» اخبار کسب و کارها » برنامه Franki به شما برای ارسال نقدهای ویدیویی از رستوران های محلی پاداش می دهد
Franki
اخبار کسب و کارها

برنامه Franki به شما برای ارسال نقدهای ویدیویی از رستوران های محلی پاداش می دهد

مرداد 28, 1403 2۰23

به گزارش اپ خونه، Franki یک برنامه اکتشافی اجتماعی و بررسی مبتنی بر ویدیو است که در آن کاربران می‌توانند با جامعه‌ای از غذاخوری‌ها تعامل داشته باشند، مکان‌های غذاخوری محلی را کشف کنند و ویدیوهای خود را ایجاد کنند که رستوران‌های مورد علاقه‌شان را به نمایش بگذارند.

Franki اخیراً تحت یک تجدید نظر نام تجاری قرار گرفت که شامل معرفی برنامه پاداش جدید “باشگاه اجتماعی” بود.

این برنامه به سازندگان برای پست‌هایی درباره رستوران‌های مورد علاقه‌شان پاداش می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد هنگام سفارش غذا با کارت لینک شده، پول نقد دریافت کنند.

هدف برنامه جدید تشویق کاربران بیشتر به ثبت نام و کسب جوایز است که در نهایت به ارتقای مشاغل محلی کمک می کند.

علاوه بر این، Franki این هفته ویژگی جدیدی به نام «ماجراجویی» را راه‌اندازی کرد که  برای یافتن رستوران‌های نزدیک است.

این شرکت که در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد، خود را “TikTok برای بررسی رستوران ها” می نامد و قصد دارد از بررسی معمولی پنج ستاره کتبی فاصله بگیرد.

از آنجایی که کاربران در مورد اعتماد به بررسی‌های جعلی آنلاین، که FTC رسماً آن را ممنوع کرد، مرددتر می‌شوند ، مصرف‌کنندگان برای نظرات معتبرتر به رسانه‌های اجتماعی و برنامه‌های ویدیویی کوتاه‌مدت روی می‌آورند.

یوجین واریکیو، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران،گفت:

«مشتریان در حال تکامل هستند… آنها از Yelp و Google استفاده می‌کنند زیرا آسان هستند، اما تحقیقات ما می‌گوید که به‌طور متوسط، برای یافتن تجربه مناسب و مطمئن شدن ، این کار را انجام نمی‌دهند. اشتباه نمی کنند، آنها به منابع مختلف نگاه می کنند، و برای رزرو تجربه به سایت های مختلف می روند، بنابراین در حال حاضر بسیار دست و پا گیر است… آنها لزوماً به منابع اعتماد ندارند. »

«همه کسانی که در بازار، در Yelps و Googles جهان با آنها صحبت کرده‌ایم، می‌گویند: بله، ما نقدهای پنج ستاره را با کمال میل می‌پذیریم، زیرا نمی‌دانیم کدام کسب‌وکارها برای آن پول می‌پردازند. »


برنامه باشگاه اجتماعی Franki برای پاداش دادن به مشتریان وفادار از طریق سیستم بازگشت نقدی طراحی شده است.

این بدان معناست که وقتی مشتریان خرید می‌کنند، درصدی از مبلغی را که به عنوان پاداش نقدی خرج می‌شوند، دریافت می‌کنند، که تشویق به تکرار هزینه در این فرآیند می‌شود.

کاربران Franki یا حساب بانکی یا کارت اعتباری خود را از طریق Plaid پیوند می‌دهند و هر زمان که از کسب‌وکارهای محلی که در Franki پیدا می‌کنند خرید می‌کنند، ویدیو ارسال می‌کنند، رتبه‌بندی می‌کنند و رستوران‌هایی را به دیگران در برنامه توصیه می‌کنند، شروع به کسب پاداش می‌کنند.

پول را می توان از ویژگی کیف پول درون برنامه ای خارج کرد.

وقتی کاربران در رستوران‌های شرکت‌کننده شام ​​می‌خورند و پیشنهاد بازگشت نقدی را فعال می‌کنند، بر اساس هزینه‌هایشان، ۵ درصد وجه نقد دریافت می‌کنند.

سازندگانی که ویدیوهای تجربه‌های غذاخوری خود را به اشتراک می‌گذارند، ۱% اضافی کسب می‌کنند. به علاوه، برای همه خریدهایی که افراد از طریق محتوای سازنده انجام می‌دهند، پاداش‌های توصیه‌ای وجود دارد.

یکی از بهترین نمونه‌هایی که دیده‌ایم کاربری است که ویدیویی را در یک بستنی‌فروشی پست کرده است که باعث خرید ۵۰۰ دلاری می‌شود، که مقدار دیوانه‌کننده‌ای از بستنی است.

Franki همچنین عناصر گیمیفی شده را در خود جای داده و کارهای مختلفی را به کاربران ارائه می دهد که می توانند انجام دهند. به عنوان مثال، «ماجراجویی» وجود دارد که در آن کاربران تشویق می‌شوند تا مکان‌های محلی مشابهی را در منطقه خود کشف کنند.

همچنین «Gigs» یا چالش‌هایی وجود دارد که در آن کاربران باید یک بررسی ویدیویی ارسال کنند تا برای جوایز نقدی در نظر گرفته شوند.

به عنوان مثال، Franki به کاربران ۵ تا ۵۰ دلاری پیشنهاد می دهد که ویدیوهای ۱۰ ثانیه ای فریبنده ای را از خرید یک «لذت یخ زده» مانند بستنی، لیموناد یخ زده یا میلک شیک ارسال کنند.

Franki همچنین پاداش‌های “Level Up” را برای ایجاد انگیزه در کاربران برای ادامه استفاده از برنامه ارائه می‌کند، که به کاربران در صورت رسیدن به سطح جدیدی در برنامه Social Club، مزایای بیشتری را ارائه می‌دهد.

این شرکت توضیح داد که فعال ترین اعضا با پیشرفت به سطوح بالاتر، پاداش های بزرگتر و بهتر را باز می کنند.

همچنین یک جایزه ارجاع برای دوستانی که به برنامه ملحق می شوند وجود دارد: ۱۰٪ بازپرداخت نقدی برای یک ماه و ۱۰ دلار هنگامی که یکی از دوستان اولین خرید خود را انجام داد.

چند برنامه کشف رستوران در حال حاضر برنامه‌های پاداش ارائه می‌دهند، مانند Mogl (که اواخر امسال تعطیل می‌شود) و InKind . با این حال، Franki معتقد است که به دلیل رویکرد مبتنی بر ویدیوی کوتاه خود که به سازندگان پاداش می‌دهد، متمایز است.

Franki در ۳۰ شهر ایالات متحده از جمله آستین، دالاس، دنور، شیکاگو، هیوستون، لس آنجلس، میامی، نیویورک و غیره فعالیت می کند.

هدف آن این است که از پاییز امسال تا سال ۲۰۲۵ به طور گسترده در سراسر ایالات متحده گسترش یابد و سپس در دو سال آینده به بازارهای بین المللی عرضه شود.

هدف کلی آن تبدیل شدن به یک اپلیکیشن اکتشافی همه کاره است که به مقاصد سفر، هتل ها و سایر تجربیات گسترش می یابد.

بنت گفت: “هدف این است که در سال ۲۰۲۶ حدود ۸۰ تا ۱۰۰ مقصد اصلی سفر داشته باشیم.”

این شرکت سال گذشته یک مشارکت OpenTable را تضمین کرد و به کاربران این امکان را داد که بدون خروج از برنامه رزرو کنند.

به گفته این شرکت، Franki بیش از ۵۰۰۰۰۰ دلار به سازندگان این پلتفرم پرداخت کرده است. درآمد سه ماهه نسبت به سه ماهه دو برابر شده و ماهانه ۳۰ درصد رشد می کند.

علاوه بر این، Franki در حال بستن دور سرمایه اولیه خود به رهبری سرمایه درجه یک است.

واریکیو گفت: “ما یک هدف نسبتا بلندپروازانه داریم… ما فکر می کنیم که می توانیم در پنج سال آینده یک کسب و کار درآمد نیم میلیارد دلاری داشته باشیم.”

Franki در حال حاضر حدود ۲۵۰۰۰ کاربر فعال ماهانه و بیش از ۵۰۰۰ لیست رستوران دارد. در دستگاه های iOS و Android در دسترس است .

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×