نرم افزار موبایل

سامسونگ یک پلت فرم برنامه ریزی غذا و کشف دستور غذا به نام Samsung Food راه اندازی کرد

به گزارش اپ خونه، سامسونگ یک پلتفرم برنامه ریزی و پیشنهاد غذا به نام Samsung Food را در بیش از ۱۰۴ کشور راه اندازی کرده است. این پلتفرم مبتنی بر Whisk است که بخش نکست سامسونگ آن را در سال ۲۰۱۹ خریداری کرد .

این شرکت گفت که این پلتفرم دارای بیش از ۱۶۰۰۰۰ دستور غذا به هشت زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، کره ای، آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی است.

سامسونگ اشاره کرد که درست مانند Whisk، کاربران می توانند به دنبال دستور العمل ها بگردند، لیست های خرید ایجاد کنند، برنامه های غذایی ایجاد کنند و سازندگانی را که دستور العمل ها را پست می کنند دنبال کنند.

به گفته این شرکت، پس از همه، این پلت فرم «از پایگاه داده گسترده Whisk» ساخته شده است.

کاربران می توانند دستور العمل ها را ذخیره کنند، و در حین انجام این کار، مواد تشکیل دهنده را به لیست خرید اضافه کنند.

این پلتفرم با پلتفرم های تجارت الکترونیک در برخی مناطق ادغام می شود، بنابراین می توانید به راحتی این موارد را خریداری کنید.

قابل ذکر است که وب سایت جدید Samsung Food به طرز وحشتناکی شبیه به وب سایت Whisk است. به علاوه، لینک دانلود برنامه ها همچنان به Whisk در فروشگاه Play و App Store اشاره می کند.

با توجه به اینکه سامسونگ این برنامه را تغییر نام داده است، آن را در یخچال های سفارشی سامسونگ نیز در دسترس قرار داده است.

اجازه دادن به کاربران برای دسترسی به برنامه برنامه ریزی غذا بر روی صفحه نمایش یخچال متصل به اینترنت برای سامسونگ بسیار مناسب است.

این شرکت قصد دارد دستگاه‌هایی از طیف سفارشی، مانند مایکروویو و اجاق‌ها را ادغام کند تا آشپزی را آسان‌تر و برای یک دستور غذای خاص از طریق برنامه مناسب‌تر کند.

به این ترتیب، این برنامه می تواند به کاربران کمک کند با تایمرها، اجاق ها را از قبل گرم کنند یا تنظیمات پخت و پز را برای لوازم خانگی سامسونگ که از طریق سیستم خانه SmartThings متصل هستند، تغییر دهند.

از آنجایی که سال ۲۰۲۳ است، این شرکت ویژگی های شخصی سازی را نیز از طریق “هوش مصنوعی غذایی” معرفی کرده است.

برای مثال، می‌توانید یک دستور غذای گیاهی یا گیاه‌خواری درست کنید، ارزش غذایی را با تغییر مواد تشکیل دهید یا با درخواست نسخه کره‌ای یک غذای ایتالیایی، یک غذای ترکیبی درست کنید.

وقتی صحبت از پلتفرم Samsung Food می شود، سامسونگ اهداف بلندی دارد. این شرکت اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال این پلتفرم را با Samsung Health ادغام کند تا گزارش بهتری از تغذیه و مدیریت رژیم غذایی برای کاربران داشته باشد.

در سال ۲۰۲۴، سامسونگ می خواهد “ویژن AI” را به Samsung Food معرفی کند تا برنامه بتواند مواد غذایی را از طریق دوربین گوشی تشخیص دهد و ارزش غذایی آنها را فهرست کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا