نرم افزار موبایل

برنامه Designer شبیه به Canva مایکروسافت با هوش مصنوعی بر روی iOS و اندروید نصب می شود

به گزارش اپ خونه، مایکروسافت اعلام کرد که اپلیکیشن Designer مبتنی بر هوش مصنوعی به طور رسمی از پیش نمایش خارج می شود و اکنون برای همه کاربران iOS و اندروید در دسترس است.

برنامه شبیه به Canva به افراد امکان می دهد تصاویر و طرح هایی را با پیام های متنی ایجاد کنند تا چیزهایی مانند استیکر، کارت تبریک، دعوت نامه، کلاژ و موارد دیگر ایجاد کنند.

Designer اکنون به بیش از ۸۰ زبان در وب در دسترس است ، به عنوان یک برنامه تلفن همراه رایگان و به عنوان یک برنامه در ویندوز در دسترس است.

این برنامه دارای “الگوهای سریع” است که برای کمک به شروع فرآیند خلاقانه طراحی شده اند.

الگوها شامل سبک‌ها و توضیحاتی هستند که می‌توانید آنها را آزمایش کرده و سفارشی کنید، و می‌توانید الگوها را با دیگران به اشتراک بگذارید تا ایده‌های یکدیگر را ایجاد کنید.

علاوه بر استیکرها، می‌توانید ایموجی‌ها، کلیپ‌آرت‌ها، والپیپرها، مونوگرام‌ها، آواتارها و موارد دیگر را با پیام‌های متنی ایجاد کنید.

همچنین می توانید از Designer برای ویرایش و تغییر سبک تصاویر با هوش مصنوعی استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید یک سلفی آپلود کنید و سپس از میان مجموعه‌ای از سبک‌ها انتخاب کنید و جزئیات اضافی را که می‌خواهید ببینید تا عکس خود را تغییر دهید، بنویسید.

به زودی، Designer یک ویژگی جایگزینی پس‌زمینه را شامل می‌شود که به شما امکان می‌دهد از پیام‌های متنی برای تبدیل تصاویر استفاده کنید.

با راه اندازی اپلیکیشن مستقل Designer، مایکروسافت به اشتراک گذاشت که این سرویس را از طریق Copilot به برنامه هایی مانند Word و PowerPoint می آورد.

افرادی که اشتراک Copilot Pro دارند می توانند تصاویر و طرح هایی را در گردش کار خود ایجاد کنند. به زودی، کاربران این گزینه را خواهند داشت که بر اساس محتوای سند خود، یک بنر برای سند خود در Word ایجاد کنند.

به عنوان بخشی از اعلامیه ، مایکروسافت فاش کرد که Microsoft Photos در ویندوز ۱۱ در حال ادغام عمیق‌تر با Designer است.

کاربران اکنون می توانند از هوش مصنوعی برای ویرایش عکس ها بدون خروج از برنامه Photos استفاده کنند. اکنون می توانید کارهایی مانند پاک کردن اشیا، حذف پس زمینه و برش خودکار تصاویر را مستقیماً در برنامه انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا