اخبار اینترنت

تلگرام پیام‌های صوتی و تصویری با ویژگی «view once» را منتشر می‌کند

به گزارش اپ خونه، تلگرام به‌عنوان بخشی از ویژگی‌های ماه ژانویه خود، مجموعه‌ای از ارتقاها را ارائه می‌کند که شامل پیام‌های ویدیویی و صوتی «view once»، امکان توقف موقت ضبط هنگام ارسال ویدیو یا پیام صوتی و کنترل‌های جدید زمان خواندن است.

این برنامه در سپتامبر ۲۰۲۳ عکس‌ها و ویدیوهای “view once” را در چت یک به یک معرفی کرد .

اکنون، این شرکت در حال گسترش این ویژگی به پیام های صوتی و تصویری است. کاربران می توانند برای شروع ضبط، آیکون میکروفن را بزنند و سپس به سمت بالا بکشند تا روی نماد «view once» ضربه بزنند تا گیرنده بتواند فقط یک بار پیام صوتی را بشنود یا به پیام ویدیویی نگاه کند.

علاوه بر این، تلگرام قابلیت توقف و از سرگیری ضبط پیام های صوتی و تصویری را از طریق همین منو ارائه می کند.

تلگرام همچنین راهی را اضافه می کند که مردم ببینند گیرنده پیام شما را در چت های خصوصی یک به یک می خواند. می توانید این ویژگی را در تنظیمات خاموش کنید.

این شرکت همچنین برخی از ویژگی های جدید را برای کاربران پولی معرفی می کند. اکنون، کاربران ممتاز می‌توانند زمان خواندن خود را پنهان کنند، اما در صورت اشتراک‌گذاری عمومی، همچنان می‌توانند به زمان خواندن شخص دیگری نگاه کنند.

به علاوه، کاربران پولی می توانند انتخاب کنند که چه کسی می تواند ابتدا برای آنها پیام ارسال کند. آنها می توانند «همه» یا «مخاطبین من و کاربر ممتاز» را انتخاب کنند.

ماه گذشته، تلگرام ویژگی های جدیدی را برای کشف و سفارشی سازی بهتر کانال راه اندازی کرد .

همچنین تماس‌های بهبودیافته‌ای را با محافظت از رمزگذاری سرتاسر معرفی کرد که باتری تلفن شما را کمتر مصرف می کند.

این شرکت همچنین پلتفرم ربات خود را به‌روزرسانی کرد تا به ربات‌ها اجازه دهد به پیام‌ها واکنش نشان دهند، واکنش‌ها، نقل قول‌ها و لینک‌ها را مدیریت کنند و به چت‌ها یا موضوعات دیگر پاسخ ارسال کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا