نرم افزار موبایل

در جدیدترین ویژگی Spotify به ترانه سراها اجازه می دهد آثار خود را تبلیغ کنند

به گزارش اپ خونه، Spotify اکنون راه اندازی «کارت های تبلیغاتی ترانه سرا» را اعلام کرد، یک ابزار تبلیغاتی برای ترانه سراها تا آهنگ های خود را برجسته کنند و توسط شنوندگان جدید و همکاران بالقوه کشف شوند .

کارت‌های تبلیغاتی آهنگساز دارایی‌های رسانه‌های اجتماعی قابل تنظیم هستند که آهنگسازان می‌توانند در promocards.byspotify.com ایجاد کنند .

ترانه سراها نام خود را جستجو می کنند، نمایه خود را انتخاب می کنند و رنگ پس زمینه را متناسب با زیبایی شناسی خود انتخاب می کنند.

کارت تبلیغاتی به صفحه Spotify ترانه سرا پیوند داده شده است و می تواند مستقیماً در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود.

به علاوه، سایت ایجاد نیازی به ورود به سیستم ندارد تا هر کسی بتواند کارت بسازد، به این معنی که طرفداران روش جدیدی برای اشتراک گذاری و تجلیل از ترانه سرایان مورد علاقه خود دارند.

علاوه بر کارت های تبلیغاتی جدید، Spotify همچنین گفت که هر صفحه آهنگساز اکنون دارای یک لیست پخش جدید “Written By” خواهد بود تا شنوندگان بتوانند به راحتی تمام آهنگ هایی را که یک نفر نوشته است کشف کنند.

Spotify در سال ۲۰۲۰ کارت های تبلیغاتی را به عنوان پاسخی به تغییر در بازاریابی موسیقی معرفی کرد .

هنرمندانی که آلبوم های خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند تا پایگاه های طرفداران خود را توسعه دهند. این ویژگی برای پادکست ها و نویسندگان نیز در دسترس است.

بسیاری از مردم احساس می کنند که ترانه سراها به اندازه کافی برای کار خود به رسمیت شناخته نمی شوند.

در سال ۲۰۲۱، امیلی وارن و جاستین ترانتر که برای هنرمندان محبوبی مانند دوآ لیپا و سلنا گومز آهنگ نوشته اند، نامه سرگشاده ای را امضا کردند که خواستار رفتار بهتر در این صنعت شدند.

با کارت های تبلیغاتی Spotify، ترانه سراها روش جدیدی برای تبلیغ خود دارند و امیدواریم اعتباری را که شایسته آن هستند دریافت کنند.

سرویس پخش موسیقی در یک پست وبلاگ رسمی نوشت:

«از زمان معرفی Songwriter Pages در سال ۲۰۲۰، ما شاهد هستیم که کاربران Spotify عمیق‌تر به سراغ برخی از سازندگان آهنگ‌های مورد علاقه خود می‌روند. ما به تکامل چگونگی کشف، قدردانی و لذت بردن از موسیقی شما در سراسر جهان ادامه داده ایم.»

این شرکت اضافه کرد که از زمانی که در سال ۲۰۱۸ شروع به نمایش عمومی آهنگ‌ها کرد، برچسب‌ها و توزیع‌کنندگان بیشتر به آهنگ‌سازان در نسخه‌های جدیدشان اعتبار می‌دهند.

Spotify همچنین گفت که بسیاری از برچسب ها، ناشران، شرکت‌های مدیریت، سرپرستان موسیقی و هنرمندان برای کشف ترانه‌سراها به Spotify می‌روند.

راه‌اندازی کارت‌های تبلیغاتی Songwriter پس از انتشار « Showcase»، ابزاری که هنرمندان را قادر می‌سازد آهنگ‌های خود را مستقیماً در فید Home تبلیغ کنند، توسط Spotify انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا