اخبار اینترنت

جدیدترین Pixel Drop گوگل به کاربران این امکان را می‌دهد تا عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت را در اینستاگرام آپلود کنند

به گزارش اپ خونه، گوگل جدیدترین مجموعه از ویژگی‌های مرتبط با Pixel خود را برای تبلت‌ها و ساعت‌های تلفن همراه، مانند پشتیبانی از ویدیوی ۱۰ بیتی برای اینستاگرام، گسترش ویژگی Circle to Search، تشخیص تمرین خودکار در ساعت Pixel اصلی و غربالگری انتخابی برنامه برای Pixel معرفی کرد.

این شرکت اکنون به کاربران این امکان را می دهد که ویدیوهای HDR ده بیتی را در اینستاگرام ضبط و آپلود کنند.

علاوه بر این، پشتیبانی از اشتراک گذاری تصاویر Ultra HDR در اینستاگرام را نیز اضافه می کند. این ویژگی برای کاربران Pixel 7, Pixel 7 Pro, Pixel 8, Pixel 8 Pro و Pixel Fold در دسترس است.

در ژانویه، گوگل ویژگی «Circle to Search» خود را معرفی کرد که به کاربران امکان می‌دهد یک مورد را روی صفحه Circle بزنند تا جستجو را انجام دهند، که همراه با عرضه سری Galaxy S24 سامسونگ بود .

در اواخر ماه، این شرکت این ویژگی را در اختیار کاربران Pixel 8و Pixel 8 Pro قرار داد . گوگل اکنون اعلام کرد که کاربران Pixel 7 و Pixel 7 Pro به زودی می توانند از این ویژگی استفاده کنند.

گوگل بهبودهایی مانند حالت مکالمه را در ویژگی غربالگری تماس خود ایجاد کرده است . Pixel Drop جدید یک تراشه “Hello” را در این حالت ارائه می دهد که دستیار Google را وادار می کند با تماس گیرنده صحبت کند.

به‌علاوه، دستیار همچنین می‌تواند از تماس‌گیرنده بخواهد در صورتی که نمی‌توانید تماس را فوراً پاسخ دهید صبر کند.

Pixel 8-Call Screen Update
به‌روزرسانی‌های Pixel Watch

گوگل دو به‌روزرسانی را برای Pixel Watch اصلی ارائه می‌کند تا به کاربران کمک کند تا در Pace و Heart Zone تجربه بهتری داشته باشند .

حالت تمرین Pace از GPS و حسگرهای حرکتی استفاده می کند تا در صورت خارج شدن از محدوده سرعتی که قبل از تمرین مشخص کرده اید، به شما اطلاع دهد.

به طور مشابه، حالت تمرینی Heart Zone برای نظارت بر محدوده ضربان قلب کار می کند.

GooglePixelWatches PaceTraining HeartZoneTraining

به‌روزرسانی جدید همچنین تشخیص شروع و توقف خودکار تمرین را به نسل اول Pixel Watch می‌آورد.

علاوه بر این، این شرکت برنامه Fitbit Relax را برای تجربیات هدایت شده و تمرکز حواس برای هر دو Pixel Watch منتشر می کند.

Pixel Watch now has Fitbit Relax app

Pixel Watch اکنون دارای برنامه Fitbit Relax است

گوگل به‌روزرسانی‌ای را ارائه می‌کند که به همه دستگاه‌ها، از جمله Pixel 5a و جدیدتر، Pixel Tablet و Pixel Fold اجازه می‌دهد فقط صفحه یک برنامه خاص را در حین تماس ویدیویی به اشتراک بگذارید.

Pixel Tablet Partial Screen Sharing

علاوه بر این، این شرکت در حال اضافه کردن پشتیبانی برای افزودن سریع لوازم جانبی بلوتوث سازگار با FastPair است که قبلاً استفاده شده بود.

Google fast pair

این شرکت همچنین به کاربران اجازه می دهد تا از قلم یا انگشت خود برای حاشیه نویسی اسناد روی تبلت Pixel و Pixel 8 و جدیدتر استفاده کنند.

با به‌روزرسانی جدید، تبلت Pixel دارای ویژگی است که در صورت استفاده از ورودی صوتی، صفحه‌کلید کوچک‌تر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا