تجربه Recap پایان سال Reddit با کارتهای شخصیشده قابل اشتراکگذاری عرضه میشود
به گزارش اپ خونه، Reddit تجربه سالانه Recap پایان سال خود را ارائه می کند تا به کاربران راهی بدهد تا در مورد زمانی که در سال ۲۰۲۲ در پلتفرم سپری کرده اند فکر کنند.
Reddit Recap شخصی شما آمارهای مختلفی را به شما نشان می دهد، از جمله خلاصه ای از زمان شما در Reddit، محتوایی که بیشتر با آن درگیر بودهاید و جوامعی که مشاهده کردهاید یا به آنها ملحق شدهاید، هزینه کردهاید. امسال، Reddit به کاربران یک کارت اشتراکگذاری میدهد که تجربه شما را در این پلتفرم نشان میدهد.
کاربران می توانند روی نماد Narwhal در زیر نمایه خود در برنامه Reddit یا نوار ناوبری روی دسکتاپ کلیک کنند تا Recap شخصی شده خود را مشاهده کنند. هنگامی که Recap خود را راه اندازی کردید، یک سری کارت های قابل اشتراک را مشاهده خواهید کرد که شامل آمار سرگرم کننده است، مانند نظر مثبت شما و اگر گربه یا سگ تیمی هستید.
Reddit در یک پست وبلاگی گفت: «هنگامی که کاربران به پایان تجربه Recap خود می رسند، آخرین فرصت جدید و منحصر به فرد را خواهند داشت تا ببینند که چگونه در برابر سایر Redditor ها با دریافت جایزه Superpower Reddit توانایی مقابله می کنند. این کارت بر اساس امتیازات کارما، redditors را در یکی از سه دسته Rare، Epic یا Legendary قرار می دهد. برای افزودن به این تجربه، جدیدترین آواتار آنها، سه انجمن برتر بازدید شده را نیز نمایش میدهد، و شخصیتی را که از موضوعاتی که بیشتر به آنها علاقه داشتند جمعآوری شده است، اختصاص میدهد.»
میتوانید کارت شخصیشده خود را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید تا ببینید چگونه در مقابل سایر کاربران قرار میگیرید. اگر نمیخواهید نام کاربری یا چهرهنمایتان روی کارت باشد، میتوانید انتخاب کنید که روی کارت «Redditor» نوشته شود و بهجای نماد خودتان، یک آواتار عمومی نمایش داده شود.
در مورد Reddit به طور کلی، این شرکت می گوید که کاربران بیش از ۴۳۰ میلیون پست ایجاد کردند که نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش را نشان می دهد. Reddit همچنین بیش از ۲.۵ میلیارد نظر داشت که نسبت به سال گذشته ۷ درصد افزایش داشت. Reddit همچنین فاش کرد که بیشترین بازدید جامعه r/amitheasshole بود.
خلاصههای پایان سال به دلیل موفقیت قابل توجه تجربه Wrapped سالانه Spotify، به طور فزایندهای محبوب شدهاند. در گذشته، خلاصههای سالانه ردیت فقط شامل اطلاعات کلی پلتفرم میشد، اما از سال گذشته، ردیت به سایر شرکتها پیوسته و دادههای قابل اشتراکگذاری در مورد عادتهای مرور خود را به کاربران ارائه میدهد. تجربه خلاصه Reddit یک هفته پس از ارائه تجربیات شخصیسازی شده در پایان سال توسط Spotify، Apple Music و YouTube به دست میآید.