موبایل

راه‌اندازی Moto X40 توسط مدیر اجرایی شرکت تأیید شد، پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی ارائه شد

موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید از سری X به نام Moto X40 است. گوشی هوشمند آینده توسط یکی از مدیران لنوو که چیز زیادی در مورد آن فاش نکرد مورد تمسخر قرار گرفت. Moto X40 می تواند جانشین Moto Edge X30 شود که سال گذشته در چین عرضه شد. انتظار می‌رود که این گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC استفاده کند. قبلاً در پایگاه داده گواهی اجباری چین (۳C) با شماره مدل XT2301-5 ظاهر شد.

چن جین، مدیر کل گروه تجاری موبایل لنوو، از طریق پستی در Weibo، ورود Moto X40 را به اشتراک گذاشت. او از کاربران در مورد انتظارات آنها از گوشی آینده سوال کرد. این پست اطلاعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند فاش نمی کند، اما همانطور که در بالا ذکر شد، گمان می رود که یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید باشد. این گوشی هوشمند می تواند جانشین Moto Edge X30 شود.

Moto X40 احتمالاً از چیپست معرفی نشده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 بهره می برد. گفته می شود که این گوشی دارای صفحه نمایش فول اچ دی پلاس است و می تواند دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی باشد.

گوشی هوشمند آینده پیشتر در پایگاه داده گواهی اجباری چین (۳C) با شماره مدل XT2301-5 ظاهر شد. لیست ادعا شده پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی را در Moto X40 پیشنهاد می کند.

برای یادآوری، Moto Edge X30 در دسامبر سال گذشته در چین با قیمت اولیه ۳۱۹۹ یوان (تقریباً ۳۸۰۰۰ روپیه) برای نسخه پایه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد.

Moto Edge X30 دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی فول اچ دی پلاس (۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل) POLED با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز است. در زیر کاپوت، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به همراه ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 وجود دارد. دوربین‌های سه‌گانه پشتی با حسگر اصلی OV50A40 50 مگاپیکسلی OmniVision، دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی TurboPower، از دیگر ویژگی‌های برجسته این گوشی هستند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا