نرم افزار موبایل

برنامه New Moments به شما کمک می کند تا روابط شخصی و حرفه ای خود را حفظ کنید

به گزارش اپ خونه، ممکن است نام CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) را شنیده باشید، اما آیا نام PRM – یک مدیر روابط شخصی را شنیده اید؟ این مفهومی است که در پس برنامه تازه راه‌اندازی شده iOS به نام Moments قرار دارد که هدف آن کمک به افراد با ارائه توصیه‌ها، یادآوری‌ها و کارهایی است که از جمله ویژگی‌های دیگر است.

همچنین شامل یک آهنگساز هوش مصنوعی است که می‌تواند به شما در نوشتن پیام‌ها و ایمیل‌های شخصی‌سازی شده متناسب با مخاطبینتان کمک کند.

ایده PRM جدید نیست. سایر برنامه‌ها ابزارهای مشابهی را ارائه می‌کنند، مانند Clay ، که کمک‌کننده هوش مصنوعی خود را امسال اضافه کرد .

برنامه دیگری به نام Catchup ماه گذشته راه اندازی شد تا به مردم کمک کند به یاد داشته باشند با دوستان و عزیزان خود تماس بگیرند.

این موضوع در عصر رسانه‌های اجتماعی که پیمایش پست‌ها و استوری‌ها باعث می‌شود احساس کنیم هنوز با مردم در ارتباط هستیم، به طور فزاینده‌ای رایج شده است، در حالی که در واقعیت، ما واقعاً مستقیماً با آنها ارتباط برقرار نکرده‌ایم.

Moments از یک ناامیدی مشابه الهام گرفته شده است. توسعه‌دهنده رابرت کیوس قبلاً برنامه‌ای به نام Scheduled راه‌اندازی کرده بود که به کاربران iOS اجازه می‌داد متن‌های iMessage را که می‌خواهند در آینده ارسال کنند آماده کنند – چیزی که او پس از فراموش کردن گفتن تولدت مبارک به یک دوست به ذهنش رسید.

«Moments » بر این میل است که به یاد داشته باشید که با افراد در تماس باشید، اما ابزارهای بسیار بیشتری را ارائه می دهد.

برای استفاده از این برنامه، ابتدا نام افرادی را که می‌خواهید با آنها در ارتباط باشید، اضافه می‌کنید که می‌توانند در گروه‌هایی مانند خانواده، محل کار، دوستان و موارد دیگر و بر اساس سطوح اهمیت سازماندهی شوند.

سپس Moments به شما یادآوری می کند که با ایجاد یک لیست کارهای اجتماعی به آنها برسید. می‌توانید انتخاب کنید که هر چند وقت یک‌بار این یادآوری‌ها را که به‌عنوان اعلان‌های فشاری دریافت می‌شوند، دریافت کنید.

برای اقدام، روی یادآور ضربه می‌زنید و به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که در آن می‌توانید با استفاده از برنامه‌های چت دلخواه خود، پیامی را پیش‌نویس کنید، تماس برقرار کنید یا در صورت تمایل یادآوری را به تعویق بیندازید یا رد کنید.

اگر با دانستن اینکه چه بگویید مشکل دارید، کمک‌کننده هوش مصنوعی این برنامه می‌تواند به شما کمک کند پیام‌ها و ایمیل‌های شخصی‌سازی‌شده و طراحی‌شده برای مطابقت با علایق هر یک از مخاطبین شما بنویسید.

Moments همچنین به شما امکان می دهد یادداشت هایی را برای هر مخاطب اضافه کنید یا رویدادهای خاصی را مشابه سیستم CRM حرفه ای تنظیم کنید و حتی می تواند مخاطبین HubSpot CRM را همگام سازی کند.

با این حال، برنامه تلاش می کند تا چیزی بیش از یک ابزار مفید باشد.

ابزارهای مختلفی در Moments گنجانده شده است که برای کمک به کاربران برای بهبود مهارت‌های اجتماعی خود از طریق چیزی به نام «Learn To-Dos» طراحی شده‌اند. اینها اعلان‌ها و پیشنهادهایی هستند که برای کمک به شما در بهبود توانایی‌های شبکه‌ای خود طراحی شده‌اند.

کیوس توضیح می‌دهد..

«به عنوان مثال، برنامه ممکن است به شما پیشنهاد کند که از کسی تعریف کنید یا از او راهنمایی بخواهید و دوره‌هایی وجود دارد که به این وظایف مرتبط هستند که توضیح می‌دهند چرا این اقدامات کوچک می‌توانند تأثیر زیادی بر روابط شما داشته باشند.»

این برنامه همچنین خلاصه هفتگی انتخابی را ارسال می کند که وظایف اجتماعی شما را برای روزهای آینده مشخص می کند.

Moments یک محصول فریمیوم است زیرا برای حداکثر ۲۰ مخاطب رایگان است که شامل دسترسی به دوره های آموزشی آن نیز می شود.

برای بیش از ۲۰ مخاطب، این برنامه اشتراک ماهانه ۳.۹۹ دلار ارائه می دهد. هزینه برای کسانی که شش یا ۱۲ ماه از قبل مشترک می شوند کاهش می یابد.

این برنامه توسط تیمی در آژانس Keus، آژانس Brthrs و یک توسعه‌دهنده خارجی تامین مالی و ساخته شده است. او خاطرنشان می کند که همه توسعه دهندگانی که روی ساخت اپلیکیشن کار کردند زن بودند.

در زمان راه اندازی، Moments فقط برای iOS در دسترس است ، اما Keus می گوید که نسخه اندروید برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا