فناوری اطلاعات

بهترین هدفون های بی سیم تابستان ۲۰۲۴ که می تواند گرما و تعریق را تحمل کند

به گزارش اپ خونه، اگر هدفونی می‌خواهید که در طول پیاده‌روی روزانه صبح/عصر یا تمرین در باشگاه با شما همراهی کند، پس این لیست از بهترین هدفون‌های بی‌سیم که می‌توانند گرما و تعریق را تحمل کنند، همان چیزی است که شما در جستجوی آن هستید.

این هدفون های بی سیم نوید صدایی قدرتمند و با دوام برای ادامه جلسات تمرینی طولانی را می دهد..

Anker Soundcore Life Q20

Anker Life Q20

Anker Soundcore Life Q20 بدون شک بهترین هدست سطح ابتدایی است که می توانید برای جلسات تمرینی خود تهیه کنید.

در حالی که کمی از کیفیت ساخت کم می کند، قابلیت حذف نویز فعال (ANC) مناسبی را با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهد.

خروجی صوتی کلی از طریق درایورهای دینامیک سفارشی ۴۰ میلی متری Q20 نیز خوب است، در حالی که هدفون نیز با یک بار شارژ ۶۰ ساعت زمان اجرا را به نسبت چشمگیر وعده می دهد.

با این حال، این تنها در صورتی است که از هدفون در حالت استاندارد موسیقی بدون ANC استفاده کنید. با ANC، این تعداد به ۴۰ ساعت کاهش می یابد.

SKULLCANDY HESH EVO WIRELESS

اگر می خواهید چیزی داشته باشید که متفاوت به نظر برسد، Skullcandy Hesh Evo Wireless می تواند گزینه خوبی باشد.

مانند سایر محصولات این شرکت، این هدفون هنگام نشستن روی گوش‌های شما خنک به نظر می‌رسد و همچنین هنگام استفاده از آن احساس راحتی می‌کنید.

Hesh Evo همچنین پاسخ باس مناسب و صدای قابل قبولی را برای موسیقی هایی که در فرکانس های متوسط ​​و بالاتر سنگین تر است ارائه می دهد.

همچنین با یک بار شارژ، وعده عمر باتری ۴۴ ساعته را دریافت می کنید. با این حال، هیچ ANC روی این هدفون وجود ندارد.

JBL LIVE 770NC

Live 770NC صدای JBL را به همراه جلوه های فراگیر با قیمت نسبتاً مناسب ارائه می دهد.

این هدفون با پشتیبانی از درایورهای ۴۰ میلی‌متری، به لطف گنجاندن ویژگی‌هایی مانند صدای فضایی JBL، تجربه موسیقی همه جانبه‌ای را ارائه می‌کند.

این هدفون میان رده از JBL همچنین بیس خوبی ارائه می دهد که مطمئناً در باشگاه به کارتان می آید. همچنین وعده عمر باتری طولانی و شارژ سریع – دو ساعت برای شارژ کامل نیز وجود دارد.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که هم کیفیت ساخت و هم عملکرد ANC این هدفون در بهترین حالت متوسط ​​هستند، بنابراین اگر اینها از اشتیاق شما کم می کند، محصولات دیگر این لیست را بررسی کنید.

BEATS STUDIO PRO

Beats Studio Pro

اگر صاحب آیفون هستید، Studio Pro از Beats یک انتخاب مطمئن است. این یک هدفون با حذف نویز زیباست که صدایی غنی را ارائه می دهند و از ویژگی های پیشرفته مانند صدای فضایی با ردیابی سر پشتیبانی می کنند.

Studio Pro همچنین قول یکپارچگی چشمگیر با iOS را می دهد و با همتایان اندرویدی خود نیز بی عیب و نقص کار می کند.

به لطف پاسخ بیس خوب، عملکرد ANC بالاتر از حد متوسط ​​و تناسب راحت، Studio Pro انتخاب خوبی برای جلسات تمرینی شما است. اگر آیفون دارید، هر بار که هدفون را روشن می‌کنید، پاپ آپ با سطح باتری یک امتیاز است.

سونی WH-1000XM5

سونی WH-1000XM5 مسلماً یکی از بهترین هدفون هایی است که می توان در حال حاضر خریداری کرد که البته کمی گران است و به همین دلیل با شایستگی در این لیست جایگاهی پیدا می کند.

آنها دارای قابلیت حذف نویز فعال چشمگیر، پاسخ باس خوب، و به طور کلی صدای غنی و دقیق برای هر دو حالت متوسط ​​و بلند هستند.

به لطف طراحی چشمگیر و مقاوم در برابر عرق، پوشیدن آنها نیز آسان است و اگر قصد استفاده از آنها را در باشگاه یا برای دویدن دارید، همراهان خوبی هستند.

در حالی که هدفون ها با یک بار شارژ ۳۰ ساعت کارکرد مناسبی را ارائه می دهند، اما نسبتاً سریع کار می کنند، با یک شارژ ۳ دقیقه ای نوید سه ساعت کار را می دهد.

علاوه بر این، اتصال چند دستگاهی به این معنی است که می‌توانید بین لیست پخش باشگاه در تلفن خود و تماس‌های کاری در لپ‌تاپ اداری خود به طور یکپارچه دستکاری کنید.

BOSE QUIETCOMFORT WIRELESS

Bose QuietComfort

Bose Quiet Comfort عملکرد پیشرو در حذف نویز فعال را ارائه می دهد و آن را با یک تناسب راحت جفت می کند تا خرید خوبی باشد. همچنین به دلیل این واقعیت که صدایی تمیز و واضح تولید می کند، خروجی صدای فراگیر را ارائه می دهد.

با این حال، عمر باتری آن در این بخش بهترین نیست زیرا تنها ۲۴ ساعت پخش با ANC ارائه می دهد. یکی دیگر از عوامل کم بودن جذابیت آن، فقدان ویژگی های ممتاز مانند کنترل های لمسی است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا