فناوری اطلاعات

بهترین تلویزیون های سال ۲۰۲۴

به گزارش اپ خونه، انتخاب یک تلویزیون جدید برای اتاق نشیمن کار ساده ای نیست. عوامل زیادی از جمله کیفیت تصویر، مجموعه ویژگی ها، خروجی صدا، قیمت و اندازه باید در نظر گرفته شوند.

ما اینجا هستیم تا با لیست بهترین تلویزیون‌های سال ۲۰۲۴ به شما کمک کنیم تصمیم خرید را برای شما آسان‌تر کنیم:

Hisense U8K

اگر بودجه کمی دارید، Hisense U8K مسلما بهترین تلویزیونی است که می توانید در سال ۲۰۲۴ بخرید.

Hisense U8K 3

این تلویزیون با یک پنل مینی ال ای دی همراه است که به تلویزیون کمک می کند کیفیت تصویر عالی و بازتولید رنگ عالی را برای طیف گسترده ای از فرمت های محتوا ارائه دهد.

سطح روشنایی بالای تلویزیون از بسیاری از تلویزیون های OLED و LED میان رده پیشی می گیرد. در عین حال، سطوح عالی سیاه منجر به عملکرد چشمگیر HDR می شود و پشتیبانی از Dolby Vision و HDR10 در بالای صفحه قرار دارد.

علاوه بر زاویه دید عالی، پنل روشن و پوشش ضد تابش آن را برای اتاق‌هایی با نور زیاد مناسب می‌سازد. همچنین، از مزایای Google TV نیز برخوردار است که عملکردی بدون تاخیر و تعداد زیادی برنامه پخش جریانی محبوب را به همراه دارد.

LG C3

اگرچه تلویزیون‌های OLED سری C ال‌جی جدید نیست، اما قطعاً C3 تلویزیونی است که به اکثر خریداران توصیه می‌کنیم.
LG C3
این بهترین گزینه برای یک تلویزیون OLED سطح پایه در حال حاضر است و نسبت به قیمتش عملکرد عالی را ارائه می دهد.
C3 برخلاف نسل جدید پنل‌های QD-OLED که در OLED‌های گران‌تر یافت می‌شوند، از یک پنل OLED استاندارد استفاده می‌کند.
به هر حال، به لطف توانایی آن در ارائه تصاویری پر جنب و جوش و رنگ‌های دقیق، همچنان می‌تواند کار را انجام دهد.

عملکرد صحنه تاریک در این مورد بسیار عالی است زیرا پنل از پیکسل های خود تابش استفاده می کند. علاوه بر این، از ویژگی‌هایی مانند Dolby Vision HDR برای بهبود تجربه کلی تماشای فیلم‌ها و نمایش‌ها در تلویزیون پشتیبانی می‌کند.

به طور خلاصه، این تلویزیون هنوز هم یکی از بهترین تلویزیون‌های OLED سال ۲۰۲۴ است و اگر تمایلی به صرف هزینه زیاد برای تلویزیون بعدی خود ندارید، قطعاً توصیه می‌شود.

SAMSUNG QN90C

QN90C سامسونگ یک پیشنهاد ممتاز است که نوید عملکرد خوب – اگر نگوییم بهترین – را در یک تلویزیون در حال حاضر می دهد. به لطف پنل فوق العاده روشن خود، عملکرد HDR عالی و بازتولید رنگ و دقت به همان اندازه خوب ارائه می دهد.

Samsung QN90C 1
QN90C در حالی که قیمتی مشابه LG C3 دارد، تنها یک پنل مینی LED با یک فیلم QLED در بالای آن ارائه می دهد. با این حال، اجرای صحنه تاریک به دلیل مشکل گاه به گاه چندان رضایت بخش نیست.

به غیر از آن، QN90C ثابت می‌کند که حتی در بخش‌های متوسط ​​و ممتاز بازار، جایی برای QLED‌ها وجود دارد. به طور کلی، اگر قصد دارید آن را در یک اتاق روشن قرار دهید، یک خرید عالی است.

SONY A95L

A95L سونی بهترین تلویزیونی است که سونی جدا از قیمتش با عملکرد خوب ارائه می کند. علیرغم اینکه یک تلویزیون OLED است، روشنایی عالی را ارائه می دهد.
Sony A95L 1
با این حال، این تنها چیز چشمگیر در مورد تلویزیون نیست. به لطف استفاده از پیکسل های ساطع کننده در هسته خود، تلویزیون می تواند عملکرد بسیار خوبی در صحنه تاریک ارائه دهد و در کنترل سایه ها و کنتراست فوق العاده است.
شما سیاهی خالص عمیق و سطح روشنایی خوبی دریافت می کنید. طبیعتاً همه این عوامل منجر به عملکرد نهایی HDR می شوند.

این تلویزیون همچنین دارای ویژگی های بازی خوبی است، به خصوص اگر قصد دارید آن را با پلی استیشن ۵ جفت کنید.

SAMSUNG S95D

مسلما بهترین تلویزیون موجود در بازار در حال حاضر، S95D سامسونگ است که همه آنچه را که از یک تلویزیون می خواهید را ارائه می دهد.
Samsung S95D
به لطف آخرین نسل پنل QD-OLED، این تلویزیون می تواند روشنایی عالی و سطوح مشکی به همان اندازه چشمگیر را ارائه دهد. این عوامل آن را به عنوان یک تلویزیون نه تنها برای سال ۲۰۲۴ بلکه برای آینده متمایز می کند. بعلاوه، این طراحی از نظر جذابیت زیبایی در رتبه دوم قرار دارد.

با استفاده از موتور تصویر قدرتمند سامسونگ، کیفیت بافت فوق‌العاده تیز و رنگ‌های پر جنب و جوشی را دریافت می‌کنید که برای چشم خوشایند هستند .

کنتراست و سایه ها نیز روی نقطه هستند و اجرای صحنه تاریک خوب است. به اعتبار سامسونگ، این تلویزیون را به برخی از بهترین اسپیکرهایی که در حال حاضر روی تلویزیون می توان پیدا کرد نیز مجهز کرده است.

با این حال، استفاده از سیستم عامل Tizen چیزی است که ممکن است برای همه خریداران خوب نباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا