استارتاپ

رویای فست مد Virgio به پایان رسیده است

به گزارش اپ خونه، به گفته دو منبع سرمایه‌گذار آشنا با این موضوع، استارت‌آپ فست مد Virgio، که توسط رئیس سابق Myntra تأسیس شد ، کمتر از یک سال پس از جمع‌آوری سرمایه به ارزش بیش از ۱۶۰ میلیون دلار، در نظر دارد فعالیت‌های خود را تعطیل کند.

این استارت‌آپ که پلتفرم‌اش برای راه‌اندازی با مشکل مواجه شده و اعلام کرد پلتفرم همنام آن «دیگر در دسترس نیست»، وضعیت را کم‌اهمیت جلوه داد و اصرار داشت که در حال چرخش است.

Virgio در وب‌سایت خود می‌گوید:

«مارک مد سریعی که شما عاشق آن شده‌اید دیگر در دسترس نیست. »

Virgio اصرار داشت که به سمت لباس پایدار می‌رود و فست مد را مضر می‌دانست. دو سرمایه گذار که نخواستند نامشان فاش شود، گفتند که به آنها اطلاع داده شده است که Virgio عملیات خود را متوقف می کند.

Virgio سرمایه ۳۷ میلیون دلاری سری A را از سرمایه گذارانی از جمله Prosus Ventures، Accel و Alpha Wave Global در دسامبر سال گذشته جمع آوری کرد. این استارتاپ گفت که این دور ارزش آن را ۱۶۱ میلیون دلار برآورد کرد.

تز Virgio این بود که با تغییر سلیقه های مد مصرف کننده، بسیاری گزینه های فعلی بازار را ناکافی می دانند.

این استارت‌آپ به دنبال اصلاح روش‌های طراحی، ساخت و تدارکات خود بود تا بتواند سریع‌تر به نسل Z و نسل‌های قدیمی‌تر پاسخ دهد.

کاتالوگ Virgio دارای انتخاب گسترده ای در بین دسته بندی های معمولی، جشن و سنتی، با افزودن های تازه به صورت هفتگی بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا