نرم افزار موبایل

سازندگان برنامه عکاسی حرفه‌ای Halide با Kino که در فوریه امسال عرضه می‌شود، ویدیو را وارد برنامه می‌کنند

به گزارش اپ خونه، Lux ، استارتاپ و سازندگان برنامه عکاسی حرفه ای محبوب Halide در حال ورود به ویدیو است.

این تیم برنامه‌های خود را برای معرفی اپلیکیشن جدیدی به نام Kino اعلام کرد که تقریباً دو ماه دیگر وارد بازار می‌شود و به کاربران آیفون اجازه می‌دهد تا با کیفیت حرفه‌ای‌تری با ویدیو کار کنند.

این خبر به دنبال پیشرفت‌هایی در ضبط ویدیوی آیفون است که به اپل این امکان را می‌دهد تا از رویدادهای مطبوعاتی خود با استفاده از iPhone 15 Pro Max در کنار سایر تجهیزات حرفه‌ای فیلمبرداری کند.

اولیویا رودریگو، هنرمند، موزیک ویدیوی آهنگ خود را به نام «او را برگردان» با استفاده از آیفون ۱۵ پرو منتشر کرد.

تیم Lux علاوه بر این تأیید می‌کند که راه‌اندازی پشتیبانی ویدیوی Log در پاییز گذشته، که بن ساندوفسکی ، بنیان‌گذار Lux می‌گوید برای «ویدیوسازان همان‌طور که RAW برای عکاسان است»، الهام بخش تیم برای ساخت برنامه جدید برای ویدیو است.

Sandofsky در یک ویدیوی اعلامی می‌گوید:

«از زمانی که Halide را در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی کردیم، یکی از سوالات اصلی ما از کاربران این بود که چه زمانی می‌خواهید فیلم‌برداری را اضافه کنید؟. اپلیکیشن Halide این شرکت که به خوبی مورد استقبال قرار گرفت، در ابتدا از پشتیبانی آیفون از عکاسی RAW بهره برد تا برنده جایزه طراحی اپل شود و طرفداران زیادی را به دست آورد، که اکنون برای پشتیبانی از ویدیو در Halide فریاد می زنند.»

در عوض، این شرکت در حال توسعه یک برنامه جدید برای این منظور به نام Kino است. دلیل ساخت این برنامه به عنوان یک برنامه مجزا، فراتر از امکان کسب درآمد از این ویژگی به عنوان یک محصول اضافی، مربوط به موارد استفاده دو محصول است.

Halide بر بازار عکاسی حرفه ای متمرکز است در حالی که Kino بر روی فیلمبرداری حرفه ای تمرکز خواهد کرد، بنابراین احتمالاً دارای مجموعه ای از ویژگی های اضافی است که در صورت گنجاندن در برنامه Halide می تواند منجر به درهم ریختگی شود.

ساندوفسکی می گوید که تیم برای ارسال آن تا فوریه مهلت دارد. بنابراین، او توضیح می دهد، “ما فکر می کردیم این بار سرگرم کننده خواهد بود که شما را در این سفر دیوانه وار ببریم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا