» اخبار اینترنت » بهترین برنامه های iPad برای افزایش بهره وری و آسان تر کردن زندگی شما
ایپد
اخبار اینترنت

بهترین برنامه های iPad برای افزایش بهره وری و آسان تر کردن زندگی شما

مهر ۷, ۱۴۰۳ 1۰5

به گزارش اپ خونه، آی‌پدهای اپل با ابزارهای بهره‌وری داخلی مانند یادداشت‌ها، تقویم و یادآوری‌ها عرضه می‌شوند، اما اگر می‌خواهید راه‌های جدیدی را برای به حداکثر رساندن بهره‌وری و سازماندهی زندگی خود کشف کنید، برنامه‌های زیادی برای کمک به شما وجود دارد.

اگرچه آی‌پد/iPad به‌عنوان وسیله‌ای شروع به کار کرد که می‌توان از آن برای پخش محتوا یا مرور وب حرکت استفاده کرد، اپل اساساً آی‌پدهای خود را به رایانه‌هایی تبدیل کرده است که می‌توانند انواع مختلفی از وظایف را برای استفاده شخصی، کاری و مدرسه انجام دهند.

در نتیجه، اپلیکیشن‌های متعددی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند کارهایی مانند ایجاد یک مکان واحد برای سازماندهی زندگی‌تان انجام دهید یا به شما کمک می کنند تا با جلوگیری از حواس‌پرتی‌ها، روی کارهای روزانه‌تان متمرکز بمانید.

در زیر لیستی از بهترین موارد موجود در اپ استور را گردآوری کرده ایم.

Goodnotes

Goodnotes یکی از محبوب ترین برنامه های iPad است، و این دلیل خوبی دارد. این برنامه برای افرادی که دوست دارند با استفاده از Apple Pencil یادداشت بنویسند عالی است.

می‌توانید متن دست‌نویس و تایپ شده را در یک صفحه قرار دهید و چیزهایی مانند تصاویر، استیکرها و حتی doodle را اضافه کنید.

می توانید یک دفترچه یادداشت دیجیتال با کاغذ خالی یا خطی برای یادداشت ها، چک لیست ها، برنامه ریزی ها و موارد دیگر ایجاد کنید. این برنامه به شما امکان می دهد کل نوت بوک های دیجیتال یا صفحات خاص را به PDF و فایل های دیگر صادر کنید.

Goodnotes برای طراحی نیز عالی است. اگرچه به اندازه برخی از برنامه‌های خلاقیت مانند Procreate پیشرفته نیست، استفاده از Goodnotes آسان است و برای طرح‌ها یا نمودارهای سریع عالی است.

اگر در کلاس یا جلسه‌ای شرکت می‌کنید، می‌توانید یادداشت‌های صوتی را نیز ضبط کنید که با لحظه نوشتن همگام‌سازی می‌شوند. به علاوه، می توانید از هوش مصنوعی برای خلاصه کردن یادداشت های خود و کمک به نوشتن استفاده کنید.

شما می توانید سه نوت بوک دیجیتال به صورت رایگان ایجاد کنید. اگر نوت بوک نامحدود می خواهید، باید ۹.۹۹ دلار در ماه بپردازید یا یک بار هزینه ۲۹.۹۹ دلار بپردازید.

TickTick

 

اگر از طرفداران برنامه Reminders داخلی iPad خود نیستید، یا فقط می‌خواهید فهرست کارهای پیشرفته‌تر و برنامه مدیریت وظایف را داشته باشید، TickTick ممکن است انتخاب خوبی باشد. می توانید از آن برای کارهای حرفه ای و شخصی استفاده کنید.

این برنامه به شما امکان می دهد وظایف را در همه دستگاه های خود همگام سازی کنید و برنامه تقویم مورد علاقه خود را ادغام کنید.

شما می توانید چک لیست ایجاد کنید، وظایف تکرار شونده را تنظیم کنید، پیوست ها را در کارها آپلود کنید، لیست وظایف را برای همکاری با دیگران به اشتراک بگذارید و موارد دیگر را انجام دهید.

اگر می خواهید عادتی مانند مدیتیشن قبل از خواب در خود ایجاد کنید، می توانید اهداف خود را در برنامه تعیین کنید و پیشرفت خود را دنبال کنید و اگر ایمیلی دریافت کردید اما زمانی برای پاسخ دادن به آن ندارید، می توانید آن را به کاری تبدیل کنید تا به خود یادآوری کنید که فراموش نکنید که به آن پاسخ دهید.

همچنین می توانید برای مدیریت بهتر وظایف خود تگ هایی را به وظایف خود اضافه کنید و می توانید وظایف را بر اساس اولویت آنها علامت گذاری کنید.

اگر می‌خواهید روی یک کار خاص تمرکز کنید، می‌توانید «تایمر pomo» برنامه را روشن کنید، که بر اساس تکنیک Pomodoro است که کار را به فواصل متمرکز تقسیم می‌کند تا بهره‌وری را به حداکثر برساند.

استفاده از TickTick رایگان است، اما اگر می‌خواهید ویژگی‌های اضافی مانند امکان اضافه کردن حداکثر پنج یادآور به یک کار یا لیست‌ها و وظایف بیشتری را داشته باشید، باید ۳.۹۹ دلار در ماه یا ۳۵.۹۹ دلار در سال پرداخت کنید.

Forest

Forest یک برنامه جالب است که بهره وری را افزایش می دهد و در عین حال به محیط زیست کمک می کند. اگر شما فردی هستید که برای ماندن در یک کار تلاش می کنید یا به راحتی حواس شما پرت می شود، این برنامه ممکن است برای شما خوب باشد.

وقتی نیاز دارید روی چیزی تمرکز کنید، می‌توانید برنامه را باز کنید و درخت بکارید. درخت شما با تمرکز و اتمام کارتان رشد خواهد کرد. اگر قبل از اتمام تایمر برنامه را ترک کنید، درخت شما پژمرده می شود و می میرد.

می‌توانید «Allow Lists» را برای برنامه‌های مختلفی که استفاده می‌کنید، مانند برنامه ایمیل یا Microsoft Word تنظیم کنید تا کارآمد باشند. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد بهره وری خود را پیگیری کنید.

با گذشت زمان، شما یک جنگل دیجیتال ایجاد می کنید که بهره وری شما را تجسم می کند. اگر رقابتی هستید، می توانید جنگل خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تا ببینید که چگونه با جنگل آنها مقایسه می شود.

همانطور که تمرکز خود را حفظ می کنید و درختان مجازی را رشد می دهید، می توانید سکه هایی به دست آورید که می توانید برای کمک به کاشت درختان واقعی در سراسر جهان از طریق سازمان درختکاری Trees for the Future، پس انداز کنید.

Forest برای دانلود ۳.۹۹ دلار هزینه دارد، و شما می توانید برای رشد جنگل خود و کاشت درختان واقعی سریعتر، boost های درون برنامه ای خریداری کنید.

Notion

Notion یک برنامه عالی برای یادداشت برداری، مدیریت وظایف و گردش کار، سازماندهی لیست ها و عادت ها، همکاری با دیگران و موارد دیگر است.

به جای اینکه مجبور باشید برای مدیریت تقویم، وظایف و یادداشت های خود به برنامه های مختلف بروید، می توانید همه این کارها را مستقیماً در Notion انجام دهید.

می‌توانید برنامه‌های مختلفی را که استفاده می‌کنید، مانند Slack و Dropbox، ادغام کنید تا همه گردش‌های کاری خود را در یک مکان ترکیب کنید.

یکی از نکات مهم در مورد Notion انعطاف پذیری و گزینه های سفارشی سازی آن است. می‌توانید آن را طوری سفارشی کنید که به آن نیاز دارید، چه برای سازماندهی زندگی شخصی یا کاری، تکالیف مدرسه یا پروژه‌های علاقه‌تان باشد.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، می توانید از الگوها برای ایجاد چیزهایی مانند برنامه ریز سفر یا نقشه راه محصول استفاده کنید.

Notion همچنین دارای یک ویژگی هوش مصنوعی است که به شما در نوشتن و ایده‌پردازی کمک می‌کند. هوش مصنوعی مفهومی می تواند به شما کمک کند تا در مورد محتوای خود پاسخ هایی دریافت کنید و حجم زیادی از داده ها را به موارد عمل قابل هضم تبدیل کنید.

Notion یک طرح رایگان برای استفاده شخصی ارائه می دهد. این شرکت همچنین یک برنامه ۸ دلاری در ماه برای گروه های کوچک و یک طرح تجاری ۱۵ دلاری در ماه برای شرکت ها ارائه می دهد.

شما ۲۰ پاسخ هوش مصنوعی را به صورت رایگان دریافت می کنید. پس از آن شما به ازای هر عضویت ۱۰ دلار در ماه پرداخت می کنید.

Crouton

گاهی اوقات برنامه ریزی برای خوردن می تواند زمان زیادی را صرف کند و زمان کمتری را برای کارهای دیگر باقی بگذارد، بنابراین داشتن یک برنامه برای کمک به آن می تواند خوب باشد.

Crouton، که برای کمک به برنامه ریزی آشپزی و وعده های غذایی آسان تر است، برای سازماندهی دستور العمل ها و برنامه ریزی لیست های مواد غذایی عالی است.

می توانید دستور العمل ها را از وب سایت ها به صورت آنلاین وارد کنید یا حتی آنها را از یک کتاب آشپزی فیزیکی اسکن کنید. بنابراین، به جای تکیه بر دستور العمل های نشانه گذاری شده یا فیزیکی، می توانید آنها را با هم در یک مکان ذخیره کنید.

می‌توانید وعده‌های غذایی خود را برای یک هفته برنامه‌ریزی کنید، و اگر در مورد آنچه که یک روز درست کنید دچار مشکل شدید، برنامه می‌تواند یک برنامه غذایی برای شما ایجاد کند.

هنگامی که وعده های غذایی خود را برای هفته برنامه ریزی کردید، می توانید لیستی از مواد غذایی تهیه کنید که شامل تمام مواد مورد نیاز شما باشد.

Crouton همچنین دارای یک تایمر درون برنامه‌ای است، بنابراین در صورت داشتن مراحل خاص زمان دستور، نیازی به استفاده از برنامه دیگری ندارید.

به‌علاوه، می‌توانید دستور العمل‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید، خواه به خانواده‌تان بگویید برای شام چه می‌خواهد یا به دستوری برخوردید که می‌دانید دوستتان دوست دارد.

Crouton ویژگی های اساسی را به صورت رایگان ارائه می دهد، اما اگر دستور پخت نامحدود و ویژگی های اضافی می خواهید، اشتراک سالانه ۱۴.۹۹ دلار وجود دارد.

Freedom

Freedom یک برنامه عالی برای جلوگیری از حواس پرتی به منظور تمرکز بر روی کار و بهره وری بیشتر است. می‌توانید یک جلسه Freedom برای جلوگیری از حواس‌پرتی در همه دستگاه‌هایتان برای مدت زمان معینی شروع کنید.

می‌توانید انتخاب کنید که کدام وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها را می‌خواهید در این مدت مسدود کنید.

بنابراین اگر در حال انجام کار بر روی iPad خود هستید، اما سپس سعی می کنید TikTok را در تلفن خود باز کنید، نمی توانید این کار را انجام دهید و در عوض یک صفحه سبز خواهید دید.

این برنامه به شما امکان می دهد بلافاصله یک جلسه را شروع کنید، یک جلسه آینده را برنامه ریزی کنید یا یک جلسه تکراری تنظیم کنید.

اگر می‌دانید که باید هر روز در ساعت خاصی از حواس‌پرتی خلاص شوید، می‌توانید جلسه Freedom را برای شروع در آن زمان مشخص هر روز تنظیم کنید.

اگر فردی هستید که به صداهای خاصی گوش می دهید تا به شما کمک کند تمرکز کنید، Freedom انواع مختلفی را ارائه می دهد که می توانید به آنها گوش دهید.

به عنوان مثال، می توانید به صدای یک کافی شاپ در شهری مانند نیویورک یا برلین، صدای جیر جیر پرندگان، سازهای آرام بخش و غیره گوش دهید.

استفاده از این اپلیکیشن که ۳.۹۹ دلار در ماه هزینه دارد، بسیار آسان است و همچنین شامل مجموعه‌ای از مقالات مختلف است که نکاتی در مورد چگونگی افزایش بهره‌وری و درک بهتر سلامت دیجیتال ارائه می‌دهد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×