اخبار اینترنت

توییتر به دلیل عدم پرداخت اجاره بها از دفتر بولدر خود اخراج می شود

به گزارش اپ خونه، اسناد دادگاه نشان می دهد که توییتر سه ماه اجاره به صاحبخانه بولدر خود بدهکار است و قاضی اخراج این غول فناوری را از دفترش در آنجا امضا کرده است.

از زمان تصاحب آن توسط ایلان ماسک ، تجارت توییتر کم و بیش به هم ریخته است و گزارش‌های متعددی از صورت‌حساب‌های پرداخت نشده منتشر شده است .

در حالی که یک پیمانکار بدون دستمزد در طول یک انتقال دشوار، ناخوشایند است اما غیر معمول نیست، توقف پرداخت اجاره به طور کلی برای ماه‌ها نشان می‌دهد که فعالیت‌های توییتر ممکن است دورتر از آن چیزی باشد که انتظار می رفت.

بر اساس اسناد دادگاه و گزارش مجله تجاری دنور ، Lot 2 SBO LLC، صاحبخانه مستقر در شیکاگو که دارای دفتر توییتر در خیابان بلوف ۳۴۰۱ در بولدر است، در فوریه ۲۰۲۰ اعتبار اسنادی به ارزش ۹۶۸۰۰۰ دلار دریافت کرد.

در این مورد برای پرداخت اجاره به جای پرداخت های معمولی (جزئیات این ترتیب تا حدودی مبهم است)،  پول در ماه مارس تمام شد و شرکت از آن زمان پرداخت نکرده است.

اگر فرض کنیم اجاره به طور منظم از این مبلغ پرداخت شده است، آن را در حدود ۲۷۰۰۰ دلار در ماه قرار می دهد، که به معنای ارزش های موجود در اینجا است.

در ماه مه، صاحبخانه آن را به دادگاه برد و در ۳۱ مه قاضی دستوری صادر کرد که کلانتر باید ظرف ۴۹ روز آینده – یعنی قبل از پایان ژوئیه – در تخلیه توییتر کمک کند. شماره پرونده ۲۰۲۳CV30342 در دادگاه ناحیه بولدر است.

زمانی حدود ۳۰۰ کارمند در دفاتر بولدر توییتر کار می‌کردند، اما بین اخراج‌ها، دیگر اخراج‌ها و استعفاها، احتمالاً اکنون کمتر از نیمی از آن است.

TechCrunch سوابق قانونی استناد شده توسط Denver Business Journal را تأیید کرد، اما دفتر کلانتر توضیح داد که تا زمانی که آنها به نتیجه نرسیده باشند، نمی توانند در مورد آنها اظهار نظر کنند.

در جریان بررسی پرونده، ظاهراً دیگری ظاهر شد که پرونده جداگانه ای را تأیید می کند که در آن یک شرکت نظافتی به دنبال هزینه های پرداخت نشده ۹۳۵۰۴ دلاری از شرکت است.

توییتر به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا