اخبار اینترنت

توییتر که اکنون X است، برنامه اشتراک درآمد تبلیغات خود را با سازندگان جهانی باز می کند

به گزارش اپ خونه، در اوایل این ماه، توییتر – که از آن زمان به X تغییر نام داد – در تلاش برای حفظ استعدادهای برتر در پلتفرم خود، شروع به اشتراک درآمد تبلیغات با سازندگان تأیید شده کرد.

اکنون، این شرکت اعلام کرد که برنامه «اشتراک گذاری درآمد تبلیغات» آن برای سازندگان واجد شرایط در سراسر جهان در دسترس است.

طبق پست‌های ایلان ماسک، مالک X، این برنامه قصد دارد در دور اول پرداخت‌های سازنده، ۵ میلیون دلار هزینه کند. وی خاطرنشان کرد که این مبلغ از ماه فوریه به بعد انباشته خواهد شد .

چندین سازنده پست کردند که در نتیجه پرداخت های قابل توجهی دریافت کرده اند که برخی از آنها بین پنج تا شش رقم بوده است.

وب‌سایت برنامه سازنده توضیح می‌دهد که برای واجد شرایط بودن، کاربران X باید در آبی (ابی توییتر سابق) یا سازمان‌های تأیید شده مشترک شوند و باید «حداقل ۱۵ میلیون نمایش در پست‌های تجمعی شما در ۳ ماه گذشته داشته باشند» . علاوه بر این، کاربران باید حداقل ۵۰۰ فالوور داشته باشند.

X از تبلیغات ارائه شده در پاسخ به پست‌های سازندگان برای تعیین پرداخت‌ها کسب درآمد می‌کند، از تبلیغات ارائه‌شده در جدول زمانی X اصلی به دور است.

این کار سازندگان را تشویق می‌کند تا چیزهایی را پست کنند که مکالمه زیادی را تشویق می‌کند.

در حالی که این می‌تواند منجر به برداشت‌ها یا نظرات بحث‌برانگیز و سایر محتوای افراطی شود، X برخی از نرده‌های محافظ در مورد موارد مجاز قرار داده است. برای مثال، محتوای جنسی، خشونت، رفتارهای مجرمانه، قمار، مواد مخدر، الکل و طرحهای پولدار شدن مجاز نیست.

سازندگان همچنین نمی‌توانند از محتوای دارای حق نسخه‌برداری که مالک آن نیستند، کسب درآمد کنند.

این برنامه اکنون در سطح جهانی در دسترس سازندگانی است که شرایط واجد شرایط بودن را دارند.

در پست اکانت رسمی X آمده است : «ما می‌خواهیم X بهترین مکان در اینترنت برای کسب درآمد به‌عنوان یک خالق باشد و این اولین قدم ما برای پاداش دادن به تلاش‌های شماست».

ایلان ماسک علاوه بر راه اندازی جهانی، نموداری را نیز در توییتر منتشر کرد که نشان می دهد کاربران ماهانه X در سال ۲۰۲۳ حتی پس از حذف ربات ها به بالاترین سطح خود رسیده اند.

این نمودار نشان می‌دهد که توییتر، اکنون X، در یک نقطه به ۵۴۱.۵ میلیون کاربر ماهانه رسیده است، اما برای نشان دادن ماه‌ها برچسبی درج نشده است.

همچنین مشخص نیست که ماسک در مقایسه با استاندارد صنعتی MAU (کاربر فعال ماهانه) چه چیزی را به عنوان “استفاده ماهانه” تعیین می کند.

این نمودار با آنچه دیگران با استفاده از ابزارهای اندازه گیری شخص ثالث به اشتراک گذاشته اند، از جمله متیو پرنس، مدیر عامل کلودفلر، که اخیراً به مخزن کردن ترافیک به دامنه توییتر اشاره کرده است، متفاوت است. Simialarweb همچنین از کاهش در ترافیک توییتر در کنار راه اندازی Threads خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا