اخبار اینترنت

برنامه Shuffles با محوریت Gen Z Pinterest اکنون یک ویژگی جدید Pinterest را الهام گرفته است

به گزارش اپ خونه، یک سال پیش، برنامه کاملاً جدید ساخت کلاژ Pinterest به نام Shuffles، در TikTok منتشر شد ، زیرا کاربران Gen Z به دنبال دعوت‌هایی بودند تا تابلوهای تصویر الهام‌بخش خود را ایجاد کنند.

اکنون، این قابلیت کلاژسازی با راه‌اندازی ویژگی جدیدی به اپلیکیشن اصلی Pinterest می‌رود که به کاربران امکان می‌دهد از فناوری بصری پیشرفته این پلتفرم برای برش تصاویر و ساخت کلاژهای تعاملی از محصولات مورد علاقه و سایر محتوای بصری که آنها را الهام‌بخش می‌دانند، استفاده کنند.

این ایده به وضوح از Shuffles برداشته شده است که از فناوری برش تصویر مشابه استفاده می کند.

در این برنامه، کاربران می‌توانند با استفاده از عکس‌هایی از کتابخانه شخصی Pinterest یا با گرفتن عکس با دوربین تلفن خود، کلاژ خود را بسازند.

وقتی تصویری را پیدا کردند که دوست داشتند، می‌توانستند اشیا را از پیش‌زمینه عکس برش دهند – قابلیتی که با iOS 16 نیز معرفی شد و اکنون برای ساخت استیکرهای تصویر برای iMessage در iOS 17 استفاده می‌شود .

این کلاژها نه تنها به عنوان تابلوهای خلق و خوی الهام بخش عمل می کردند، بلکه اشیاء موجود در کار تکمیل شده نیز قابل خرید بودند.

کاربران می‌توانند روی اقلام ضربه بزنند و به Pinterest هدایت شوند، جایی که می‌توانند بفهمند آیا می‌توان آن کالا را در وب‌سایت یک خرده‌فروش خریداری کرد یا خیر.

این اساساً همان محصولی است که Pinterest اکنون در برنامه پرچمدار خود با عنوان “Collages” معرفی می کند، و آن را راهی برای کاربران Pinterest می نامد تا “به فراتر از پین ها حرکت کنند” و ببینند چگونه محصولات مختلف با هم ترکیب می شوند.

اما در حالی که Shuffles به شدت بر خرید متمرکز نبود – در بسیاری از موارد کاربران TikTok در حال ایجاد “کلاژهای زیبایی شناختی” به عنوان آثار هنری بودند – کلاژ Pinterest برای ترغیب کاربران به خرید است.

برندها همچنین می توانند با به روز رسانی کاتالوگ خود درگیر شوند تا کاربران بتوانند محصولات خود را به کلاژ خود اضافه کنند.

Pinterest می گوید این ویژگی در مرحله آزمایش اولیه است و به زودی برای کاربران جهانی عرضه می شود.

مشخص نیست که این چه معنایی برای سرنوشت خود Shuffles دارد، که از آن زمان از وضعیت محبوب ویروسی خود به شماره ۱۲۱ در رده سبک زندگی در App Store سقوط کرده است.

با این حال، Pinterest می گوید که در حال حاضر، از Shuffles به عنوان یک محل آزمایش استفاده می کند و بهترین ویژگی های خود را به این پلتفرم می آورد.

افزودن کلاژها تنها یکی از چندین اعلان‌های جدید محصولات و فناوری تبلیغاتی بود که Pinterest در رویداد جهانی تبلیغ‌کننده این هفته، Pinterest Presents اعلام کرد.

در اینجا، شرکت فناوری همچنین به‌روزرسانی‌های نقشه راه محصول تبلیغاتی خود را از جمله گسترش جایگاه تبلیغات ویدیویی پریمیوم خود، Premiere Spotlight ، از صفحه جستجو به فید اصلی به اشتراک گذاشت.

این ویژگی در حال حاضر در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، آلمان، فرانسه، استرالیا، ژاپن، اسپانیا، ایتالیا، هلند، برزیل و مکزیک در دسترس است.

این شرکت همچنین دو محصول جدید تبلیغاتی معرفی کرد، یک راه‌حل تبلیغات تعاملی به نام تبلیغات نمایشگاهی، که در آن کاربران می‌توانند تصاویر مارک‌دار را با انگشت بکشند، و آگهی‌های Quiz که به برندها اجازه می‌دهد تا حداکثر سه سؤال را برای ایجاد یک تجربه تبلیغاتی سرگرم‌کننده مطرح کنند.

اینها اکنون در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، آلمان، فرانسه، استرالیا، نیوزلند، ژاپن، برزیل، مکزیک، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، دانمارک، سوئد، فنلاند و هلند ارائه می شوند.

Pinterest علاوه بر این ابزارهای تجاری خود را به روز کرد، از جمله مدیر تجاری خود برای آژانس ها و تبلیغ کنندگان، که اکنون دارای داشبوردها و ویژگی های اشتراک مخاطب بیشتر است، و Creative Studio، مکانی که برندها می توانند با افزودن پیوند پین خود، سپس انتخاب از مجموعه، تصاویر سبک زندگی را برای پین ها ایجاد کنند.

از تصاویر پس زمینه سفارشی تولید شده این شرکت همچنین پیوندهای عمیق تلفن همراه، پیوندهای مستقیم و سایر ادغام‌های تجارت الکترونیک، از جمله با Salesforce Commerce Cloud و Adobe Commerce را معرفی می‌کند.

این رویداد به ویژگی‌های سازنده Pinterest یا تلاش‌های آن برای به چالش کشیدن TikTok با فیدهای ویدیویی، که ظاهراً در ماه‌های اخیر از تمرکز خارج شده‌اند و به پایان برنامه پاداش‌های خالق Pinterest در نوامبر گذشته منجر شده است، اشاره نکرد .

همچنین این شرکت به شدت استفاده خود از هوش مصنوعی را تبلیغ نکرد، فراتر از این که بداند برای بهبود ارتباط تبلیغات استفاده می شود.

نکته مهمتر از این رویداد، تمرکز منحصر به فرد Pinterest بر این بود که یک مقصد خرید باشد، نه فقط یک تابلوی الهام بخش.

مدیر عامل شرکت بیل ریدی خاطرنشان کرد که تعامل با محتوای قابل خرید نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است و اکنون بیش از نیمی از کاربران Pinterest برای خرید در آنجا هستند.

در گذشته، می‌توانستید به راحتی در Pinterest ویترین بخرید، اما قابلیت عمل مشخص نبود.

مثل این است که همه فروشگاه ها بسته شده اند. “اکنون، ما فروشگاه ها را باز می کنیم. ما همه چیز را قابل خرید می کنیم. این هر تصویر و هر ویدیویی است. خرید اکنون به طور یکپارچه در تمام سطوح اصلی ما یکپارچه شده است.»

این شرکت همچنین گفت که بیش از ۴۶۵ میلیون نفر در ماه از Pinterest بازدید می کنند که Gen Z بزرگترین محرک رشد تعامل آن و بیشترین مخاطبان درگیر آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا