» موبایل » طبق گزارش ها، سری گوگل پیکسل ۸ تراشه جدیدی بر اساس Exynos 2300 دریافت می کند، کد نام های آن فاش شد
موبایل

طبق گزارش ها، سری گوگل پیکسل ۸ تراشه جدیدی بر اساس Exynos 2300 دریافت می کند، کد نام های آن فاش شد

آبان ۱۸, ۱۴۰۱ 0۰5

سری Google Pixel 7 مجهز به نسل دوم Tensor G2 SoC ماه گذشته رونمایی شد، اما شایعات مربوط به مدل‌های پیکسل سال آینده که گمان می‌رود سری Pixel 8 باشند، شروع شده است. گفته می‌شود پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو دارای “شیبا” و “هاسکی” به ترتیب به عنوان نام های مدل داخلی آنها. گفته می‌شود که نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار گوگل از نسل سوم Google Tensor SoC مبتنی بر Exynos 2300 سامسونگ استفاده می‌کنند.

طبق گزارش Winfuture.de (آلمانی)، گوگل در حال کار بر روی گوشی‌های پرچمدار جدید پیکسل – پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو است که به ترتیب با کد شیبا و هاسکی شناخته می‌شوند. گفته می شود که آنها بر روی اندروید ۱۴ اجرا می شوند و توسط یک SoC جدید با کد “Zuma” که توسط گوگل و سامسونگ در حال توسعه است، قدرت خواهند گرفت. این SoC یک نوع سفارشی شده از Exynos 2300 SoC است و با همان مودم G5300 سامسونگ که در Google Tensor G2 SoC یافت می شود، همراه خواهد بود. زوما می تواند با بهینه سازی هایی برای یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی همراه باشد.

اسمارت فون های آینده ممکن است در مجموع دارای ۱۲ گیگابایت رم باشند. گفته می شود صفحه نمایش شیبا وضوح فول اچ دی ۱۰۸۰ در ۲۲۶۸ پیکسل را ارائه می دهد، در حالی که صفحه نمایش هاسکی می تواند وضوح ۱۳۴۴ در ۲۸۲۲ پیکسل داشته باشد.

در این گزارش اشاره ای نشده است که غول جستجو چه زمانی گوشی های هوشمند نسل بعدی پیکسل را عرضه خواهد کرد. اگر جدول زمانی معرفی گوشی‌های پرچمدار قبلی پیکسل نشانه‌ای باشد، سری Pixel 8 آینده ممکن است در حدود اکتبر سال آینده عرضه شود.

اسم‌های رمز چیتا و پلنگ به گوشی‌های سری پیکسل ۷ داده شد. Google Pixel 7 و Pixel 7 Pro مجهز به نسل دوم Tensor G2 SoC ماه گذشته معرفی شدند. آنها در سه رنگ ارائه می شوند و دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند. پیکسل ۷ دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی ۵۰ مگاپیکسلی است، در حالی که پیکسل ۷ پرو دارای تنظیمات دوربین سه گانه با یک لنز تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی اضافی است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

  • ×