اخبار اینترنت

سازنده وب سایت موبایل، Universe، طراح مبتنی بر هوش مصنوعی را راه اندازی کرد

به گزارش اپ خونه، Universe، سازنده وب سایت موبایل بدون کد، اعلام کرد که یک طراح وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی را در نسخه بتا راه اندازی می کند.

این طراح که GUS (سایت‌های مولد جهان) نام دارد، می‌تواند به هر کسی کمک کند تا یک وب‌سایت سفارشی را از دستگاه iOS خود بسازد و راه‌اندازی کند.

هنگامی که با GUS شروع به کار کردید، وارد ویرایشگر شبکه آشنا Universe خواهید شد. به جای شروع با یک الگو، یک مکالمه متنی را با GUS شروع می کنید تا شروع به ایجاد وب سایت خود کنید.

GUS با این سوال شروع می‌کند: «دوست دارید امروز چه نوع وب‌سایتی بسازید؟» هنگامی که به GUS جزئیات اولیه در مورد نوع وب سایتی که می خواهید بسازید ارائه دهید، GUS از شما اطلاعات کمی در مورد آنچه دقیقاً به دنبال آن هستید می خواهد.

به عنوان مثال، GUS ممکن است از شما بپرسد که آیا طرح یا طرح رنگ خاصی را در ذهن دارید، یا آیا ایده ای از چند صفحه در وب سایت دارید.

پس از ارائه جزئیات GUS در مورد چشم انداز خود برای وب سایت، GUS یک طرح برای شما ایجاد می کند. طرح کاملاً قابل ویرایش است، زیرا می‌توانید به صورت دستی چیزها را بدون نیاز به لمس هیچ بیت کد تغییر دهید.

برای مثال، اگر می‌خواهید تصویری را که GUS انتخاب کرده است تغییر دهید، می‌توانید وارد آن شوید و آن را با تصویر دیگری عوض کنید. هنگامی که از آنچه می بینید راضی بودید، می توانید ادامه دهید و وب سایت خود را منتشر کنید.

جوزف کوهن، بنیانگذار و مدیر عامل universe در بیانیه ای گفت:

«زمانی که ما تصمیم گرفتیم چیزی را توسعه دهیم که در نهایت به جهان تبدیل می شود، ماموریت ما روشن بود – توانمندسازی هر کسی برای ساخت اینترنت . هوش مصنوعی مولد به ما امکان می‌دهد این کار را در سطح کاملاً جدیدی انجام دهیم: فقط به GUS بگویید آنچه در ذهن شماست و آن را برای شما بسازد. اکنون، همه افراد در برنامه iOS ما می‌توانند نسخه بتا GUS را امتحان کنند.

ما امیدواریم که بتوانیم به همه اعتماد به نفس و پشتیبانی طراحی بدهیم – از هنرمندان خالکوبی گرفته تا پیمانکاران عمومی گرفته تا دانش‌آموزان گرفته تا عمل‌گراها و رویاپردازان – تا با رایانه‌ای که هر روز در جیب خود حمل می‌کنند گوشه‌ای از اینترنت را به خود اختصاص دهند.»

نسخه بتا GUS در حال حاضر برای همه کاربرانی که برنامه Universe خود را در iOS به روز می کنند در دسترس است.

Universe قصد دارد در آینده ای نزدیک این تجربه را به وب بیاورد تا به کاربران بدون آیفون یا کسانی که دسکتاپ را ترجیح می دهند امکان دسترسی به GUS را بدهد.

ابزار جدید Universe مشابه ابزاری است که Wix در اوایل این ماه راه اندازی کرد و به نام AI Site Generator نام داشت .

این ابزار به کاربران این امکان را می دهد تا هدف خود را توصیف کنند و یک وب سایت کامل با صفحه اصلی، صفحات داخلی و متن و تصاویر ایجاد کنند و همچنین بخش های خاص کسب و کار برای رویدادها، رزروها و موارد دیگر.

یکی از ایده های اصلی پشت محصولات هر دو شرکت کمک به کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​برای راه اندازی و نگهداری وب سایت ها برای افزایش فروش است که می تواند یک فرآیند چالش برانگیز باشد.

برای زمینه، یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۲ توسط Top Design Firms، فهرستی برای یافتن آژانس‌های خلاق، نشان داد که تقریباً ۲۷ درصد از کسب‌وکارهای کوچک هنوز وب‌سایت ندارند و ترافیک کم، و به دنبال آن افزودن قابلیت‌های پیشرفته و هزینه، این موارد است. چالش‌های مهمی که با وب‌سایت خود مواجه می‌شوند.

البته، این محصولات فقط برای صاحبان مشاغل طراحی و به بازار عرضه نمی شوند، زیرا هر کسی می تواند از آنها برای ایجاد یک وب سایت به راحتی استفاده کند.

universe در یک بیانیه مطبوعاتی نوشت:

“جهان به حمایت از جامعیت و دسترسی در طراحی وب ادامه می دهد، و GUS نقطه عطف مهمی در این سفر است. GUS با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی درهایی را به روی افراد از هر طبقه‌ای باز می‌کند تا دیدگاه‌های خلاقانه خود را روی بوم دیجیتال زنده کنند.”

بر اساس گزارش Crunchbase، شرکت universe که در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد، تا به امروز ۴۷.۳ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

این شرکت در دسامبر ۲۰۲۱ ۳۰ میلیون دلار به عنوان بخشی از دور سری B خود از Google Ventures، Javelin Venture Partners، Box Group و غیره جمع آوری کرد.

Universe در آوریل ۲۰۲۰ یک سری A 10 میلیون دلاری از Google Ventures را بست.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا