نرم افزار موبایل

برنامه Artifact که از بنیانگذاران اینستاگرام است به شما امکان می دهد مکان های توصیه شده را کشف کنید

به گزارش اپ خونه، برنامه تجمیع اخبار شخصی شده Artifact در حال برداشتن گام دیگری برای تبدیل شدن به مکانی برای کشف پیوندهای جالب از همه نوع است . این برنامه نمی خواهد فقط آخرین عناوین را در بر بگیرد.

پس از ماه گذشته که Artifact راهی برای اشتراک‌گذاری پست‌های ارگانیک و همچنین پیوندهای هر نوع از طریق این سرویس اضافه کرد، این اپلیکیشن مبتنی بر هوش مصنوعی، راهی برای اشتراک‌گذاری مکان‌های مورد علاقه – مانند رستوران، بار، فروشگاه یا مکان دیگری که می خواهید به دوستان توصیه کنید را راه اندازی کرده است.

این افزوده ماهیت برنامه خبری را دوباره تغییر می‌دهد، برنامه‌ای که به سرعت خود را به یک موتور اکتشافی برای وب گسترده‌تر تبدیل می‌کند، اما هنوز رقیب کامل توییتر/X تلقی نمی شود.

همچنین به کاربران Artifact این امکان را می‌دهد که بهتر خود را به عنوان متصدی‌هایی معرفی کنند که می‌توانند با به اشتراک گذاشتن توصیه‌ها و افکار خود را نیز در برنامه دنبال کنند.

قابلیت اشتراک‌گذاری مکان‌ها اکنون بخشی از تجربه ارسال در Artifact است که به کاربران امکان می‌دهد یک نماد + را فشار دهند تا عناوین، متن و تصاویر خود را پست کنند.

در زمان راه‌اندازی، از پست‌های پیشنهادی Artifact می‌توان برای به اشتراک گذاشتن مواردی مانند بررسی رستوران‌ها، راهنماهای نحوه تهیه، دستور العمل‌های خانوادگی، خرابی برنامه‌ها، طراحی Inspo و موارد دیگر استفاده کرد.

این افزودنی برنامه را به قلمرو X نزدیکتر کرد زیرا اکنون به مکانی برای محتوای ارگانیک، با یا بدون پیوند تبدیل شده است.

اما در حالی که X در طول سال به شدت بر روی پست های متنی تمرکز کرده است، Artifact اخیرا ابزارهای هوش مصنوعی مولد را برای اضافه کردن تصاویر به پست های خود اضافه کرده است تا توجه سایر کاربران را به خود جلب کند.

هوش مصنوعی نقش بزرگ تری در Artifact ایفا می کند، موتور توصیه آن را تقویت می کند و برای بازنویسی سرفصل های تله کلیک و خلاصه داستان های خبری استفاده می شود تا خوانندگان بتوانند یک دید کلی از یک مقاله خاص داشته باشند.

اکنون، این خلاصه‌های هوش مصنوعی همچنین با کلیک بر روی یک عنوان برای خواندن صفحه در مرورگر وب درون برنامه‌ای Safari، به همراه سایر ویژگی‌های Artifact که به شما امکان می‌دهد نظر بدهید و مقالات را برای بعد ذخیره کنید، در دسترس خواهند بود.

مایک کریگر، یکی از بنیانگذاران Artifact در پستی خاطرنشان کرد: این ویژگی‌ها هم در برنامه موبایل بومی و هم از افزونه اشتراک Safari کار می‌کنند.

بر اساس برآوردهای ارائه‌دهنده اطلاعات بازار data.ai، تا ماه گذشته، Artifact حدود ۴۰۰۰۰۰ اپلیکیشن موبایل دانلود کرده است.

در ماه‌هایی که از راه‌اندازی عمومی آن در فوریه ۲۰۲۳ می‌گذرد، این برنامه به سرعت ویژگی‌های جدیدی از جمله نمایه‌های کاربر ، اظهار نظر ، اشتراک‌گذاری لینک، پست کردن و موارد دیگر را ارسال کرده است، که این سوال را ایجاد می‌کند که آیا این برنامه قصد دارد با X رو به رو شود یا خیر.

ماه گذشته، کریگر گفت: «مضمونی از توییتر/X وجود دارد که فکر می‌کردم داشتن آن در Artifact سرگرم‌کننده است، به این معنا می خواهم این برنامه به مردم کمک کند تا بفهمند که آیا داستانی وجود دارد که همه در آن روز با هم ترکیب می‌شوند یا خیر.»

اما او اعتراف کرد که این برنامه هنوز به آن دست نیافته است.

با این حال، بدون تمرکز اختصاصی فقط بر روی یک منطقه، ممکن است افراد در نهایت سردرگم شوند که Artifact برای چیست. آیا این یک برنامه خبری است؟ ابزار کشف؟ یک برنامه توصیه؟ رقیب ایکس؟ .

زمان نشان خواهد داد که Artifact به کجا ختم می‌شود، در این بین، این یکی از مکان‌هایی است که کاربران می‌توانند اخبار، پیوندها و محتوای مورد علاقه‌شان را جستجو کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا