اخبار اینترنت

برنامه Google Play Points برای دریافت جوایز برای Walmart+ و Discord

به گزارش اپ خونه، Google Play Points، برنامه جوایز بازار که برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ معرفی شد ، در دومین رویداد سالانه Google Play Live جدیدترین مجموعه امتیازات و معاملات خود را اعلام می کند.

امتیازهایی که کاربران اندروید جمع‌آوری می‌کنند، اکنون می‌توانند برای پیشنهادات شرکای خارج از خود گوگل ، از جمله Walmart+، DoorDash و Discord استفاده شوند.

زمانی که Play Points برای اولین بار راه‌اندازی شد ، برای ارائه امتیاز به مشتریانی که برنامه‌های جدید را دانلود می‌کنند، مشترک شدن در خدمات و خرید فیلم، کتاب و موارد دیگر از فروشگاه Play مد نظر بود.

در ازای آن، امتیازهایی دریافت می‌کنند که می‌توان آن‌ها را برای چیزهایی مانند خریدها و بازخریدهای درون‌برنامه‌ای یا از آن‌ها به عنوان اعتباری استفاده کرد که می‌توان آن را برای اجاره فیلم یا خرید یک کتاب صوتی، از جمله موارد دیگر، اختصاص داد.

این برنامه ابتدا در ژاپن و کره جنوبی به ترتیب در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ راه اندازی شد و سپس به ایالات متحده راه یافت.

اخیراً، گوگل این برنامه را به‌روزرسانی کرده است تا امتیازات ملموس دیگری از جمله توانایی بازخرید امتیاز برای چیزهایی مانند تی‌شرت‌های گوگل، جوراب‌ها، بطری‌های آب و موارد دیگر را ارائه دهد.

همچنین امتیاز دیگر این بود که شروع به ارائه جوایز برای شرکای خود مانند تخفیف در خدمات تحویل مانند DoorDash و Instacart کرد.

(به روز رسانی: Instacart دیگر برای این برنامه یک امتیاز نیست.)

این پیشنهادها اکنون ادامه خواهند داشت، زیرا Google Walmart+ و Discord را به لیست شرکای خود اضافه می کند.

گوگل می گوید توانایی بازخرید جوایز شریک از Walmart+، DoorDash و Discord ذر آینده در دسترس خواهد بود. آنها همچنین فقط برای اعضای Platinum (افرادی که ۳۰۰۰ امتیاز یا بیشتر دارند) در دسترس خواهند بود.

 این امتیاز شامل شش ماه عضویت + Walmart، شش ماه DashPass توسط DoorDash یا شش ماه Discord Nitro خواهد بود. به گفته گوگل، اعضا برای به دست آوردن این مزایا نیازی به پول نقد امتیازهای خود ندارند.

علاوه بر این، Google Play Points اکنون می‌تواند با ۱۰ توسعه‌دهنده بازی برای آیتم‌های درون بازی در عناوینی از جمله Lord’s Mobile: Kingdom Wars، PUBG MOBILE، Match Masters، Evony: The King’s Return و Clash of Clans استفاده شود.

امتیازها همچنین می توانند به عنوان تقویت کننده در این بازی ها استفاده شوند که به مدت هفت روز به شما امتیاز ۸ برابری در آیتم های درون بازی آنها می دهد.

به‌علاوه، این شرکت پیشنهاداتی را برای برنامه‌ها و بازی‌های محبوب مختلف، از جمله Bumble (یک برنامه ویژه Spotlight طولانی)، Candy Crush Saga (ارزش افزوده ۲ برابری در جوایز انتخابی)، Duolingo (استفاده آزمایشی رایگان یک ماهه)، Gardenscapes (تا ۸۰٪ صرفه جویی در رویدادهای خاص) و RAID: Shadow Legends (50٪ پاداش های مادی بیشتر و منابع ضروری) معرفی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا