اخبار اینترنت

توییتر در حال آماده سازی ویژگی لیست مشاغل برای سازمان های تأیید شده است

به گزارش اپ خونه، به نظر می رسد توییتر در حال آماده سازی قابلیتی است که به سازمان های تایید شده در این پلت فرم اجازه می دهد تا لیست مشاغل را در پروفایل خود پست کنند.

این غول رسانه اجتماعی همچنین یک حساب رسمی @TwitterHiring ایجاد کرده است ، اما هنوز چیزی از آن توییت نکرده است.

اگرچه توییتر هنوز به طور رسمی ویژگی پست های شغلی را اعلام نکرده است، برخی از سازمان های تأیید شده قبلاً توانسته اند لیست های شغلی را در زیر بایوس توییتر خود در پروفایل خود پست کنند.

لیست های شغلی متقاضیان علاقه مند را مستقیماً به وب سایت شرکت می برد، جایی که می توانند در مورد موقعیت شغلی بیشتر بیاموزند و درخواست ارسال کنند.

تصویری که ویژگی جدید پست های شغلی توییتر را نشان می دهد

تصویری که ویژگی جدید پست های شغلی توییتر را نشان می دهد

نیما اوجی ، محقق اپلیکیشن ، تصویری از جزئیات این ویژگی را منتشر کرد که ظاهراً غول رسانه‌های اجتماعی از آن با عنوان «استخدام توییتر» یاد می‌کند.

با توجه به اسکرین شات، توییتر این ویژگی را به عنوان راهی برای سازمان‌های تایید شده برای جذب استعدادها به موقعیت‌های باز خود توصیف می‌کند.

سازمان‌های تایید شده می‌توانند حداکثر پنج موقعیت شغلی را به پروفایل خود اضافه کنند.

اسکرین شات همچنین نشان می‌دهد که توییتر به سازمان‌های تایید شده اجازه می‌دهد تا با اتصال به یک فید ATS یا XML پشتیبانی‌شده، تمام مشاغل باز خود را به پلتفرم وارد کنند، که به آنها امکان می‌دهد در عرض چند دقیقه فهرست‌های خود را به توییتر اضافه کنند.

با توجه به اینکه ایلان ماسک، مالک توییتر در ماه می به این ویژگی اشاره کرد، این حرکت کاملاً غافلگیرکننده نیست.

پس از اینکه یکی از کاربران پیشنهاد کرد که توییتر باید ویژگی‌های دوستیابی را پیاده‌سازی کند، ماسک پاسخ داد : «ایده‌ای جالب، شاید شغل‌هایی هم باشد».

با این ویژگی جدید، توییتر به دنبال مقابله با شرکت های محبوبی مانند LinkedIn و Indeed است.

شایان ذکر است که توییتر در ماه می یک استارتاپ فناوری مطابق با شغل به نام Laskie را خریداری کرد که اولین خرید این شرکت از زمان خرید ماسک این برنامه بود.

این امکان وجود دارد که این خرید به غول رسانه های اجتماعی کمک کند تا این ویژگی را توسعه دهد و عرضه کند.

به نظر می‌رسد که سازمان‌های تأیید شده برای دسترسی به ویژگی آگهی‌های شغلی نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارند.

شرکت رسانه‌ای Workweek به ویژگی آگهی‌های شغلی دسترسی پیدا کرد و مدیر عامل آن آدام رایان می‌گوید که این ویژگی در بسته تأیید شده برای سازمان‌ها ماهانه ۱۰۰۰ دلار توییتر گنجانده شده است.

اگرچه کاربران توییتر قبلاً از طریق توییت‌ها پست‌های شغلی را در این پلتفرم ارسال می‌کنند، عملکرد جدید می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند به راحتی به نامزدها در پایگاه کاربران گسترده این پلتفرم دسترسی پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا