اخبار اینترنت

توییتر تعداد توییت‌هایی را که کاربران می‌توانند بخوانند در میان قطعی طولانی مدت محدود می‌کند

به گزارش اپ خونه، توییتر محدودیت‌هایی را برای تعداد توییت‌هایی که کاربرانش می‌توانند بخوانند، تعیین می‌کند، زیرا سرویس متعلق به ایلان ماسک از قطعی طولانی رنج می‌برد که توانایی کاربران برای ردیابی پست‌های جدید را با مشکل مواجه می‌کند.

ماسک در یک توییت، سهمیه های استفاده اصلاح شده را توضیح داد. دارندگان حساب تایید شده می توانند روزانه حداکثر ۶۰۰۰ پست را مطالعه کنند، در حالی که کاربران تایید نشده باید با محدودیت شدید ۶۰۰ پست مقابله کنند.

به گفته مدیر اجرایی تسلا و اسپیس ایکس، کاربرانی که به تازگی ثبت نام کرده اند و تأیید نشده اند، با محدودیت های شدیدتری مواجه هستند و تنها ۳۰۰ پست در روز برای آن ها مجاز است. (او از آن زمان تا کنون حد مجاز را به ۱۰۰۰۰، ۱۰۰۰ و ۵۰۰ افزایش داده است.)

ماسک گفت که توییتر در حال مبارزه با سطوح شدید حذف داده‌ها از سوی صدها سازمان و «دستکاری سیستم» است.

او می گوید که این محدودیت های جدید یک اقدام ضروری برای مهار این مسائل مبرم است. ماسک نگفت که چه کسی داده‌های توییتر را حذف می‌کند – یا این موضوع تا چه زمانی ادامه داشته است و همچنین درباره ادعای دستکاری سیستم توضیح بیشتری نداد.

ماسک قبلاً نگرانی خود را در مورد حذف داده ها در توییتر ابراز کرده بود و پیشنهاد کرده بود که ممکن است علیه کابران بد اقدام کند.

ماسک برای مدت کوتاهی از مایکروسافت با استفاده غیرقانونی از داده‌های توییتر خشمگین شد و تهدید کرد که «زمان شکایت فرا رسیده است».

به گفته یکی از توسعه دهندگان، با این حال، به نظر می رسد گرگ بد بزرگی که توییتر در این هفته با آن مبارزه می کند، خود توییتر باشد . یک اشکال در برنامه وب توییتر، درخواست ها را در یک حلقه بی نهایت به توییتر ارسال می کند.

این محدودیت به دنبال آن است که ده‌ها هزار کاربر شکایت کردند که توییتر فیدهای آنها را با توییت‌های جدیدتر پر نمی‌کند. درعوض، کاربران با خطای «بیش از حد مجاز» مواجه شدند.

این اولین مشکل فنی نیست که توییتر در ماه‌های اخیر با آن دست و پنجه نرم می‌کند، و همچنین اولین نمونه از راه‌حل غیرمتعارفی نیست که برای حفظ این وضعیت ابداع می‌شود.

در اوایل این هفته، توییتر شروع به محدود کردن دسترسی به پلتفرم خود برای افرادی کرد که وارد حساب کاربری خود نشده اند.

این موضوع در زمانی اتفاق می‌افتد که متا در حال آماده شدن برای راه‌اندازی رقیب توییتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا