رئیس سابق فناوری WeWork چین، غلاف های کاری بر اساس تقاضا را برای سلامت روان معرفی می کند
به گزارش اپ خونه، در زمانی که خط مشی چین برای مقابله با کووید صفر به وقفه در کار آفلاین و تعاملات رو در رو ادامه می دهد، دومینیک پنالوزا، رئیس سابق نوآوری و فناوری WeWork چین، ایده جسورانه ای را معرفی می کند – غرفه های کاری بر اساس تقاضا در عموم قرار داده شده است. مکان ها – و توانسته است به سرعت سرمایه را برای کسب و کار افزایش دهد.
پنالوزا نام سرمایهگذاری جدید خود را صلح گذاشت تا بتواند سلامت روانی را برای کسانی که از فضای آرام و در درجه اول حفظ حریم خصوصی شرکت استفاده میکنند تا از دفاتر شلوغ و کافههای پر سر و صدا جلوگیری کنند. Peace این هفته اعلام کرد که یک دور مالی هفت رقمی از گروهی از شرکای تجاری و کارآفرینان جمع آوری کرده است.
صلح آخرین تکرار آزمایش مستمر پنالوزا با کار انعطاف پذیر است. در سال ۲۰۱۹، مدیر اجرایی یک پروژه داخلی را برای ارائه فضاهای پرداختی در WeWork چین رهبری کرد. یک سال بعد، او شروع به تأسیس استودیوی استارتآپ متمرکز بر پروتکل خود کرد، که یک سرویس فضای کاری مشابه بر اساس تقاضا را ایجاد کرد، اما از صاحبخانههای شخص ثالث استفاده میکرد.
Peace هفت ماهه اولین دسته از غلاف های قابل حمل خود را هفته گذشته در سه مرکز خرید گران قیمت و دو ساختمان اداری در قلب شانگهای راه اندازی کرد. پنالوزا در یک تماس ویدیویی از یکی از غلاف ها در مرکز خرید گفت که هدف آن استقرار ۱۰۰۰ نفر از آنها در سراسر کلان شهر در سال آینده است.
از بنیانگذار پرسیده شد که آیا غرفهها به دوربینهای امنیتی مجهز خواهند شد، گفت: «ما حریم خصوصی را بر اساس تقاضا میفروشیم.»
«ما قصد نداریم دوربینها را در آن قرار دهیم… من فکر میکنم مهمتر این است که کاربرانمان احساس کنند که واقعاً ۱۰۰٪ فضای خصوصی است. هیچ کس نمی تواند بشنود چه می گویند. و البته، هیچ کس نمی تواند صفحه نمایش آنها یا آنها را ببیند.»
هر غلاف صلح ۳.۵ متر مربع با یک میز جلسه است که برای چهار نفر مناسب است. جعبه قابل حمل دارای یک قفل با اپلیکیشن، سوکت برق، وای فای، دیوارهای عایق صدا و فن های تهویه است. Peace همچنین در حال بررسی همکاری با LumenLabs است، استارتاپی که از روش جدید دور UVC برای غیرفعال کردن ویروس ها و باکتری ها استفاده می کند، که ظاهراً می تواند با COVID-19 مبارزه کند.
هر یک از غلاف های کاری Peace برای چهار نفر مناسب است
لیست طولانی تجهیزات هزینه گزاف غلاف ها را توضیح می دهد – در اواسط ده ها هزار یوان (۱ USD = 7.16 یوان در زمان نگارش) برای ساخت یک غلاف.
پنالوزا معتقد است که تیمش یک مدل درآمد پایدار را کشف کرده است. هر غلاف ۱۱.۲۵ یوان در هر ۱۵ دقیقه هزینه دارد، اما این یک قیمت مرجع است، موسس گفت در آینده، هزینه می تواند بر اساس مکان و عرضه و تقاضا در زمان واقعی متفاوت باشد. ارزان نیست – یک Americano در یک کافه متوسط در شهرهای درجه یک چین مانند شانگهای و شنژن حدود ۲۵ یوان قیمت دارد، اما اگر قرار باشد چهار نفر هزینه ۴۵ یوان را تقسیم کنند، به اضافه مزایایی که یک غلاف به همراه دارد – حفظ حریم خصوصی و اینترنت پایدار – و اگر Peace به تراکم معناداری برسد، می تواند یک تجارت قابل دوام باشد.
Peace همچنین در روابط خود با صاحبخانهها، از جمله فضاهای خردهفروشی، لابیهای ساختمانهای اداری، فضاهای تجدیدپذیر شهری، مراکز حملونقل، مراکز نمایشگاهی و توسعههای مسکونی، نقطه شیرینی پیدا کرد.
پنالوزا توضیح داد: «فرمول ما برای کار با شرکتهای املاک یکی از مخفیترین سسهای ما است، زیرا این سختافزار، به زبان صاحبخانه، در واقع یک افزایش دارایی است.این باید بخشی از بودجه نوسازی باشد که آنها سال به سال دارند تا ساختمان را بهتر کنند و ساختمان را رقابتی نگه دارند، بنابراین غلاف های صلح افراد یقه سفید را جذب می کند تا زمان بیشتری را در یک ساختمان سپری کنند.»
موسس افزود: «حتی وقتی آن را در لابی اداری قرار می دهیم، حتی اگر همه در طبقه بالا دفتر دارند، مردم همچنان از آن استفاده می کنند، به خصوص در چین که کار هیبریدی هنوز رایج نیست، زیرا اتاق های جلسات کوچک در دفاتر اغلب به طور کامل مورد استفاده قرار می گیرند و همه به آرامش نیاز دارند. و هر از گاهی ساکت می شود.»
کار با مالکان همچنین به Peace در صرفه جویی در هزینه های نگهداری کمک می کند. از زمان شیوع کووید، دولت چین از اپراتورهای فضاهای بسته درخواست کرده است که پس از استفاده، تأسیسات خود را تمیز کنند. پلت فرم فناوری Peace در پایان هر رزرو به طور خودکار به مدیر دارایی هشدار می دهد و یک پاک کننده به غلاف ارسال می شود، فرآیندی که می تواند به سرعت پاشیدن سطوح با مواد ضد عفونی کننده و پاک کردن آنها باشد.
سرمایه گذاران در Peace بیشتر متشکل از کارآفرینانی هستند، از جمله یواخیم پویلو و فرانسوا آماند از گروه Aden، کریس بروک از بروک هوسبند، پابلو فرناندز از CleanAir Spaces، پاتریک بربون از CM Venture، هی مینگ چنگ از Kailong، خود وی کائو از Lumenzalo، و Pena. و گروه عقاب پاندا.