اخبار کسب و کارها

فناوری تناسب اندام خانگی بازی سازی شده Quell ده میلیون دلار افزایش یافت

به گزارش اپ خونه، تناسب اندام خانگی در آغاز همه گیری رشد بزرگی داشت  و قابل درک است.

مردم در خانه گیر کرده بودند، سالن های ورزشی بسته شده بودند و به نظر می رسید که گزینه های تمرینی به طور ناگهانی به طور چشمگیری کاهش یافته است.

همانند انقلاب کنفرانس از راه دور، بسیاری از استارت‌آپ‌ها منتظر بودند تا به فرصت ناگهانی دست یابند.

همانطور که پیش بینی می شد، هنگامی که جهان به حالت عادی نسبی بازگشت، علاقه به برخی از پیشنهادات کاهش یافت.

“من مطمئناً پیشنهاد نمی‌کنم که بازگشایی سالن‌های ورزشی تنها منبع مبارزات Peloton باشد، اما تعهد بیش از حد به رشد بالقوه به سرعت با شروع واقعیت، شرکت را فرا گرفت.”

اما مانند شرکت‌های کنفرانس از راه دور، چرخش آونگ مطمئناً به این معنی نیست که فناوری جدید به کلی از بین می‌رود – اگرچه گله تقریباً به طور قطع کوچک خواهد شد.

امروز، Quell مستقر در لندن، یک سری A ده میلیون دلاری به رهبری Tencent و با حضور Khosla Ventures، Heartcore Capital، Social Impact Capital و Naval Ravikant معرفی کرد.

کامرون بروکهاوس، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، می گوید:

«پاندمی کووید بسیاری از سالن های ورزشی را در سرتاسر جهان وادار به تعطیلی کرد، و به بخش تناسب اندام دیجیتال یک فرصت باورنکردنی داد که مطمئناً در مراحل اولیه به نفع کوئل بود.

با برداشته شدن محدودیت‌ها، باشگاه‌های ورزشی بهتر و سریع‌تر از حد انتظار بازگشتند و برخی از زنجیره‌ها گزارش دادند که تعداد اعضای آنها به سطح قبل از همه‌گیری بازگشته است.

سرمایه‌گذارانی که با آنها صحبت کرده‌ایم نظر ما را به اشتراک می‌گذارند که باشگاه‌ها برای اکثر مردم یک گزینه ورزشی پیش‌فرض غیرجذاب هستند. مردم به باشگاه می‌روند زیرا گزینه لذت‌بخش‌تری با همان کارایی و موانع کمتر برای ورود وجود ندارد.»

البته تغییر علاقه در بخش تناسب اندام با کندی اقتصاد کلان همراه است که بر سرمایه گذاری در سراسر جهان تأثیر گذاشته است.

«فضای اقتصادی کنونی تأثیر قابل توجهی بر ریسک پذیری VC داشته است، اصلاح سختی را در مقایسه با ارزش‌گذاری‌های متورم سال ۲۰۲۱ ایجاد کرده و فضای رقابتی‌تری را برای استارت‌آپ‌ها ایجاد کرده است.

بروکهاوس می‌گوید، تمرکز زیادی روی اعداد و انتظارات بیشتری از شواهد PMF وجود دارد، حتی در دورهای اولیه.

ما کمی زودتر از آنچه بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کردند، شروع به دیدن نشانه‌هایی از این آرامش کرده‌ایم، با چندین VC که با آنها صحبت کرده‌ایم اعتماد به نفس پیدا کرده‌اند، زیرا آنها انعطاف‌پذیری را در بازارهای خصوصی مشاهده می‌کنند و LPs به سرمایه‌گذاری در صندوق‌های جدید ادامه می‌دهند.

Quell یک رویکرد گیمیفی به بازار دارد، با نوارهای مقاومتی که برای تجربه بازی/تمرین فعال‌تر طراحی شده‌اند. این سیستم با بازی مبارزه ای، Shardfall، با عناوین بیشتری راه اندازی شد. این بودجه تا حدی به توسعه نرم افزار، همراه با افزایش تعداد کارکنان شرکت اختصاص خواهد یافت.

Brookhouse می‌گوید: «ما تیم خود را از ۳۰ نفر به بیش از ۵۰ نفر افزایش خواهیم داد و این توسعه را روی توسعه بازی و پلتفرم اصلی متمرکز خواهیم کرد. سری A به ما این امکان را می دهد که به سرعت بازی راه اندازی سرویس زنده خود یعنی Shardfall را توسعه دهیم و همچنین دو بازی بعدی خود را توسعه دهیم.»

این سیستم در حال حاضر برای پیش‌خرید با قیمت ۲۴۹ دلار آماده است و قرار است امسال ارسال شود.

این شرکت در حال حاضر خدمات اشتراکی ارائه نمی دهد، اما می گوید که در حال بررسی این خیابان است. VR نیز یک امکان است، اما در حال حاضر برنامه خاصی برای افزودن این قابلیت وجود ندارد.

بروکهاوس می‌افزاید: «VR درها را به روی تجربه‌های فوق‌العاده جدید و فراگیر در بخش بازی باز کرده است، اما در حال حاضر از اشکالات قابل توجهی در زمینه تناسب اندام رنج می‌برد.»

بسیاری از مردم هدست‌ها را خیلی سنگین و عرق‌ریز می‌دانند که نمی‌توانند با آن ورزش کنند یا از بیماری حرکت در حین بازی با شدت بالا رنج می‌برند. VR همچنین فاقد مقاومت واقعی است، که سقفی بر کارایی بسیاری از انواع تمرینات قرار می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا