اخبار اینترنت

فناوری جدید تیپ بدنی مبتنی بر بینایی کامپیوتری Pinterest برای فراگیرتر کردن جستجو

به گزارش اپ خونه، Pinterest اعلام کرد که فناوری جدید بینایی کامپیوتری را معرفی می کند که از شکل، اندازه و فرم برای شناسایی انواع بدن در بیش از ۵ میلیارد تصویر روی پلت فرم خود استفاده می کند و هدف آن این است که جستجوی خود را فراگیرتر کند.

این شرکت می‌گوید که از فناوری در انتظار ثبت اختراع برای شکل‌دهی الگوریتم‌های آن استفاده می‌شود و به کاربران Pinterest اجازه می‌دهد تا نتایج جستجوی متنوع‌تری را ببینند که شامل اشکال مختلف بدن است. این ویژگی در ابتدا برای جستجوی محتوای مد و عروسی زنانه سایز بزرگ عرضه می‌شود.

طبق داده‌های کمپین آزادی اندازه، تبعیض اندازه بدن در سال ۲۰۱۹ به ۳۴ میلیون آمریکایی آسیب رساند، اگرچه یک سوم جمعیت جهان سایز بزرگ هستند. این تبعیض بر تمام جنبه های زندگی روزمره تأثیر می گذارد.

مگان دالسیو، مدیر گنجاندن و تنوع در Pinterest، گفت:

«تبعیض به درمان ضروری مردم و به نابرابری مالی منجر می‌شود و چالش‌های جدی سلامت روان ایجاد می‌کند. وقتی این بی عدالتی با نژادپرستی سیستماتیک، تبعیض جنسیتی و دیگر تلاش ها در هم آمیخته شود، مردم بیشتر از این رنج می برند.»

به عنوان مثال، یک مطالعه در سال ۲۰۲۲ نشان داد که در حالی که نارضایتی از بدن برای جوانان شایع است، صرف نظر از جنسیت، به طور متوسط ​​۵۰ درصد از دختران نوجوان در مقایسه با ۳۱ درصد پسران از بدن خود ناراضی هستند.

Pinterest با کارشناسانی در داخل و خارج از شرکت برای توسعه این فناوری کار کرد، از جمله انجمن ملی برای پیشبرد پذیرش چربی ( NAFA )، که برای رفع تبعیض اندازه بدن در محل کار و مکان‌های اقامتی عمومی تلاش کرده است .

علاوه بر این، تس هالیدی حامی مدل و سایز و خالقان Pinterest، ناتالی کریگ ، کلی براون و استفانی بریتو به عنوان مشاور در ویژگی جدید عمل کردند.

با این فناوری جدید، Pinterest تخمین می زند که نمایش بدن های مختلف را تا ۴۵۴٪ در جستجوهای مربوط به مد زنان در ایالات متحده بهبود می بخشد.

این افزودنی بر روی سایر محصولات فراگیر دیگری است که Pinterest در سال‌های گذشته توسعه داده است، از جمله ایده ارائه ابزاری برای محدوده رنگ پوست که به کاربران امکان می‌دهد جستجوهای زیبایی خود را بهتر اصلاح کنند و در سال ۲۰۲۰، طیف رنگ پوست را در آزمایش AR در زیبایی رژ لب و سایه چشم ادغام کرد.

سال بعد، Pinterest همچنین یک جستجوی الگوی مو را معرفی کرد که به کاربران امکان می داد جستجوهای خود را برای الهام گرفتن از مو اصلاح کنند.

این ویژگی از آن زمان به بازارهای بیشتری از جمله اندونزی، هند و هلند گسترش یافته است. Pinterest همچنین آن را به زبان های بیشتری از جمله اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی گسترش داد.

این افزوده به دنبال افزایش علاقه عمومی به تأثیرات و آسیب های رسانه های اجتماعی بر نوجوانان، از جمله مسائل مربوط به تصویر بدنی است که ممکن است بر سلامت روان دختران نوجوان تأثیر بگذارد.

در سال ۲۰۲۱ ، وال است کنگره قبلاً از Pinterest در مورد این موضوع سؤال کرده بود، اما قانون هنوز در حال بحث است. در همین حال، به نظر می رسد با توجه به راه اندازی فناوری جدید، Pinterest منتظر مقررات برای پرداختن به این موضوع نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا