نرم افزار موبایل

برنامه Photon برای عکاسان حرفه ای به شما این امکان را می دهد عکس بگیرید و در یک درایو خارجی ذخیره کنید

به گزارش اپ خونه، Photon ، یک برنامه iOS برای عکاسان حرفه ای ، ویژگی جدیدی را معرفی می کند که به کاربران آیفون ۱۵ پرو اجازه می دهد عکس های خود را مستقیماً در یک درایو خارجی ذخیره کنند و فضای با ارزش دیسک دستگاه خود را آزاد کنند.

این برنامه که از LateNightSoft، سازندگان اپلیکیشن محبوب مصرف‌کننده Camera+ می‌آید ، در جولای امسال راه‌اندازی شد تا با ابزارهایی برای تنظیم فوکوس، سرعت شاتر، ISO، تعادل رنگ سفید، فرمت و وضوح و موارد دیگر، مخاطبان حرفه‌ای‌تری را ارائه دهد.

ویژگی جدید یک گزینه صادراتی نیست که می تواند زمان بر باشد، بلکه در واقع راهی برای ذخیره مستقیم عکس ها در حافظه خارجی است.

برای شروع، کاربران باید این گزینه را در تنظیمات برنامه (دکمه در گوشه سمت راست پایین صفحه) تغییر دهند. از آنجا، روی “Capture” ضربه بزنید و گزینه “Use External Storage” را فعال کنید. سپس می توانید درایو External خود را وصل کنید و شروع به عکس گرفتن کنید.

این برنامه از انواع فرمت های عکس از جمله JPEG، HEIF، RAW و ProRAW پشتیبانی می کند. HEIF که با آیفون ۱۲ پرو معرفی شد ، برداشت خود اپل از یک تصویر RAW است که ترکیبی از یک تصویر RAW سنتی با پیشرفت‌های عکاسی محاسباتی اپل می باشد.

تعدادی از برنامه‌های عکس با افزودن پشتیبانی از ProRAW، از جمله برنامه‌هایی مانند Obscura ، Halide ، Lightroom و غیره، از این ویژگی اضافه‌شده به مجموعه Pro استفاده کرده‌اند.

اما از آنجایی که عکس‌های ProRAW  ده تا ۱۲ برابر بزرگ‌تر از فایل‌های HEIF یا JPEG هستند، یا حتی اگر رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل را انتخاب کنید، می‌توانند فضای ذخیره‌سازی زیادی را در دستگاه شما اشغال کنند و سپس در فضای ابری iCloud Photos ذخیره می شوند.

Photon به شما امکان می دهد با اتصال یک درایو خارجی این مشکل را برطرف کنید. شرکت می‌گوید پس از پایان تصویربرداری، می‌توانید درایو را به مک یا رایانه شخصی خود وصل کنید، جایی که نرم‌افزار ویرایش خود را برای دسترسی به فایل‌های خود نصب کرده‌اید.

این شرکت می‌گوید که از زمان آغاز به کار، این اپلیکیشن تنها در چند ماه به بیش از ۱۰۰۰۰ کاربر فعال ماهانه رسیده است.

Photon از طریق ارائه اشتراک خود درآمد ایجاد می کند که هزینه آن ۳.۹۹ دلار در ماه یا ۱۹.۹۹ دلار در سال است. همچنین گزینه ای برای خرید نسخه Pro با قیمت یکباره ۳۹.۹۹ دلار وجود دارد. پشتیبانی از استفاده از درایو خارجی هزینه اضافی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا