استارتاپ

تجارت هند با پشتیبانی لایت اسپید Udaan مبلغ ۱۲۰ میلیون دلار جمع آوری می کند

به گزارش اپ خونه، یکی از مدیران ارشد در ایمیلی که روز پنجشنبه توسط TechCrunch مشاهده شد، به کارمندان گفت که Udaan هند ۱۲۰ میلیون دلار در اسکناس و بدهی قابل تبدیل به رهبری سهامداران و دارندگان اوراق قرضه جمع آوری کرده است، زیرا استارتاپ تجارت الکترونیک تجارت به تجارت برای آماده شدن برای بازارهای عمومی کار می کند. (در ۱۲-۱۸ ماه)

آدیتیا پانده، مدیر ارشد مالی اودان، پنجشنبه در ایمیلی نوشت: تامین مالی جدید کل بودجه استارت آپ را در اسکناس های قابل تبدیل و بدهی در چهار فصل گذشته به بیش از ۳۵۰ میلیون دلار می رساند. او گفت که این دورهای تامین مالی “یکی از بزرگترین جذب سرمایه ابزار ساختاریافته در کشور است.”

پاند نوشت: استارت آپ مستقر در بنگالورو، که به بازرگانان کمک می کند تا موجودی و سرمایه در گردش را ایمن کنند، اقتصاد واحد خود را تا حدود ۱۰۰۰ واحد در ثانیه با بهبودهای به همان اندازه در حاشیه سود ناخالص و هزینه عملیاتی بهبود بخشیده است. سفر طراحی کسب و کار درست و اقتصاد واحد به کاهش بیش از ۶۰٪ در سوختگی ترجمه شده است. تمرکز مداوم بر تفکر مشتری اول و ابتکارات در تقویت ارزش پیشنهادی ما برای آنها منجر به افزایش نرخ تکرار ماهیانه خریدار به میزان ۵۰۰+bps در ۲ سه ماهه گذشته شده است.
سخنگوی اودان این ایمیل را تایید کرد اما از اظهار نظر خودداری کرد.

او نوشت «علیرغم چالش‌های مرتبط با تأمین مالی که توسط اکوسیستم بزرگ‌تر استارت‌آپ تجربه می‌شود، این جذب سرمایه نشان‌دهنده اعتماد سرمایه‌گذاران به مدل کسب‌وکار ما و تأیید آن‌ها از سفر به سمت اقتصاد واحد است، که ناشی از پیشرفت بزرگ در تکامل مدل کسب‌وکار و هزینه است. کارایی، که سال گذشته آغاز کردیم.»

این گام‌ها نه تنها به ما در دستیابی به اقتصاد واحد مثبت در سه ماهه گذشته کمک کرده است، بلکه باعث بهبود کارایی سیستم، با مزایای هزینه زیادی شده است، که کلید ایجاد یک کسب‌وکار پایدار و آماده شدن بازار عمومی در ۱۲ تا ۱۸ ماه است.»

اکثریت قریب به اتفاق بازار تجارت به تجارت در هند سازماندهی نشده است. این بدان معناست که امروزه بازرگانان در کشور مجبورند برای ذخیره موجودی خود به شهرهای دیگر – جایی که تمام دلالان اصلی در آن کار می کنند – سفر کنند. این تاجران اهرم زیادی برای مذاکره ندارند، بنابراین برای یافتن بهترین ارزش برای پول و دسترسی به مجموعه وسیع‌تری از فهرست تلاش می‌کنند.

Udaan – که توسط مدیران سابق Flipkart Sujeet Kumar، Vaibhav Gupta و Amod Malviya تأسیس شده است – این مشکل را با اتصال خرده‌فروشان کوچک به عمده‌فروشان و بازرگانان حل می‌کند. این استارت‌آپ امروز به بیش از ۳ میلیون خرده‌فروش و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​خدمات می‌دهد و هزاران برند از جمله کوکاکولا، پپسی کو، بوت لایف استایل، میکرومکس، اچ‌پی، ال‌جی، ITC، HUL و P&G را به ثبت رسانده است. زنجیره تامین و عملیات لجستیک آن برای تحویل روزانه در بیش از ۱۰۰۰ شهر و ۱۲۰۰۰ کد پستی گسترده است.

به غیر از مشکل موجودی، Udaan همچنین به بازرگانان کمک می کند تا سرمایه در گردش را تضمین کنند. کسب‌وکارهای کوچک، به‌ویژه فروشگاه‌های مادر و پاپ، برای خرید دسته بعدی خود به پولی که از فروش موجودی موجود خود تضمین می‌کنند متکی هستند. از آنجایی که Udaan می‌تواند تعامل بازرگانان مختلف را در پلتفرم ببیند، می‌تواند تعیین کند که می‌تواند با خیال راحت به چه کسی سرمایه در گردش اعطا کند.

Udaan، که Lightspeed India Partners و GGV Capital را در میان حامیان خود به حساب می‌آورد، سال گذشته گوپتا را به عنوان مدیر اجرایی خود منصوب کرد. قبل از این انتقال، اودان مدیر عاملی نداشت. ارزش این استارتاپ در دور مالی اوایل سال گذشته ۳.۱ میلیارد دلار بود.

پانده در ایمیل خود نوشت: طی چند سال گذشته، ما گام‌های مختلفی را در جهت ساختن عدن به‌عنوان نهادی در سطح جهانی برداشته‌ایم که بیش از عمر ما دوام خواهد آورد. ما سرمایه گذاری های قابل توجهی برای ایجاد یک کسب و کار مستحکم و پایدار تحت رهبری فناوری انجام داده ایم، محصولات مقرون به صرفه و با کیفیت، خدمات بهتر و تجربه عالی را به شرکای تجاری خود ارائه می دهیم. ما در سفر چند سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم و بدون تلاش هر یک از ما امکان‌پذیر نبود.»

جذب سرمایه از طریق اسکناس‌های قابل تبدیل و از طریق ابزارهای بدهی امسال در هند افزایش یافته است زیرا بنیانگذاران استارت‌آپ نسبت به کاهش سهام خود محتاط شده‌اند – یا از ارزش‌گذاری ارائه شده ناراضی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا