اخبار اینترنت

برنامه Gmail دارای ویژگی ترجمه بومی بسیار درخواستی است

به گزارش اپ خونه، Gmail برای دستگاه‌های اندروید و iOS سرانجام قابلیت ترجمه بومی را راه‌اندازی کرد که زبان را شناسایی کرده و ایمیل را به صورت خودکار ترجمه می‌کند. این ویژگی در نسخه دسکتاپ اصلی بوده و در حال حاضر با ۱۰۰ زبان سازگار است.

گوگل این خبر هیجان انگیز را در وبلاگ Workspace Updates خود اعلام کرد و گفت که این یک “ویژگی بسیار درخواستی” برای کاربران تلفن همراه بوده است.

قبلاً، اگر کاربران می‌خواستند ایمیلی را ترجمه کنند، باید محتوا را در Google Translate کپی و جای‌گذاری می‌کردند یا یک اسکرین شات می‌گرفتند و آن را در Google Lens آپلود می‌کردند .

برای ترجمه پیام در تلفن همراه، کاربران روی گزینه «ترجمه» واقع در منوی سرریز سه نقطه در گوشه سمت راست بالای ایمیل کلیک می کنند.

کاربران می‌توانند زبان خروجی خود را در تنظیمات انتخاب کنند، بنابراین زمانی که محتوای ایمیل با «زبان نمایش Gmail» مطابقت نداشته باشد، پیامی ظاهر می‌شود.

همچنین اگر نمی‌خواهند بنر برای یک زبان خاص ظاهر شود، می‌توانند از ترجمه منصرف شوند، که می‌تواند برای افرادی که به چند زبان صحبت می‌کنند مفید باشد.

ادغام ترجمه به تدریج در دو هفته آینده برای کاربران اندروید عرضه خواهد شد. از ۲۱ آگوست بر روی دستگاه های iOS راه اندازی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا