اخبار اینترنت

دستورالعمل‌های به‌روزرسانی شده YouTube، کانال‌ها را ملزم می‌کند که اگر حساب‌های طرفدار هستند آن را فاش کنند

به گزارش اپ خونه، YouTube در دستورالعمل‌های خود در مورد جعل هویت تغییراتی ایجاد می‌کند تا از کانال‌های طرفداران بخواهد نام کانال خود را مشخص کنند یا نشان دهند که آنها نماینده شرکت یا هنرمندی نیستند که حسابشان روی آن تمرکز دارد.

دستورالعمل های به روز شده از ۲۱ اوت ۲۰۲۳ اعمال می شود.

این شرکت خاطرنشان می‌کند که کانال‌هایی که ادعا می‌کنند یک حساب طرفداران هستند، اما در واقع به عنوان کانال دیگران ظاهر می‌شوند و محتوای خود را دوباره آپلود می‌کنند، در این پلتفرم مجاز نخواهند بود.

علاوه بر این، کانال هایی با نام و آواتار یا بنر مشابه با کانال دیگر، با تنها تفاوت درج فاصله در نام یا صفر جایگزین حرف O، مجاز نخواهند بود.

همچنین کاربران مجاز به راه‌اندازی کانال با استفاده از نام و تصویر یک شخص نیستند که سپس نظرات خود را در کانال‌های دیگر ارسال می‌کنند که گویی توسط آن شخص ارسال شده است.

نمونه دیگری از رفتاری که این خط‌مشی را نقض می‌کند، شامل کانال‌هایی است که ادعا می‌کنند یک حساب طرفدار در توضیحات کانال هستند، اما در نام کانال یا دسته‌شان به وضوح بیان نمی‌شوند.

این شرکت در یک پست وبلاگ نوشت:

«این به‌روزرسانی به کانال‌های طرفداران واقعی کمک می‌کند تا بدانند دقیقاً چگونه می‌توانند از سازندگان مورد علاقه خود تجلیل کنند، در حالی که از سازندگان اصلی در برابر محتوا و کانال‌هایی که جعل هویت آنها هستند، محافظت می‌کند . »

«این به‌روزرسانی همچنین باید تضمین کند که بینندگان توسط کانال‌هایی که با آن‌ها تعامل دارند و دنبال می‌کنند گمراه نخواهند شد و سازندگان از نام و شباهت آنها برای اهداف مخرب استفاده نمی‌کنند.»

YouTube در گذشته سیاست سختگیرانه‌ای در مورد حساب‌های طرفداران نداشت، زیرا به سادگی بیان می‌کرد که کانال‌های جعل هویت در این پلتفرم مجاز نیستند.

اکنون، حساب های طرفداری باید اعلام کنند که در واقع فقط حساب های طرفداران هستند تا از حذف کانال های خود جلوگیری کنند.

خط مشی جدید YouTube به وضوح نشان می دهد که وقتی یک کانال یا محتوای موجود در کانال باعث سردرگمی در مورد “منبع کالاها و خدمات تبلیغ شده” شود، ممکن است مجاز نباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا