اخبار اینترنت

فروشگاه TikTok به طور رسمی در ایالات متحده راه اندازی شد

به گزارش اپ خونه، پس از ماه‌ها آزمایش، بالاخره TikTok محصول تجارت الکترونیک خود را با نام TikTok Shop در ایالات متحده عرضه کرد – جایی که بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر دارد.

به عنوان بخشی از عرضه، این شرکت ویژگی هایی مانند برگه اختصاصی فروشگاه در صفحه اصلی، خرید ویدیویی زنده، تبلیغات قابل خرید و برنامه های وابسته را برای سازندگان ارائه می کند.

TikTok از نوامبر گذشته در حال آزمایش ابتکار تجارت الکترونیک خود در ایالات متحده است .

در طول چند ماه گذشته، این شرکت فروشندگان بیشتری را به آزمایش اضافه کرده است . ByteDance با فرمت های مختلف خرید در بازارهای مختلف، مانند انگلستان و بسیاری از کشورهای آسیای جنوب شرقی، تجربه کرده است .

این شرکت در یک پست وبلاگی گفت: «فروشگاه TikTok به برندها و سازندگان اجازه می‌دهد تا با مشتریان بسیار درگیر بر اساس علایقشان ارتباط برقرار کنند، و قدرت جامعه، خلاقیت و تجارت را برای ارائه یک تجربه خرید یکپارچه ترکیب می‌کند. »

سازندگان می‌توانند محصولات را برچسب‌گذاری کنند تا کاربران بتوانند از ویدیوهای درون فید و ویدیوهای زنده راحت‌تر خرید کنند. برندها می توانند سبد محصولات خود را بسازند که از صفحات نمایه آنها قابل دسترسی است.

فروشگاه TikTok

فروشگاه TikTok

فروشگاه TikTok همچنین دارای یک برگه اختصاصی است که در ماه ژوئن به سایر بازارها راه اندازی کرد تا به کاربران امکان جستجوی محصولات مختلف، کشف محصولات از طریق توصیه ها، مرور موارد در دسته های مختلف و مدیریت سفارشات خود را بدهد.

TikTok همچنین یک قیف وابسته برای فروشندگان راه‌اندازی کرده است که به آنها امکان می‌دهد برای فروش محصولات با سازندگان کار کنند.

جدا از اینکه به برندها اجازه می‌دهد محصولات خود را روی پلتفرم میزبانی کنند، ByteDance همچنین راه‌حل‌های لجستیکی را تحت «تکمیل شده توسط TikTok» به همراه یک روش پرداخت امن ارائه می‌کند.

TikTok مدتهاست که با Shopify برای ارائه راه حل های خرید برای مشاغل همکاری می کند .

این شرکت همچنین ادغام با شرکای تجارت الکترونیکی مانند WooCommerce، Salesforce Commerce Cloud، BigCommerce و Magento را ارائه می دهد.

Zendesk، Gorgias و ۱۴۴۰ برای خدمات مشتریان؛ Printful، Printify و NovaTomato برای کالاهای چاپ بر اساس تقاضا، Yotpo برای بررسی و خدمات حمل و نقل با WeeBee، Flowspace و Easyship است.

TikTok گفت که این شرکت در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰۰۰ فروشنده را برای محصول Shop ثبت نام کرده است. علاوه بر این، بیش از ۱۰۰۰۰۰ سازنده برای برنامه Affiliate ثبت نام کرده اند.

اوایل این هفته، بلومبرگ گزارش داد که بسیاری از کاربران آمریکایی دکمه فروشگاه را در برنامه خود مشاهده کرده اند.

با این حال، این فقط یک ویترین برای محصولات ارزان یا تقلبی از چین بود. با این حال، مدیران TikTok به نیویورک تایمز گفتند که بیش از ۹۰ درصد از فروشندگان در فروشگاه TikTok خارج از ایالات متحده هستند.

در بریتانیا، ByteDance در حال حاضر محصولات زیرمجموعه خود را در TikTok می‌فروشد . طبق گزارش فایننشال تایمز، این بخش جدید «ترندی بیت» که در ماه ژوئن عرضه شد، ظاهراً رقیب شین و آمازون است .

در ایالات متحده، TikTok قصد دارد از محبوبیت روندهایی مانند #TikTokMadeMeBuyIt استفاده کند، که هم هشتگ و هم این عبارت میلیاردها بازدید را به خود اختصاص داده است.

این شرکت با رقابت شدیدی در بخش تجارت الکترونیکی از آمازون و شین روبرو است که بنا به گزارش ها در حال برنامه ریزی برای عرضه اولیه سهام هستند .

ماه گذشته، گزارشی از The Information ادعا کرد که TikTok قصد دارد پیوندهای تجارت الکترونیک شخص ثالث را ممنوع کند. اما ByteDance این ادعا را رد کرد .

با راه اندازی فروشگاه TikTok، این شبکه اجتماعی ممکن است داده های بیشتری از کاربران از جمله جزئیات مالی، الگوهای خرید و آدرس آنها را جمع آوری کند.

این شرکت سریعاً اشاره کرد که همه این داده‌ها برای کاربران آمریکایی در این کشور ذخیره می‌شوند و توسط USDS مدیریت می‌شوند که واحدی جداگانه برای مدیریت داده‌های ایالات متحده است.

با این حال، جمع آوری داده های اضافی ممکن است همچنان مورد بررسی قانونگذاران قرار گیرد که بسیاری از آنها خواستار ممنوعیت این برنامه شده اند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا