» نرم افزار موبایل » برنامه Pinnit Android به شما امکان می دهد در تاریخچه اعلانات خود جستجو کنید
Pinnit
نرم افزار موبایل

برنامه Pinnit Android به شما امکان می دهد در تاریخچه اعلانات خود جستجو کنید

مهر ۹, ۱۴۰۳ 0۰4

به گزارش اپ خونه، نوار اعلان‌ها/نوتیفیکیشن در Android می‌تواند هم مفید و هم حواس‌پرت کننده باشد زیرا گاهی تعداد زیادی اعلان‌ دریافت می کنید. شما باید اعلان‌های هر برنامه را بهتر از طریق تنظیمات مدیریت کنید یا سیستمی را راه‌اندازی کنید تا به‌روزرسانی‌های مهم را از دست ندهید.

برنامه‌ای به نام Pinnit به شما کمک می‌کند تا با ویژگی تاریخچه اعلان‌ها، اعلان‌هایی را که از دست داده‌اید بررسی کنید و همچنین به شما امکان می‌دهد اعلان‌های سفارشی ایجاد کنید.

این برنامه توسط Sasikanth Miriyampalli توسعه دهنده اندروید مستقر در هند و طراح برزیلی Eduardo Pratti ساخته شده است. این برنامه برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد و به کاربران اجازه می دهد وظایف خود را در نوار اعلانات پین کنند تا آنها را فراموش نکنند.

اکنون توسعه دهندگان نسخه بازطراحی شده ای از Pinnit را با سابقه اعلان به عنوان یکی از ویژگی های اصلی برنامه ارائه کرده اند.

این به شما امکان می دهد تمام اعلان های رد شده خود را مشاهده کنید و حتی آنها را جستجو کنید. جستجو همچنین به شما امکان می دهد اعلان ها را بر اساس جدیدترین یا قدیمی ترین مرتب سازی کنید.

به‌علاوه، می‌توانید اعلان‌های برنامه‌های خاصی را فیلتر کنید. همچنین می‌توانید از طریق انتخابگر تاریخ به اعلان‌ها نگاه کنید.

“برنامه اولیه برای این برنامه پشتیبانی از تاریخچه اعلانات بود، اما در آن زمان، ما قادر به ساخت آن نبودیم. اما ما نسخه جدید برنامه را از ابتدا ساختیم تا این ویژگی را به همراه قالب پویا و رابط کاربری جدید در نظر بگیریم.”


چشم انداز پشت برنامه این بود که در میان دریایی از اعلان ها، مردم اغلب یادآوری ها و وظایف مهم را از دست می دادند.

Pinnit به کاربران این امکان را می دهد که بدون از دست دادن محتوای اصلی، یک اعلان دائمی ایجاد کنند که نمی خواهند آن را از بین تمامی اعلان های موجود فراموش کنند.

این برنامه همچنین به شما امکان می دهد یک اعلان سفارشی از نظر عنوان و توضیحات ایجاد کنید – درست مانند یک یادآور.


می‌توانید از این برای پین کردن تماس از دست رفته یا ایمیلی که می‌خواهید بعداً از طریق اعلان به آن پاسخ دهید، استفاده کنید.

Miriyampalli گفت که در ماه‌های آینده، توسعه‌دهندگان قصد دارند ویژگی‌های جدیدی مانند یادآوری‌های مبتنی بر مکان، فیلتر کلمات برای اعلان‌ها در تنظیمات حریم خصوصی، ویجت‌های اپلیکیشن و پشتیبانی از دستگاه‌های با صفحه‌نمایش بزرگ را اضافه کنند.

هزینه یکبار مصرف Pinnit پس از ۱۴ روز دوره آزمایشی ۱.۹۹ دلار است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×