موبایل

سری آیفون ۱۵ پرو دارای SoC A17 Bionic، ۸ گیگابایت رم، پورت USB Type-C: TrendForce

طبق پیش‌بینی‌های یک شرکت تحقیقاتی، آیفون ۱۵ پرو – جانشین ظاهراً آیفون ۱۴ پرو – به ۸ گیگابایت رم و درگاه USB Type-C مجهز خواهد شد. این شرکت اخیراً سری آیفون ۱۴ پرو شامل آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس را عرضه کرده است که تنها دو گوشی با تراشه پرچمدار A16 Bionic اپل در سال جاری بودند. همچنین انتظار می‌رود که مدل‌های آیفون ۱۵ پرو که قرار است سال آینده معرفی شوند، با بهبودهایی در دوربین عرضه شوند.

شرکت تحقیقاتی TrendForce ادعا می کند که مدل های آینده آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس شرکت کوپرتینویی به تراشه نسل بعدی A17 Bionic اپل مجهز خواهند شد. این شرکت می گوید مدل های غیر پرو می توانند به تراشه A16 Bionic امسال مجهز شوند.

طبق گفته TrendForce، جانشینان آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس برخلاف نسل فعلی پرو که با ۶ گیگابایت رم عرضه می شوند، ۸ گیگابایت رم خواهند داشت. شایان ذکر است که اپل پیکربندی رم مدل های آیفون خود را فاش نمی کند.

روز سه‌شنبه، گرگ جوسویاک، مدیر بازاریابی اپل تأیید کرد که اپل برای تغییر آیفون به شارژر USB Type-C باید قوانین اتحادیه اروپا را رعایت کند.

طبق پیش بینی های شرکت تحقیقاتی، اپل درگاه لایتنینگ را با پورت شارژ USB Type-C تعویض خواهد کرد. انتظار می رود این پایان کشمکش طولانی بین اپل و اتحادیه اروپا بر سر یک درگاه شارژ مشترک باشد که چندین سال طول می کشد.

در همین حال، شرکت تحقیقاتی تایوانی ادعا می کند که مدل های آیفون ۱۵ سال آینده دارای لنز ۸P در دوربین اصلی هستند، اما وضوح سنسور در حال حاضر ناشناخته است. دوربین تله فوتو iPhone 15 Pro Max عملکرد پریسکوپ را با زوم اپتیکال ۱۰ برابر ارائه می دهد.

طبق پیش‌بینی‌های TrendForce، خط تولید آیفون ۱۵ پرو دارای مودم Qualcomm 5G خواهد بود، در حالی که این شرکت به توسعه مودم داخلی خود ادامه می‌دهد که می‌گوید تا سال ۲۰۲۴ آماده خواهد شد. دو سال آینده می تواند بدون مودم ۵G اپل شروع به کار کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا