجموع جذب Speak را به ۸۴ میلیون دلار می رساند و ارزش استارتاپ را دو برابر می کند و به نیم میلیارد دلار می رساند.

Speak، که در سال ۲۰۱۴ توسط Zwick و Andrew Hsu، که در دوران تحصیل در Thiel Fellowship با هم آشنا شدند ، راه‌اندازی شد، برای آموزش زبان با یادگیری الگوهای گفتاری و تمرین تکرار در درس‌های دست‌سازی شده به جای حفظ واژگان و دستور زبان طراحی شده است.

به این ترتیب، بی شباهت به Duolingo نیست، به ویژه ویژگی‌های جدیدتر هوش مصنوعی Duolingo . اما وفادار به فعل همنام خود، Speak بیش از هر چیز بر کلامی کردن تأکید دارد.

صحبت

Zwick گفت: «فلسفه اصلی ما بر این است که کاربران تا حد امکان با صدای بلند صحبت کنند. دستیابی به تسلط به مردم کمک می کند تا ارتباطات ایجاد کنند، فرهنگ ها را به هم پیوند دهند و فرصت های اقتصادی ایجاد کنند. این مهم ترین بخش یادگیری زبان برای مردم است، اما از نظر تاریخی، کمترین پشتیبانی را از طریق فناوری دارد.»

Speak با زبان انگلیسی شروع شد و از آن زمان به بعد آموزش هایی را به زبان اسپانیایی راه اندازی کرد که توسط یک مدل تشخیص گفتار آموزش داده شده بر روی داده های داخلی ارائه شده است.

زبان بعدی فرانسوی است، اما Zwick دقیقاً نگفت که چه زمانی دروس را برای آن راه اندازی می کند.

Speak با دریافت ۲۰ دلار در ماه یا ۹۹ دلار در سال برای دسترسی به همه ویژگی های برنامه، از جمله مطالب مرور و دوره های یکباره، درآمد کسب می کند.

با داشتن نیروی کار ۷۵ نفره در دفاتر سانفرانسیسکو، سئول، توکیو و لیوبلیانا (پایتخت اسلوونی)، Speak در حال توسعه مدل‌های جدیدی است که در زمان واقعی بازخورد بهتری در مورد لحن و تلفظ ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا