آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس به‌روزرسانی دریافت می‌کنند که باگ‌هایی را که در اوایل این هفته خبرساز شده بودند، برطرف می‌کند. اپل به‌سرعت به‌روزرسانی iOS 16.0.2 را منتشر کرد که نه تنها دو باگ بسیار صحبت شده را برطرف می‌کند، بلکه مشکلاتی را نیز برطرف می‌کند که در آن ورودی لمسی در برخی از نمایشگرهای iPhone X، iPhone XR و iPhone 11 پس از سرویس‌دهی پاسخ نمی‌دهد. برخی از کاربران اولیه سری آیفون ۱۴ پرو ادعا کردند که تنظیمات دوربین پشتی در تلفن های هوشمند جدیدشان هنگام باز شدن در برنامه های دوربین شخص ثالث به شدت تکان می خورد و صدا ایجاد می کند.

یکی از اعضای تیم Gadgets 360 یک اعلان (نگاه کنید به اسکرین شات) در آیفون خود درباره به روز رسانی iOS 16.0.2 دریافت کرد. این به‌روزرسانی نشان می‌دهد که باگ‌هایی را که باعث لرزش دوربین و تار شدن عکس‌ها در هنگام عکس‌برداری با برخی از برنامه‌های شخص ثالث در iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max می‌شود، رفع می‌کند.

اپل ios 16 به روز رسانی ios 16

اولین باگ در مدل‌های آیفون ۱۴ پرو اپل رخ داد و کاربران به Reddit مراجعه کردند و ادعا کردند که تنظیمات دوربین عقب گوشی‌هایشان هنگام استفاده با برنامه‌های شخص ثالث مانند اسنپ چت و اینستاگرام به شدت تکان می‌خورد و صدا ایجاد می‌کند. در برنامه دوربین اصلی، به نظر می رسد مدل های آیفون ۱۴ پرو بدون هیچ مشکلی کار می کنند.

دومین باگ در ویژگی جدید بود که به طور مداوم از کاربران برای چسباندن چیزی در یک برنامه اجازه می‌خواست و اکثر کاربران را عصبانی می‌کرد. این به عنوان یک ویژگی امنیتی طراحی شده است تا کاربر را آگاه کند که محتوایی که می خواهد جایگذاری کند ممکن است اطلاعات حساس را ذخیره کند. با این حال، هر بار که می‌خواستند متنی را از برنامه دیگری جای‌گذاری کنند، این مجوز ظاهر می‌شد.

آپدیت iOS 16.0.2 برای آیفون ۸ به بعد منتشر می شود. اندازه آن حدود ۲۷۰ مگابایت است و همچنین برای مواردی که نمایشگر ممکن است در حین تنظیم دستگاه کاملاً سیاه به نظر برسد، VoiceOver پس از راه‌اندازی مجدد در دسترس نیست، و مشکلاتی که در برخی از مدل‌های آیفون پس از سرویس، ورودی لمسی پاسخ نمی‌دهد، رفع می‌شود. به غیر از رفع این اشکالات، به روز رسانی “به روز رسانی های امنیتی مهم” را نیز به همراه دارد.


دیدگاهتان را بنویسید