فناوری اطلاعات

بهترین برنامه های کالری شمار برای اندروید

به گزارش اپ خونه، با سبک زندگی پرمشغله ای که همه ما در پیش داریم، نظارت بر سلامتی کمی دشوار خواهد بود. با این حال، با کمک فن آوری، این امکان پذیر است.

پیگیری کالری های خود به شما کمک می کند کالری دریافتی خود را پیگیری کنید و سپس سبک زندگی خود را بر اساس آن برنامه ریزی کنید. با کمک بهترین برنامه های کالری شمار برای اندروید می توانید این کار را انجام دهید.

از آنجایی که برنامه های کالری زیادی وجود دارد، ما معیارهای خاصی را تعیین کرده ایم – یک برنامه رایگان که به کاربران امکان محاسبه کالری را می دهد، هر چند وقت یکبار به روز می شود و باید رتبه های خوبی از جامعه داشته باشد.

مهمتر از همه، اگر برنامه پشتیبانی مشتری عالی داشته باشد، این یک مزیت بیشتر خواهد بود. بیایید بهترین کالری شمار ها را بررسی کنیم.

۱. MYFITNESSPAL – یک ردیاب کالری ساده

هنگامی که به دنبال یک برنامه کالری شمار رایگان هستید، برنامه ای با کتابخانه عظیمی از مواد غذایی مطلوب به نظر می رسد. اینجاست که MyFitnessPal وارد می شود.

این برنامه می تواند به شما کمک کند کالری روزانه را ردیابی کنید و کالری دریافتی توصیه شده را به شما نشان دهد. رابط کاربری ساده و قابل درک است و صفحه اصلی تصویر واضحی از میزان کالری مصرفی شما در روز را نشان می دهد.

این برنامه همچنین کالری باقیمانده در روز و میزان کالری که می توانید با ورزش بسوزانید را نشان می دهد. می‌توانید داده‌های تناسب اندام خود را از سایر دستگاه‌ها یا برنامه‌های ردیابی تناسب اندام همگام‌سازی کنید .

ردیابی کالری با افزودن مواد غذایی در MyFitnessPal بسیار آسان است، به لطف پایگاه داده عظیمی که حاوی اطلاعات بیش از ۱۱ میلیون غذا است.

myfitnesspall app homepage

myfitnesspall features

کاربران حتی می توانند دستور العمل ها را دانلود کنند یا غذاهای سفارشی ایجاد کنند. ما همچنین این ویژگی را دوست داشتیم که اقلام غذایی را به‌عنوان موارد دلخواه برای ثبت راحت ثبت کند. MyFitnessPal همچنین دارای بارکد اسکنر برای ورود اطلاعات تغذیه ای غذاهای بسته بندی شده است.

نمودار دایره ای ردیابی کالری های شما را آسان می کند، همراه با گزینه ای برای اضافه کردن یادداشت ها یا ثبت نحوه پیش رفت است.

با این حال، برخی از مشکلات همگام‌سازی بین Google Fit و برنامه را می توان یافت، زیرا مراحل اغلب به درستی همگام‌سازی نمی‌شوند، بنابراین کالری شماری را تحت تأثیر قرار می‌دادند.

مزایا:

•کتابخانه عظیم اطلاعات مواد غذایی
•همراه با اسکنر بارکد
•تناسب اندام هدایت شده را با پشتیبانی ارائه می دهد

معایب:

•گاهی اوقات، همگام سازی داده ها با برنامه های تناسب اندام شخص ثالث ممکن است به درستی کار نکند

قیمت: برنامه های اشتراک از ۲.۹۹ دلار شروع می شود

۲. LIFESUM – یک کالری شمار ممتاز

اگر می خواهید ظاهر ممتاز و زیبایی در برنامه ردیاب کالری خود داشته باشید، Lifesum را بررسی کنید.

مانند سایر بهترین برنامه های کالری شمار در لیست ما، Lifesum همچنین گزینه ای را برای ردیابی کالری ها و ماکروهای شما ارائه می دهد. جدای از آن، می توانید در مورد سالم یا نامتعادل بودن غذای خود رتبه بندی دریافت کنید.

همراه با ردیابی کالری، می توانید میزان مصرف آب را نیز پیگیری کنید و اطلاعاتی در مورد بدن و الگوهای تمرینی خود اضافه کنید تا اهداف روزانه را بر اساس آن تنظیم کنید.

همه این ویژگی ها از طریق یک رابط کاربری بسیار زیبا معرفی شده اند که در آن اطلاعات کالری دریافتی خود را در صفحه اصلی مشاهده خواهید کرد.

lifesum
همراه با دریافت دستی، Lifesum همچنین به شما امکان می دهد بارکد را اسکن کنید تا اطلاعات را اضافه کنید.

تاکنون تمامی این ویژگی ها به صورت رایگان قابل دسترسی هستند. برنامه ممتاز شامل ویژگی هایی مانند دستور العمل های مبتنی بر رژیم غذایی شما، بینش عمیق تر در مورد کالری دریافتی شما و محتوای آموزشی در مورد بهبود سبک زندگی شما است.

در حالی که بسیاری از ویژگی ها وجود دارد، برنامه پریمیوم آن هنوز گران تر از رقبا است.

مزایا:

•رابط کاربری ممتاز و زیبایی شناختی
•ردیاب مصرف آب
•امکان همگام سازی داده های تمرینی

معایب:

•طرح پریمیوم می تواند برای بسیاری گران باشد

قیمت: برنامه های اشتراک از ۳.۷۵ دلار شروع می شود

۳. FATSECRET – پیگیری کالری با انجمن

در حالی که برخی ممکن است از نام برنامه آزرده شوند، اما هنوز ارزش بررسی کردن را دارد.

نسخه رایگان دارای تمام ویژگی های لازم از جمله دفترچه خاطرات غذایی، پایگاه داده تغذیه، دستور العمل ها، امکان افزودن گزارش ورزش، نمودار وزن، گزینه اضافه کردن یک مجله و امکان اسکن بارکد برای تخمین کالری غذاهای بسته بندی شده است.

پس از باز کردن برنامه، میزان کالری دریافتی و تجزیه کربوهیدرات، پروتئین و چربی را مشاهده خواهید کرد.

ما همچنین نمای خلاصه ماهانه که کل کالری مصرفی را بر اساس هر روز و میانگین ماهانه نشان می دهد. این یک ویژگی بسیار خوب برای کسانی است که با دیدن پیشرفت خود انگیزه پیدا می کنند.

fatsecret
FatSecret موقعیت خود را با ارائه توانایی ارتباط با جامعه و به اشتراک گذاری داستان ها یا دستور العمل های سفر سالم شما بیشتر افزایش می دهد.

علاوه بر این، چالش‌هایی وجود دارد که در آن می‌توانید چالش‌های غذایی ایجاد کنید یا در آن شرکت کنید.

در حالی که Fatsecret اشاره می کند که این برنامه ۱۰۰٪ رایگان است، برای لذت بردن از ویژگی هایی مانند برنامه غذایی سفارشی، ردیاب مصرف آب و موارد دیگر باید حق اشتراک پرداخت کنید و این کمی از آنچه این برنامه تبلیغ می کند گمراه کننده است.

مزایا:

•نسخه رایگان ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد
•می توانید با مردم در سراسر جهان تعامل داشته باشید
•همراه با اسکنر بارکد

معایب:

•برنامه کاملاً رایگان نیست همانطور که تبلیغ می شود
•رابط کاربری می‌توانست بهبود یابد

قیمت: برنامه های اشتراک از ۶.۹۹ دلار شروع می شود

۴. MYNETDIARY – کالری شماری برای جوانان

MyNetDiary یک رابط کاربری ساده، آسان برای استفاده و رنگارنگ ارائه می دهد. راه اندازی برنامه مشابه سایر برنامه های کالری شمار است. با افزودن اطلاعات شخصی خود از جمله قد، وزن و وزن مورد نظر، یک حساب کاربری رایگان راه اندازی خواهید کرد.

همچنین می توانید میزان وزنی که می خواهید در هفته کم کنید را انتخاب کنید. می توانید ردیابی کالری را شروع کنید.

این برنامه یک آموزش سریع برای کسانی که تازه با ردیابی کالری آشنا هستند ارائه می دهد که به نظر بسیار مفید است. ثبت اطلاعات شما، مانند غذا، مصرف آب و ورزش، آسان است.

MyNetDiary best calorie tracker
ممکن است غذاهای زیادی نداشته باشد، اما می توانید به راحتی غذاهای سفارشی اضافه کنید. همچنین یک بارکد اسکنر برای علاقه مندان وجود دارد.

MyNetDiary همچنین دارای یک سیستم امتیازدهی غذایی است که غذای شما را درجه بندی می کند. این به شما تمام مواد مغذی را که جداگانه مصرف کرده اید نشان می دهد.

جدا از برنامه ریزهای غذایی معمولی و برنامه های غذایی موجود در برنامه های پریمیوم سایر ردیاب های کالری، MyNetDiary حتی فشار خون و ردیابی کلسترول را نیز دارد.

اگر به این ویژگی علاقه مند هستید، طرح Premium ممکن است ارزش آن را داشته باشد اما ممکن است کمی گران باشد.

مزایا:

•رابط شاد
•دارای سیستم امتیازدهی غذا
•توانایی ردیابی فشار خون و کلسترول

معایب:

•طرح های پرمیوم کمی گران هستند

قیمت: برنامه های اشتراک از ۵.۰۰ دلار شروع می شود

۵. Lose It – کالری شمار با روزه

در حالی که MyNetDiary کمی معمولی به نظر می رسید، Lose It باعث می شود همه چیز جدی باشد.

فرآیند راه اندازی می تواند آنقدر طولانی شود که برخی ممکن است انگیزه ردیابی کالری دریافتی خود را از دست بدهند. با این حال، اگر تصمیم دارید با اضافه کردن تمام جزئیات مورد نیاز به جلو حرکت کنید، خوشحال خواهید شد.

گزینه‌ای برای انتخاب روزی که می‌خواهید در آن استراحت کنید نیز وجود دارد. این یک افزونه خوب بود که به افراد اجازه می داد بر اساس آن برنامه ریزی کنند.

همچنین گنجاندن روزه متناوب وجود دارد. چیزی که تقریباً باید به تمام برنامه های کالری شمار دیگر اضافه شود. همچنین برنامه غذایی بسیارخوب فکر شده بود.

loseit
با این حال، روزه‌های متناوب و سایر برنامه‌ها پشت premium قفل شده‌اند. صفحه اصلی تمام اطلاعات لازم از جمله کالری دریافتی و مواد مغذی مصرفی شما را نشان می دهد.

این برنامه دارای یک پایگاه داده جامع مواد غذایی است و همچنین دارای بارکد اسکنر برای غذاهای بسته بندی شده است.

Lose It همچنین چالش هایی را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد در چالش های غذایی شرکت کنند یا حتی می توانید خودتان آن را بسازید.

مزایا:

•رابط کاربری حرفه ای
•همراه با روزه متناوب
•چالش ایجاد کنید یا در آن شرکت کنید

معایب:

•راه اندازی اولیه بسیار طولانی است

قیمت: برنامه های اشتراک از ۴.۹۹ دلار شروع می شود

۶. YAZIO  – پایگاه داده عظیم برای اقلام غذایی

YAZIO یک فرآیند راه اندازی طولانی دارد که به نظر مفید نبود. فرآیند راه اندازی با درخواست از ما برای دادن اطلاعات در مورد خود شروع می‌شود و بعداً ادامه می‌یابد تا مطمئن شویم که چگونه کالری را دنبال می‌کردیم و از چه راه‌هایی پیروی می‌کردیم.

با این حال، این کالری شمار دارای یک ویژگی بسیار خوب است و اسکنر بارکد داخلی نیز یک مزیت است.

در صورت نیاز، کاربران می توانند اهداف کالری را سفارشی کنند و با افزودن فعالیت های بدنی شما، آن را بهتر کنند. این برنامه همچنین چندین برنامه روزه داری و یک پایگاه داده عظیم غذایی مستقر در ایالات متحده را ارائه می دهد.

با این حال، در خارج از این منطقه، ممکن است در یافتن مواد غذایی خود مشکل داشته باشید.

Yazio food calorie calculator app
علاوه بر این، با YAZIO Pro، دستور العمل های بیشتری دریافت می کنید و داده ها را از Apple Health و سایر برنامه ها همگام می کنید. با این حال، ممکن است قیمت برای برخی از کاربران کمی بالاتر باشد.

مزایا:

•پایگاه داده بزرگ برای اقلام غذایی ایالات متحده
•دارای اسکنر بارکد
•همگام سازی با برنامه های شخص ثالث

معایب:

•طرح Premium  گران است
•فرآیند راه اندازی طولانی است

قیمت: برنامه های اشتراک از ۶.۹۹ دلار شروع می شود

با کمک این بهترین برنامه های کالری شمار برای اندروید، می توانید کالری خود را بدون هیچ مشکلی ردیابی کنید. ما اطمینان حاصل کرده‌ایم که طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها را ارائه می‌دهیم و انتخاب را برای شما آسان می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا