نرم افزار موبایل

سیگنال اکنون به شما امکان می دهد شماره تلفن خود را با راه اندازی نام های کاربری خصوصی نگه دارید

به گزارش اپ خونه، این شرکت اعلام کرد که سیگنال در حال راه اندازی نام های کاربری است .

تا به حال مجبور بودید شماره تلفن خود را به شخصی بدهید تا در سیگنال با او چت کند. اکنون می توانید یک نام کاربری منحصر به فرد ایجاد کنید که می توانید به جای شماره تلفن از آن استفاده کنید.

نام‌های کاربری در حال حاضر در نسخه بتا راه‌اندازی می‌شوند و در هفته‌های آینده برای همه کاربران عرضه خواهند شد. هنگام ثبت نام در برنامه، سیگنال همچنان به شماره تلفن نیاز دارد.

همانطور که برنامه‌های پیام‌رسان رمزگذاری‌شده انتها به انتها پیش می‌روند، سیگنال به عنوان یکی از قوی‌ترین ویژگی‌های امنیتی و حریم خصوصی متمایز می‌شود.

سیگنال با اجازه دادن به کاربران برای خصوصی نگه داشتن شماره تلفن خود، یکی از معدود حفره هایی را می بندد که می تواند به هکرها اجازه دسترسی به پیام های قربانی را بدهد – جایی که هکرها شماره تلفن را در سطح شرکت مخابراتی که برای ثبت نام در سیگنال استفاده می شد ربودند.

این شرکت می‌گوید نام‌های کاربری در سیگنال مانند نام‌های کاربری در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی عمل نمی‌کنند. برای مثال، نام‌های کاربری سیگنال (Signal) دسته‌هایی نیستند که در برنامه با آن‌ها شناخته شوید. در عوض، آنها فقط یک راه سریع برای ارتباط با شخصی در برنامه بدون اشتراک‌گذاری شماره تلفن شما هستند.

اگر یک نام کاربری ایجاد کنید، نام پروفایل شما همچنان هر چیزی را که آن را تنظیم کرده اید نمایش می دهد و نام کاربری شما را نشان نمی دهد.

افرادی که در برنامه پیام می دهید نیز نمی توانند نام کاربری شما را ببینند یا پیدا کنند مگر اینکه آن را با آنها به اشتراک گذاشته باشید.

اگر شخصی بخواهد در برنامه با شما صحبت کند، باید نام کاربری دقیق شما را بداند زیرا سیگنال فهرستی از نام های کاربری قابل جستجو مانند X و Instagram ارائه نمی دهد.

یا این امکان را دارید که یک کد QR یا پیوند ایجاد کنید که افراد را به نام کاربری شما هدایت کند.

هنگامی که یک نام کاربری ایجاد کردید، اگر از قبل آن را ذخیره نکرده باشند، شماره تلفن شما دیگر در سیگنال برای افرادی که آخرین نسخه برنامه را اجرا می کنند قابل مشاهده نخواهد بود.

وقتی مستقیماً به شخص یا در چت های گروهی به افراد پیام می دهید، شماره تلفن شما نمایش داده نمی شود، زیرا کاربران فقط نام و تصویر پروفایل شما را می بینند. با این حال، اگر همچنان می‌خواهید افراد هنگام ارسال پیام به آن‌ها شماره تلفن شما را ببینند، می‌توانید تنظیمات پیش‌فرض را در تنظیمات «شماره تلفن» خود تغییر دهید.

برای ایجاد یک نام کاربری، به تنظیمات “پروفایل” خود بروید. از آنجا، یک نام کاربری منحصر به فرد را انتخاب کنید که دو یا چند عدد در انتهای آن باشد.

شما می توانید نام کاربری خود را هر چند وقت یک بار که می خواهید تغییر دهید و همچنین می توانید نام کاربری خود را به طور کامل حذف کنید اگر دیگر نام کاربری خود را نمی خواهید.

این شرکت می‌گوید نام‌های کاربری را ایجاد کرده تا به راحتی قابل تغییر باشند تا بتوانید نام کاربری خاصی را برای مواردی مانند کنفرانس یا سفر گروهی انتخاب کنید و پس از پایان آن، آن را تغییر دهید.

برای شروع چت کردن با شخصی از طریق نام کاربری او، باید صفحه “چت جدید” را در برنامه باز کنید و نام کاربری او را تایپ کنید.

سیگنال همچنین تنظیمات حریم خصوصی جدیدی را معرفی می کند که به شما امکان می دهد کنترل کنید چه کسی می تواند شما را در برنامه با شماره تلفن شما پیدا کند.

تا به حال، هرکسی که شماره تلفن شما را داشت، خواه آن را در شبکه های اجتماعی یا کارت ویزیت دریافت کرده باشد، می توانست شما را در سیگنال پیدا کند.

اکنون می توانید با رفتن به تنظیمات خود و رفتن به تنظیمات “Who can find me by my number” و انتخاب “Nobody” این مورد را محدود کنید.

اگر گزینه “Everybody” را انتخاب کنید، به این معنی است که هر کسی که شماره تلفن شما را دارد می تواند آن را در سیگنال تایپ کند و یک درخواست پیام برای شما ارسال کند که البته می توانید آن را رد یا مسدود کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا