اخبار کسب و کارها

خریدار تجارت الکترونیک Benitago برای ورشکستگی اقدام می کند

به گزارش اپ خونه، Benitago Group ، یک خریدار تجارت الکترونیک آمازون، این هفته اعلام ورشکستگی کرد.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که این شرکت مستقر در نیویورک در دو سال گذشته ۳۸۰ میلیون دلار سهام و بدهی جمع آوری کرد.

بر اساس این پرونده، این شرکت به دنبال حمایت از طلبکاران در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در منهتن بود و دارایی ها و بدهی های خود را از ۵۰ میلیون دلار تا ۱۰۰ میلیون دلار فهرست می کرد.

این شرکت توسط بندیکت دومن و سانتیاگو نستارس در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد. ابتدا در مارس ۲۰۲۱ شرکت معروف شد ، زمانی که ۵۵ میلیون دلار از سهام و بدهی خود را برای تامین مالی خرید برندهایی که برای فروش در بازار آمازون ساخته شده بودند، جمع آوری کرد.

بعداً در سال ۲۰۲۱، این بار ۳۲۵ میلیون دلار از سهام و بدهی سری A ، به رهبری CoVenture، برای توسعه بازوی M&A شرکت جمع آوری کرد.

با این حال، در نوامبر ۲۰۲۲، Dohmen گفت که علیرغم برخی شایعات برعکس، این شرکت همچنان در تجارت است، اگرچه مجبور شد ۱۴٪ از کارکنان خود را اخراج کند . برش‌ها عمدتاً در آن بازوی M&A ایجاد شد.

Benitago در زمان تشکیل پرونده حدود ۷.۵ میلیون دلار پول نقد داشت. به گزارش وال استریت ژورنال ، نستارس به عنوان بخشی از پرونده ورشکستگی گفت که «ترجیحات مصرف‌کننده در مراحل بعدی همه‌گیری با پایان قرنطینه تغییر کرد» .

در واقع، در سال ۲۰۲۱، بازار تجمیع کننده تجارت الکترونیک به سرعت در حال رشد بود و شرکت ها برای ادامه آن شتاب تهاجمی، به Benitago پیوستند تا مقادیر زیادی سرمایه خطرپذیر را جمع آوری کنند.

گفتنی است، رشد تجارت الکترونیک این روزها نسبتاً ثابت بوده است و آن خرید تهاجمی برندهای تجارت الکترونیک شخص ثالث کند شده است .

حتی مقداری ادغام در بخش تجمیع کننده وجود دارد  و تعداد کمی از این نوع شرکت‌ها در ماه‌های اخیر شاهد ورود سرمایه‌های خطرپذیر بودند.

در همین حال، Benitago برنامه هایی برای بازسازی بدهی خود و به طور بالقوه فروش برخی از بخش های تجارت خود در صورت ورشکستگی دارد.

دادگاه، اشخاص را فهرست کرده است، از جمله حقوق مالکیت معنوی ۱۵ برند که بیش از ۳۰۰ محصول از جمله مکمل های بهداشتی، محصولات اداری و محصولات زیبایی را می فروشند.

مدیر اجرایی گروه Benitago تأیید می کند که بسته نشده است، اما برخی از کارمندان خود را اخراج کرده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا