» موبایل » رئیس شیائومی از کاربران در مورد بریدگی نمایشگر تعاملی، مشابه جزیره پویا اپل سوال می‌کند: جزئیات
موبایل

رئیس شیائومی از کاربران در مورد بریدگی نمایشگر تعاملی، مشابه جزیره پویا اپل سوال می‌کند: جزئیات

شهریور ۲۹, ۱۴۰۱ 2۰5

[ad_1]

رئیس‌جمهور چینی شیائومی، لو ویبینگ، از مصرف‌کنندگان پرسید که آیا مایلند عملکرد «جزیره هوشمند» را در تلفن‌های این شرکت ببینند، شبیه به اجرای نرم‌افزار اپل در آخرین مدل‌های آیفون پرو. جدیدترین گوشی‌های این شرکت کوپرتینویی که «جزیره پویا» نامیده می‌شود، بریدگی نمایشگر را با بریدگی قرصی جایگزین می‌کند که می‌تواند برای نمایش نمادهای اعلان یا ارائه اطلاعات دیگر از برنامه‌های در حال اجرا گسترش یابد. از آنجایی که این ویژگی برای نمایش جزئیات بیشتر در اطراف ناچ دوربین به نرم افزار متکی است، این ویژگی در نهایت می تواند راه خود را به گوشی های هوشمند سایر سازندگان در آینده باز کند.

در آخر هفته، لو ویبینگ، رئیس شیائومی چین، به نظر یکی از کاربران در پست Weibo پاسخ داد که آیا کاربران واقعاً به جزیره هوشمند (ترجمه شده از چینی) در تلفن هوشمند این شرکت نیاز دارند یا خیر. Weibing در حال پاسخگویی به کاربری بود که گفت: “به امید دنیای K60، به برکت جزیره هوشمند” (ترجمه از چینی). شیائومی هنوز به طور رسمی برنامه ای برای افزودن این قابلیت به هیچ یک از دستگاه های خود از جمله Redmi K60 اعلام نکرده است.

سیستم «جزیره پویا» اپل، که در رویداد «فار اوت» در آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس جدید رونمایی شد، از دوربین جدید و بریدگی Face ID برای نمایش اعلان‌ها، پاپ‌آپ‌ها و هشدارهای برنامه‌ها استفاده می‌کند.

با این حال، رویکرد منحصر به فرد این شرکت به دنبال افزودن عملکرد واقعی به بریدگی نمایشگر است. با استفاده از انیمیشن‌هایی که جزیره پویا را بزرگ‌تر نشان می‌دهند، برش را با بقیه رابط کاربری ترکیب می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که در هنگام تعامل با آن این کار را انجام دهند. این شرکت همچنین اعلام کرد که این ویژگی در نهایت به کاربران این امکان را می دهد تا بدون نیاز به حرکت بین برنامه ها، فعالیت های زنده را از بالای صفحه نمایش خود تماشا کنند.

نظر Weibing واکنش‌های متفاوتی را از جانب کاربران به همراه داشت که موافق و مخالف تنظیم مجدد ناچ نمایشگر بودند.

اگر گزارش‌های قبلی را باور کنیم، به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان اندروید نیز همین روند را دنبال خواهند کرد. انتظار می رود برداشت تازه از بریدگی نمایشگر جلویی به یکی از کپی برداری ترین ویژگی های سال تبدیل شود. به گفته Gizmochina، یک توسعه‌دهنده تم MIUI اخیراً ویژگی طراحی شده در Dynamic Island را برای گوشی‌های شیائومی به اشتراک گذاشته است. با این حال، هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا این شرکت قصد دارد چنین ویژگی را در گوشی های آینده خود پیاده کند یا خیر، وجود ندارد.


خرید یک گوشی هوشمند ۵G مقرون به صرفه امروز معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات ۵G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های ۵G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×