نرم افزار موبایل

بنیانگذار بن مک‌کین Hungryroot Every را معرفی کرد، یک اپلیکیشن مجهز به هوش مصنوعی برای بازتاب خود و ارتباط انسانی

به گزارش اپ خونه، بن مک‌کین به‌عنوان بنیان‌گذار و مدیرعامل سرویس تحویل مواد غذایی سالم Hungryroot ، در حال بررسی قدرت فناوری‌های هوش مصنوعی برای بهبود تجارت خود بوده است.

اما مک‌کین با راه‌اندازی پروژه جانبی جدید خود – اپلیکیشنی به نام Every – می‌خواهد استفاده از هوش مصنوعی را برای کمک به افراد برای ایجاد روابط عمیق‌تر با خود و دیگران و یافتن زمینه‌های مشترک بررسی کند.

برنامه iOS Every که در حال حاضر به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی ساختار یافته است، از فناوری‌های هوش مصنوعی برای ایجاد «بازی‌های فکر برانگیز» با هدف کشف خود استفاده می‌کند.

به عنوان مثال، همه کاربران با یک بازی به نام «اودیسه درونی» شروع می‌کنند که شما را به چالش می‌کشد تا عکسی را انتخاب کنید که به بهترین وجه نشان‌دهنده مکانی است که می‌خواهید کاوش کنید، از گزینه‌هایی مانند خیابان سنگ‌فرش شده شهری، منظره طبیعی با رودخانه و درختان، یک قلعه خارق العاده، یا یک جزیره دور افتاده را در بر گرفته است.

سپس از شما سؤالات بعدی پرسیده می‌شود، مانند اینکه با چه کسی سفر می‌کنید، چه نقشی را بازی می‌کنید، چه توصیه‌ای برای سفرتان بیشتر در ذهن شما طنین‌انداز است و غیره.

در حین استفاده، برنامه به شما نشان می‌دهد که دیگران چگونه به یک سؤال پاسخ می‌دهند، و پس از اتمام کار از شما خواسته می‌شود ببینید چه کسی از میان اتصالات شما – یعنی لیست مخاطبین آپلود شده شما – نیز به طور مشابه پاسخ داده است.

مک‌کین می‌گوید ایده ایجاد اپلیکیشنی متمرکز بر ارتباط انسانی، ایده‌ای بود که مدتی است مطرح شده است – به‌ویژه پس از اینکه همه‌گیری کووید منجر به ایجاد دنیایی شد که در آن همه بیشتر از همیشه احساس قطع ارتباط می‌کردند.

او توضیح می دهد:

«تعداد بسیار زیادی از مردم وجود دارند که حتی با افراد بسیار نزدیک خود احساس جدایی می کنند. پنجاه و هشت درصد از آمریکایی ها گزارش می دهند که احساس می کنند هیچ کس در زندگی آنها آنها را به خوبی نمی شناسد، که فقط یک آمار تکان دهنده بود و ۷۰ درصد آمریکایی‌ها احساس می‌کنند که بی‌اعتمادی به جامعه آمریکا آسیب می‌زند .»

علاوه بر این، مک‌کین می‌گوید که از طریق تجربیات کارآفرینی خود در رهبری تیم‌ها و یافتن اینکه چقدر ایجاد ارتباطات در محل کار دشوار است، تحت تأثیر این مسائل قرار گرفته است.

در واقع، مک کین این پتانسیل را پیش‌بینی می‌کند که مدل Every’s را برای استفاده در محل کار به منظور کمک به پیوند همکاران، اما با سوالات شخصی کمتر، تغییر دهد.

علی‌رغم تمرکز برنامه بر اتصال انسان، ممکن است تعجب آور باشد که بدانید بازی‌های Every با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند – به طور خاص، با آموزش مدل‌های زبان بزرگ و استفاده از فناوری OpenAI و Midjourney است.

مک کین گفت این فرآیند به او کمک کرد تا مهارت‌های هوش مصنوعی خود را توسعه دهد، که می‌تواند بر کسب‌وکار اصلی او در Hungryroot، که یک شرکت به شدت مبتنی بر هوش مصنوعی است، تأثیر بگذارد.

همه بازی‌های این برنامه از یک موضوع یا یک شخص الهام گرفته شده‌اند که ورودی اولیه هوش مصنوعی است.

برای دومی، این شرکت با رهبران الهام بخش برای برخی از موضوعات، مانند Hector Guadalupe ، بنیانگذار A Second U Foundation ، همکاری می کند، که به افراد کمک می کند مهارت های خود را برای موفقیت در زندگی پس از گذراندن دوران زندان توسعه دهند.

موضوع یا شخص برای تنظیم زمینه هوش مصنوعی مولد استفاده می شود. سپس تیم از یک قالب ساختاریافته برای بازی‌هایی که در دستورات قرار داده‌اند برای ایجاد سؤالات استفاده می‌کند. (بازی الهام گرفته از هوش مصنوعی Guadalupe در ۲۵ اکتبر منتشر خواهد شد).

مک کین خاطرنشان می کند که خروجی هوش مصنوعی ممکن است هنوز به مداخله انسانی نیاز داشته باشد زیرا تیم تنها شش ماه است که مدل های آنها را آموزش داده است، اما اساساً هوش مصنوعی بازی ها را به طور کامل ایجاد می کند.

سپس تصاویری که سوالات بازی را همراهی می کنند با استفاده از Midjourney ایجاد می شوند.

برنامه این است که هر روز یک بازی جدید منتشر شود . به عنوان مثال، بازی های دوشنبه ممکن است بر روی شغل متمرکز شوند، در حالی که بازی های جمعه ممکن است سرگرم کننده باشد، بازی های شنبه ممکن است در مورد ارتباطات خانوادگی باشد و یکشنبه ها در مورد معنویت یا فلسفه باشد.

مک‌کین می‌گوید Every همچنین قصد دارد بازی‌ها با رویدادهای به موقع طراحی شوند. بنابراین در مورد انتخابات ریاست جمهوری آتی، برای مثال، ممکن است یک بازی مرتبط با سیاست را مشاهده کنید.

پس از انجام بازی‌ها، برنامه محتوای الهام‌بخشی را برای کاوش بر اساس پاسخ‌های شما ارائه می‌کند، مانند ویدیوهایی که موضوعات خاصی را برجسته می‌کنند – مانند دنبال کردن رویاهایتان یا اهمیت خلاقیت.

برگه دیگری در برنامه، «نقشه»، از هوش مصنوعی برای ایجاد نقشه‌ای از ویژگی‌های شما بر اساس امتیازاتی که در حین انجام بازی‌های Every’s کسب می‌کنید، استفاده می‌کند.

ایده این است که با انجام این بازی‌ها، نه تنها خودآگاهی بیشتری ایجاد می‌کنید، بلکه یاد می‌گیرید که چگونه نقاط مشترکی را با سایر افرادی که می‌شناسید به اشتراک بگذارید، که می‌تواند شما را به تعمیق این روابط سوق دهد.

به عنوان مثال، ممکن است متوجه شوید که یک دوست قدیمی نیز از سفرهای بین المللی لذت می برد یا همکار شما فروتنی را در محل کار در اولویت قرار می دهد.

همانطور که از بینش هایی که برنامه به اشتراک می گذارد یاد می گیرید، ممکن است از شما الهام گرفته شود تا اقدامات بیشتری انجام دهید، مانند شرکت در گفتگو در مورد اکتشافات خود.

مک کین می‌گوید:

«بسیاری از مأموریت‌های پیرامون این موضوع در مورد تسهیل ارتباط با مردم است – ارتباط یک به یک – اما همچنین در مورد کمک به نمایاندن زمینه‌های مشترک کمی کلی‌تر است. و بنابراین بخشی از این باور این است که اگر بازی یکسانی را برای هر فرد ارائه دهید، می‌توانید در واقع نقاط مشترک بین دو نفر را پیدا کنید که ممکن است افراد بسیار متفاوتی باشند.»

همه توسط مک کین تأمین مالی می‌شد و توسط دو زن به نام‌های سارا مک‌کین (دخترعموی بن) و مایا ولیث اداره می‌شد ، در حالی که توسعه برنامه از طریق یک شرکت برون‌سپاری انجام می‌شد.

برنامه در حال حاضر اجرای Every به عنوان یک برنامه رایگان و پروژه جانبی است. اما اگر شروع به کار کند، مک‌کین درها را باز می‌گذارد تا آن را بیشتر به عنوان یک کسب‌وکار، احتمالاً با حمایت سرمایه‌گذاران، گسترش دهد.

این برنامه از ماه مارس به صورت بتا اجرا می شود، اما امروز به صورت عمومی در فروشگاه App راه اندازی شد . به صورت دانلود رایگان و بدون خرید درون برنامه ای در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا