» استارتاپ » طبق گزارش جدید، آمازون در حال کار بر روی یک برنامه مستقل برای محتوای ورزشی است
امازون و برنامه ورزشی
استارتاپ

طبق گزارش جدید، آمازون در حال کار بر روی یک برنامه مستقل برای محتوای ورزشی است

دی 9, 1401 0۰13

طبق گزارش اپ خونه، آمازون در حال توسعه یک برنامه مستقل برای تماشای ورزش است.

این حرکت نشان دهنده تلاش مداوم آمازون برای سرمایه گذاری در Prime Video و محتوای ورزشی زنده است.

در صورت انتشار، برنامه مستقل بهتر محتوای ورزشی آمازون را که در حال حاضر در پلتفرم اصلی Prime Video این شرکت گنجانده شده است، برجسته می کند.

این گزارش در حالی منتشر می شود که اندی جاسی، مدیر عامل آمازون اخیراً ورزش های زنده را “یک دارایی منحصر به فرد” خوانده است که آمازون به سرمایه گذاری در آن ادامه خواهد داد.

پیشنهادات ورزشی زنده فعلی آمازون شامل حقوق انحصاری فوتبال پنجشنبه شب NFL، همراه با برخی از مسابقات لیگ برتر فوتبال و بیس بال یانکیز است.

بازی ها. آمازون همچنین روی سایر محتوای ورزشی برای تکمیل بازی‌های زنده سرمایه‌گذاری کرده است، زیرا این شرکت برنامه‌های گفتگوی ورزشی اصلی را هم در Prime Video و هم در سرویس پخش تبلیغاتی Freevee راه‌اندازی کرد.

مشخص نیست که آمازون چه زمانی برنامه ورزشی مستقل را راه اندازی می کند. همچنین این امکان وجود دارد که شرکت تصمیم بگیرد برنامه ها را به طور کلی کنار بگذارد.

برنامه‌های آمازون برای یک برنامه ورزشی مستقل نشان می‌دهد که این شرکت در حال بررسی راه‌های جدیدی برای استفاده از سرمایه‌گذاری‌های ورزشی زنده خود به جریان‌های درآمد اضافی است.

با توجه به هزینه های سنگین حقوق پخش، تعجب آور نخواهد بود اگر این شرکت قصد دارد هزینه اشتراک جداگانه ای برای محتوای ورزشی با این برنامه مستقل دریافت کند.

همچنین ممکن است آمازون تصمیم بگیرد که یک ردیف اشتراک جداگانه ارائه دهد که شامل محتوای ورزشی آن می شود.

گزارش جدید در حالی منتشر می‌شود که آمازون در حال بررسی بخش‌هایی از بخش‌های بی‌سود خود بوده است که منجر به حذف نقش‌های متعددی شده است.

حتی در میان این تلاش‌های کاهش هزینه، به نظر می‌رسد آمازون متعهد به ساخت Prime Video و محتوای پخش زنده ورزشی آن است.

آمازون تنها شرکت بزرگی نیست که به دنبال ادامه سرمایه‌گذاری در محتوای ورزشی زنده است، زیرا این شرکت با رقابت فزاینده‌ای از سوی غول‌های فناوری دیگر مواجه است که قراردادهای پخش جریانی ورزشی را نیز امضا کرده‌اند.

هفته گذشته، یوتیوب گوگل، بلیط یکشنبه NFL را در یک معامله جریان برجسته تضمین کرد. از سوی دیگر، اپل حق بازی های لیگ برتر بیسبال و لیگ برتر فوتبال را به دست آورده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

گروه نویسندگان

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×