اخبار کسب و کارها

شرکت اطلاعات بازار Sensor Tower اخراج‌هایی را انجام می‌دهد که شامل چندین مدیر اجرایی نیز می شود

به گزارش اپ خونه، Sensor Tower ، یک شرکت برجسته اطلاعاتی بازار برای اقتصاد اپلیکیشن‌ها، بخش قابل‌توجهی از نیروی کار خود را اخراج کرد که بر اساس تعداد کارکنان LinkedIn ، حدود ۴۰ نفر از ۲۷۰+ نفر در شرکت تخمین زده می‌شود .

اخراج ها شامل مدیران C-suite نیز می شود و سایر تیم هایی که تحت تأثیر قرار گرفته اند شامل امور مالی و تقریباً تمام بازاریابی است.

این شرکت یک جلسه همه جانبه برای رسیدگی به تغییرات برگزار کرد، که ممکن است هنوز به عنوان بخشی از سازماندهی بزرگتر ساختار شرکتی Sensor Tower در جریان باشد.

Sensor Tower اخراج کارکنان را تایید کرد، اما جزئیات آن را تایید نکرد و اشاره کرد که در آینده نسخه کامل تری را منتشر خواهد کرد.

ملیسا شیر، مدیر تبلیغات Sensor Tower، در بیانیه ای ایمیلی گفت:

« تیم مدیریت Sensor Tower اقدامات لازم را برای سازماندهی مجدد و اندازه مناسب کسب و کار ما تحت یک تیم رهبری ارشد با استعداد و با تجربه انجام داد. ما در مورد این تغییرات هیجان زده هستیم زیرا شرکت را برای تعادل رشد مداوم و بهترین سودآوری در کلاس خود قرار می دهیم. در روزهای آینده جزئیات بیشتری ارائه خواهیم کرد.»

Sensor Tower که ارائه دهنده محبوب داده ها و اطلاعات شخص ثالث برای توسعه دهندگان برنامه، مارک ها، بازاریابان و ناشران است، پس از سرمایه گذاری ۴۵ میلیون دلاری خود در سال ۲۰۲۰ توسط Riverwood Capital، تعداد کارکنان خود را در طول سال ها افزایش داده است.

این شرکت در آن زمان به ۳۵۰ مشتری در سطح سازمانی مانند مورگان استنلی، زینگا و تنسنت اشاره کرد. اما Sensor Tower در آن زمان هنوز یک تیم کوچک بود در واقع فقط ۷۵ کارمند داشت که فقط کمی بیشتر از تعداد کارکنان اخراج شده است.

Sensor Tower در سال ۲۰۲۱ با خرید شرکت اطلاعات بازار Pathmatics که به آن اجازه داد مجموعه گسترده‌ای از بینش‌های تبلیغاتی دیجیتال و موبایل را ارائه دهد، دوباره رشد کرد. این معامله شامل یک سرمایه گذاری رشد نامشخص از Riverwood Capital در Pathmatics بود.

این شرکت سپس ادعا کرده بود که تصمیم گرفته است برای رشد بیشتر کسب و کار خود با سرمایه گذاری در استخدام، بازاریابی و زیرساخت، بودجه بیشتری جمع آوری کند، اما اشاره کرد که از زمان راه اندازی آن سودآور بوده است.

امروزه، وب‌سایت Sensor Tower استفاده از آن را توسط برندها، شرکت‌ها و بازاریابان برتر مانند Dyson، L’Oréal، Target، Johnson & Johnson، Welch’s، Petco، Chanel، Revolut، Getir، Warner Bros.، Hershey، Wieden + Kennedy، ByteDance  ، Activision Blizzard، Allstate، Apple، Purina، Pepsico، Nike و موارد دیگر نشان می‌دهد.

داده های آن به طور مرتب توسط نشریات برتر، از جمله وال استریت ژورنال، فورچون، CNBC، نیویورک تایمز، بلومبرگ و TechCrunch، استناد می شود.

متأسفانه، سال ۲۰۲۳ سال سختی برای اخراج‌ها بوده است ، که از نام‌های بزرگ در فناوری مانند گوگل ، آمازون ، مایکروسافت ، یاهو ، متا ، زوم ، روکو ، اسپاتیفای و شاپیفای گرفته تا استارت‌آپ‌های کوچک‌تر در همه بخش‌ها، از جمله کریپتو، SaaS، بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا