نرم افزار موبایل

به‌روزرسانی Goodnotes در چهار سال اخیر، ویژگی‌های دست‌نویس مبتنی بر هوش مصنوعی و بازار دیجیتال را به ارمغان می‌آورد

به گزارش اپ خونه، Goodnotes نسخه جدیدی را با ویژگی هایی مانند تشخیص دست خط مبتنی بر هوش مصنوعی، یک بازار برای لوازم التحریر دیجیتال و یک ماژول آموزشی برای ریاضیات در بزرگترین فشار این اپلیکیشن محبوب یادداشت برداری در چهار سال اخیر برای جلب و حفظ مشتریان منتشر می کند.

این برنامه که توسط استیون چان در سال ۲۰۱۱ راه اندازی شد، گفت که نسخه جدید Goodnotes 6 تلاش زیادی برای افزایش پشتیبانی از Apple Pencil انجام داده است.

در حالی که Goodnotes 5 قبلاً یک ویژگی بسیار خوب تشخیص دست خط داشت، نسخه جدید از بررسی املا نیز پشتیبانی می کند. این بدان معناست که اگر هنگام نوشتن اشتباه کردید، برنامه می تواند اصلاحی را پیشنهاد کند و حتی کلمه را با دست خط خود بازنویسی کند.

سازنده اپلیکیشن گفت که برای استفاده از موتور عصبی موجود در دستگاه‌هایی مانند آیفون، آی‌پد و مک برای افزایش تشخیص دست خط، از نزدیک با اپل همکاری کرده است. در حال حاضر، ویژگی بررسی املای دست خط از انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی و هلندی پشتیبانی می کند.

GoodNotes اکنون املا را برای دست نویسی ارائه می دهد

GoodNotes اکنون املا را برای دست نویسی ارائه می دهد

Goodnotes همچنین یک ویژگی آزمایشی تکمیل خودکار کلمه را برای دست‌نویسی به زبان انگلیسی معرفی می‌کند.

پس از اینکه کاربران حداقل سه کاراکتر را نوشتند، برنامه تکمیل کلمات بالقوه را پیشنهاد می کند. چان در مصاحبه ای گفت که این شرکت قصد دارد پیش بینی کامل کلمات را در آینده ارائه دهد.

آخرین نسخه همچنین اقدامات مبتنی بر ژست مانند “Scribble to Ease” و “Circle to Lasso” را معرفی کرد. علاوه بر این، Goodnotes 6 یک نمای کتابخانه جدید را معرفی می کند که به کاربران امکان می دهد پوشه ها را سفارشی کنند، الگوهای نوت بوک پویا و پشتیبانی بهتر از ضبط صدا را معرفی می کند.

در حالی که این برنامه به صورت رایگان در دسترس است، با محدودیت هایی همراه است: کاربران فقط می توانند به سه نوت بوک و مجموعه محدودی از ویژگی ها دسترسی داشته باشند. برای دسترسی کامل، کاربران باید اشتراک سالانه ۹.۹۹ دلار را انتخاب کنند یا ۲۹.۹۹ دلار را یکبار پرداخت کنند.

چان خاطرنشان کرد که در حالی که Goodnotes به عنوان یک برنامه iPad شناخته شده است – این برنامه برنده جایزه اپل برای بهترین برنامه iPad در سال ۲۰۲۲ شد – این شرکت در حال بهبود تجربه تایپ خود در سراسر صفحه است.

این برنامه همچنین ویژگی‌های نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد متن را گسترش یا فشرده کنند، لحن آن را تغییر دهند یا محتوای آن را بازنویسی کنند.

موسس این برنامه گفت که این شرکت از یک مدل هوش مصنوعی استفاده می کند که برای همه سنین ایمن است، با توجه به اینکه Goodnotes توسط بسیاری از دانش آموزان استفاده می شود.

در حالی که این شرکت به مدل خاصی که قابلیت تایپ هوش مصنوعی را تامین می کند اشاره نکرد، Goodnotes تایید کرد که از فناوری OpenAI استفاده نمی کند.

GoodNotes در حال حاضر دارای اعلان های هوش مصنوعی برای تایپ است - اما از فناوری OpenAI استفاده نمی کند

GoodNotes در حال حاضر دارای اعلان های هوش مصنوعی برای تایپ است – اما از فناوری OpenAI استفاده نمی کند

راه اندازی همچنین نشان دهنده این است که چگونه Goodnotes تلاش می کند تا جریان درآمد خود را فراتر از اشتراک ها متنوع کند.

به همین منظور، بازار جدیدی را برای لوازم التحریر دیجیتالی مانند برچسب ها، یادداشت های بازنگری موضوعی خاص، برنامه ریزها و قالب های مختلف کاغذ و کارت راه اندازی کرده است.

Goodnotes 6 برخی از این موارد را به صورت رایگان در اختیار مشترکین قرار می دهد، اما موارد دیگر از طریق خریدهای درون برنامه ای در دسترس خواهند بود.

در حال حاضر، این شرکت با چندین سازنده همکاری کرده است – و به دنبال گسترش و دعوت بیشتر است – تا مجموعه افتتاحیه لوازم التحریر دیجیتال را برای راه اندازی راه اندازی کند.

این شرکت گفت که اگرچه هزینه ای از سازندگان دریافت می کند، اما مشخصات آن متفاوت است. ترتیبات از دریافت حق امتیاز تا خرید کامل موجودی متغیر است. در حال حاضر، Goodnotes در نظر ندارد سیستم کمیسیونی مانند App Store را برای تراکنش های درون برنامه ای خود بپذیرد.

GoodNotes 6 دارای بازاری برای لوازم دیجیتال است

GoodNotes 6 دارای بازاری برای لوازم دیجیتال است

Goodnotes در حال گسترش است تا با ارائه ماژول های متناسب با دانش آموزان، بخش آموزشی را آرام کند.

این شامل دوره های تمرین ریاضی SAT و دوره های انگلیسی و چینی است که برای آزمون دیپلم آموزش متوسطه هنگ کنگ (HKDSE) طراحی شده است.

این شرکت یک دستیار ریاضی مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کرده است که می تواند معادلات ریاضی دست نویس را تشخیص دهد و دانش آموزان را در چالش ها راهنمایی کند و اطمینان حاصل کند که بدون افشای مستقیم پاسخ ها کمک می کند.

مطمئناً، سایر بازیگران بازار آموزش مانند Khan Academy و Byju’s مدل های هوش مصنوعی را برای کمک به دانش آموزان آزمایش کرده اند.

Goodnotes فقط یک بار پول جمع آوری کرده است – یک دور اولیه ۶ میلیون دلاری از Race Capital در سال ۲۰۲۰. از هم اکنون، هیچ برنامه فوری برای جذب سرمایه بیشتر ندارد.

چان گفت که تمرکز اصلی Goodnotes اصلاح ویژگی های آموزشی آن است. با این حال، این شرکت همچنین در حال توسعه ویژگی‌هایی است تا محصول را برای مشتریان سازمانی با نیازهای مدیریت اسناد جذاب‌تر کند، حرکتی که آن را در مقابل مشاغلی مانند Notion قرار می‌دهد.

چان افزود که Goodnotes در حال حاضر خانه بیش از ۲۰۰ کارمند است و بیش از ۲۱ میلیون نفر ماهانه از این برنامه استفاده می کنند.

اگرچه Goodnotes برای مدتی یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌های iOS، iPadOS و macOS بوده است، اما این شرکت اکنون در حال بررسی نسخه‌های آن برای اندروید و ویندوز است.

چان گفت که او می خواهد Goodnotes در نهایت تجربه یکپارچه را در چندین پلتفرم تضمین کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا