اخبار اینترنت

توییتر گفت فقط کاربران تایید شده پس از ۳۰ روز می توانند به TweetDeck دسترسی داشته باشند

به گزارش اپ خونه، پس از اینکه تعداد زیادی از کاربران در چند روز گذشته نتوانستند به بخش هایی از TweetDeck دسترسی پیدا کنند، توییتر از دوشنبه ۳ ژوئیه نسخه جدیدی از برنامه وب را برای کاربران عرضه کرد.

این شرکت همچنین اضافه کرد که تا ۳۰ روز دیگر، کاربران برای دسترسی به TweetDeck باید تایید شوند. این بدان معناست که فقط مشترکین آبی توییتر، سازمان‌های تأیید شده و برخی از افرادی که از طریق توییتر تأیید اعتبار دریافت کرده‌اند، می‌توانند از TweetDeck استفاده کنند.

توییتر گفت که تمام جستجوها و گردش های کاری ذخیره شده از TweetDeck قدیمی به نسخه جدید منتقل می شود. اشاره کرد که کاربرانی که به نسخه جدید مهاجرت می کنند، گزینه ای برای وارد کردن ستون های خود نیز خواهند داشت.

این شبکه اجتماعی قابلیت های کامل آهنگساز، Spaces، اتصال ویدیویی و نظرسنجی را در TweetDeck معرفی می کند. با این حال، گفت که عملکرد Teams “به طور موقت در دسترس نیست.”

“ما به تازگی نسخه جدید و بهبود یافته TweetDeck را راه اندازی کرده ایم. همه کاربران می توانند از طریق https://t.co/2WwL3hNVR2 با انتخاب «Try the new TweetDeck» در منوی پایین سمت چپ، به جستجوها و گردش های کاری ذخیره شده خود دسترسی داشته باشند.”

اساساً، توییتر یک آزمایش ۳۰ روزه به کاربران ارائه می دهد تا در صورت تمایل، TweetDeck جدید را قبل از خرید در Twitter Blue آزمایش کنند.

در چند روز گذشته، بسیاری از عملکردهای TweetDeck پس از اینکه ایلان ماسک محدودیت‌هایی برای تعداد توییت‌هایی که کاربر می‌تواند بخواند برای جلوگیری از خراشیدن، محدود کرد ، برای کاربران غیرقابل دسترسی بود .

در طول زمان خرابی، کاربران خاطرنشان کردند که TweetDeck توسط بسیاری از مدیران رسانه های اجتماعی و مارک ها استفاده می شود .

با توجه به اینکه TweetDeck در ۳۰ روز آینده به یک محصول پولی تبدیل خواهد شد، آنها ممکن است به دنبال گزینه های جایگزین با مجموعه ویژگی های بهتر باشند.

توییتر چند سالی است که نسخه جدیدی از TweetDeck را آزمایش می کند و در نهایت با مدیریت جدید، در سطح جهانی عرضه می شود.

در یک جامعه توییتر TweetDeck، یکی از کارمندان شرکت گفت که برای جلوگیری از خراشیدن، شرکت APIهای قدیمی را حذف کرده و به نوبه خود بر برنامه وب تأثیر می گذارد.

در آخر هفته، ماسک محدودیت خواندن ۱۰۰۰ توییت در روز را برای کاربران غیر تایید شده و ۱۰،۰۰۰ برای کاربران تایید شده اعمال کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا